خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

یک سوز و یک ناز

یک سوز و یک ناز

سلام

دیروز روز عید بود روزی که تصمیم گرفتیم  با هلن نازم بریم یه جایی، و رفتیم ولی من چون جوونی کردم و به جای کاپشن کت شلوار پوشیدم و شال و کلاه هم نکردم، وقتی شب آمدیم سرما خورده بودم،

اما یک مورد سمند سفید با شرایط خیلی عالی رو همون بعد از ظهر تماس گرفتیم، قرار شد که فرداش بریم ببینیم ولی فرداش حسابی حالم ناجور بود، و دوا و پرستاری عزیز دلم، و بعد از ظهرش که دوباره زنگ زدیم ، فروخته بودنش. و تا الان داریم افسوس می خوریم، اگر چه هلن با تمام اشتیاقی که به داشتن اون سمند سفید رویاهایش داشت، اما فاز تقدیر و سلامتی خودمون و ضرب المثل فایده های نخورده زیاده رو می آره. و چقدر این دختر عزیز و قانع و بزرگواره

الانم داره برای مصاحبه اش آماده میشه، آخه دیشب پیامکش آمده که تو آزمون قبول شده.

نمی دونم تصمیم خریدمون فک کنم یک عیدی برامون بود، ولی خب یک کم تنبلی از من هم شد که باید یک کم زحمت و مشقت به خرج می دادم و سر قرار می رفتم.

به هر حال این نوشته رو برای این می نویسم که یادم باشه که عزیز دلم چقدر نازه و چقدر در مریضی و شادی کنارمه و چقدر از داشتنش خوشحالم.

امروز رو با داشتن بهترین های زندگی ام به پایان رسانده ام، و تا شب چله تنها یک شب فاصله است، و چقدر زود گذشت.

وبلاگ دوستان رو خوندم فراق و مسافرت و مهاجرت و دوری و مشکلات هوو داری و ....... همه و همه یک شرایط خاص خودش و .....

خدایا شکرت به خاطر همه ی نعماتت و بخشیدنهایت به ما تنبلهای روزگار

اگر نکته ی خاصی بود عرض می کنم.

حلب آزاد شد و تروریستها اجازه خروج داده شد، کاش ریشه شون همون جا کنده می شد. نمی دانم که این مزدوران دوباره از کجا و در کجای این سرزمین های اسلامی به دستور و برنامه ریزی ارباباشون سر بر آرند و دوباره کشتار و خرابی و ....... اللهم عجل لولیک الفرج

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مینو شنبه 4 دی 1395 ساعت 11:33 http://rozhayetanhaie.blogsky.com

سلام
مثل همیشه میام و خوشحال میشم از خوشحال بودنتون

سلام و ممنون از این احساس قشنگتون

سلام برشما.
برقرارباشید:)

سلام
شمام برقرار و پاینده باشید
ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.