خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

شرم و دیگر هیچ

 ........................................... بعد یک بوغ مممممممممممممتد .............. و هزاران ثانیه سکوت محض ........................ و چهره ای شرمنده و سری سر بزیر و ...............     
فاش  می گویم و از گفته ی خود دلشادم         که من بنده عشقم و از دو جهان آزادم              ( البته اگه شعر رو درست گفته باشم)

 

می خواهم اوج شرمندگی رو از کلماتم و واژگان پر شرمم، ابراز دارم و بخواهم  که شما بخواهید که مرا ببخشد و پاکم کند.  

می خواهم این پست و تقدیم کنم به عشق و محبت و مهر و عطوفتی که در وصف ناید و در وهم نشاید..... 

می خوام از صمیم به دلدار بگویم که   مهر و محبت نابت محسور کننده و مستی آور است، و ناب، و زین جهت ممنون خدای زیبا آفرینم هستم.

می خوام بگویم که خدای خوبم، منو همیشه پیش خودت نگه دار ولو بنده ی سر به راهی نیستم،

می خواهم بگویم که همه عزیزان شیرین سخن و نازنین و گلهای زندگیم رو با بهترین وجه و شیوه و ناب بر بالین محبت ها و موفقیت ها قرار ده.

نگذار با   شلوغی رفتارم، حتای حتا، یک نگاه ملامت بار هم بینمون رد و بدل شود.

 خدایا منو ببخش و عزیزانم رو به سلامت دار

فقط همینو آمدم که بگم، که شما مثل من گاهی وقتا  کاری نکنید که دلدارتان خدای نخواسته مغموم گردد، و شما از حرفتون مجبور شوید، عذر خواه گردید، و آب رفته به جوی باز نگردد، گر چند دلدار ببخشد و معذورت دارد ولی در شأن هیچکدام نیست، که ذره ای خاطر مکدر گردد. 

مست می عشقم و ز دلدار نظر می خواهم ....

( ببخشید تا حدودی سخن سربسته گفتم، فقط می خواستم برای دلم داشته باشم این تذکر رو به خودم در محضر شما خوبان)

یا حق و یا علی ....... دعا کنید مستدام باشم.......

لطفا موزیک شرم ...............

نظرات 4 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 22:53 http://mahisiyahekocholo.blogsky.com

ممنون از حضورت مهربان

مممممنون و همچنین از شما . امید که مستدام باشه

fabeana چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 22:28 http://fabeana69.blog sky.com

سلام وبلاگ زیبای دارین.ممنون که به وبم اومدی

خواهش ، گاهی وقتا رد میشم ..... حال و احوالی....

ملت بلاگ چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 21:43 http://melatblog.ir/

زندگی زیباست بخند

Juddya چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 19:51 http://juddya-abbot20.blogsky.com

سلام
چه شده برادر؟ من هنگ کردم که چه خبره

سلام ... بماند .... بین خودم و خدا و عزیزانم هست.... بود و انشاء الله تموم شد.....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.