خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

در چمن زار عاطفه ها با خدایم و با صفا

سلام

در چمن زار عاطفه ها با خدایم و با صفا و بی نیازی

در دشت عشق و لطافت ها با شمایم و با همه خوبان که دوستشان داریم

انسان از انس و الفت بهره ها برده است، و از روح ناب خدا درش دمیده شده است.

خوشحالم که خلیفه و جانشین خدایی مهربان و ناب و ناز هستم

خوشحالم که برای حل مشکلاتم خدایی بزرگی دارم که همه چیز برایش آسان است.

خوشحالم که برایش بندگی می کنم، و در هیاهوی روزگار و رکود و صعود و جنگ و صلح و در همه حال خدای را بندگی کنیم ، کارمان حل است.

خوشحالم که می توانم ببینم و بنویسم و فکر کنم و تصمیم بگیرم و آزاد باشم و بسازم و خوشحال کنم.

خوشحالم که آزادی و اختیار و عقل و تفکر و نعمت هدایت دارم

خوشحالم که تنی سالم و شرایط نرمال و در حد کفاف برای زندگی دارم، و از همه مهمتر قانعم به داشته هایم، و حرص نداشته ها رو کمتر دارم

خوشحالم که روی تخت بیمارستان نیستم و یا در زندان و اسیر و ناتوان عقلی و جسمی نیستم

خوشحالم به خاطر همه چیز.

از کسانی که دارند و آخرین مدلش رو دارند، بهشون تبریک می گویم، و بعدش می گویم که خدا بهتون بیشترشو به همراه ظرفیت داشتنش ببخشه، که بتوانی انسانیتت رو گم نکنی

بتونی دلهای کسانی که ندارند و از شما کمتر دارند، نشکنی و نرنجونی و آنها را شرمنده خانواده هایشان نکنی.

برای هم دعا کنیم که عاقبت بخیر شیم و وقتی دستمون از این دنیا در یک چشم به هم زنی کوتاه شد، دست خالی نباشیم و در حسابی الهی نزد بانک مرکزی خدایی، ثوابی در حسابمان باشد.

دعا کنید که انسان و آدم و رو سفید از دنیا بریم و اگر اشکی چشمی به خاطر نبودنمان بدرقه نداریم، زبانی به شکر و دشنام هم نداشته باشیم.

این بود زنگ تفریح من با شما ، یا حق و یاعلی

بروم با حال و هوای ناب خودم و خانواده و معرفت و معنویت و لذت هم کلامی با خوبان چه کتبی و چه شفاهی .......

خوشحال باشید و سعادتمند

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ماه بانو جمعه 9 مهر 1395 ساعت 20:38 http://gandom1370.blogsky.com/

چه زیبا

اپم

ممنون نگاه قشنگتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.