خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

کاش با خدا معامله کنیم


سلام

و من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لایحتسب، و من یتوکل علی الله فهو حسبه ان الله بالغ امره قد جعل الله لکل شی قدرا

بارها گفته ام این آیه عشق من است، و فعلا دایم تکرارش می کنم، از خدا می خوام که توفیق عمل بهش رو بدهد.

کاش باور کنیم که تقوا و پرهیزگاری و پروای از خدا، لازمه اش، باز شدن دری از جانب پروردگار است، و رزقی که گمانش نمی رود به انسان داده می شود، و معنای رزق و انواع رزق زیاد و متنوع است، یکی اش نعمت هدایت و معرفت بیشتر و صفای دل و بی نیازی از مردم و هر آرزوی مشروعی که داشته باشیم.

دعا کنید که ایمان و باورمان تقویت بشه، و توفیق عمل داشته باشیم.

این روزها مشغول حمل و نقل حامد عزیزم هستم ، که از میان مدرسه و محله ، دبیرستان نمونه دولتی قبول شده است، و چون مدرسه اش دور است، تا آماده شدن نفرات برای سرویس و متاسفانه تعلل ما در مورد پرداخت هزینه سرویس، تا هنوز فراهم نشده است.

بعد از مدتها به سایت ها و اخبار و هیاهوهای تقریبا بی خودی ،کمی به نکات ناب قرآنی پناه می برم و کمی هم تاریخ مطالعه کردم، و کمی هم به مطالعه برخی مقالات موضوعی پرداختم.

نظرات 3 + ارسال نظر
عاطی یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 14:42 http://khianat16.blogfa.com

سلام داداش گلم ممنون بازم سربزن

سلام یک توک پا اومدم

نسرین یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 12:07 http://armanehubut.blogsky.com/

خیلی بهم آرامش داد ممنون از مفهوم زیبایی که یادآوری کردین.

خوشحالم کاش قابل بهترین ها باشیم

ماه بانو سه‌شنبه 13 مهر 1395 ساعت 22:31 http://gandom1370.blogsky.com/

سلام با داستان کوتاهم اپم نظرتون برام خیلی مهم

سلام چشم وقت کنم حتما
ولی فعلا .....شرمنده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.