خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

شور شیرین شهد و شهادت رمضان


 

سلام و هزاران سپاس از خداوند خوبیها و شهادت پذیرفتن ها و شهادت نصیب کردنها

سلام و هزارن درود بر کریمان اهلبیت و شهدای روزه دار این روزها

از صنعا و کربلا و کابل و هرات و تهران که با زبان روزه و بی گناه خونشان بر زمین ریخته می شوند و با انتحار و انفجار کثیف ترین و از حیوان درنده تر موجودات جهنمی خوارج این زمان، به فیض شهادت نائل می شوند.

دلم این روزها برای خانواده های آنان و غم فراق و فقدان این شهیدان خون است. برایشان صبر و اجر جزیل از خداوند متعال خواهانم.  و برای این شهدا هم غفران و همنشینی با شهید ماه رمضان مولا علی (ع) مسئلت دارم.

به شبهای قدر و شبهای استغاثه و تقدیر سرنوشت هایمان نزدیکتر می شویم، به الغوث الغوث گفتنش دلم خوش می داریم که فرصت بندگی و تضرع به درگاه خوبترین و رحیم و غفور و ودود و کریم و بخشنده ترین واجب الوجود را خواهیم داشت. و این دعوت و فرصت چه ناب است برای کسانی که شوق دیدار و کسب رضایت و هدایت حضرتش را دارد.

و الان این نکته به ذهنم رسید که داعشِ آن زمان می خواستند که حضرت (ع) را در یکی از پرفیض ترین لحظه ها به شهادت برسانند که به گمانِ ابلیسی شان فیض ببرند، و این دسیسه چه زیبا برای حضرت (ع) توفیق شهادت را در بهترین لحظات آنهم در ماه رمضان و زبان روزه و آنهم نزدیک به شبهای قدر و آنهم در محراب عبادت نصیبش کرد. همان طوریکه ولادت در کعبه و خانه خودش بود، شهادتش هم در خانه خودش و در محراب بندگی اش بود.

وای فدای این همه عظمت و فضیلت و عدالت و شهامت و اوج صفا و بندگی و معرفتش.

خدایا   لیاقت شهادت و در خون غلطیدن در راه ارزشهایت رو به ما هم عنایت فرما ،

خدایا  کاری کن که در بهترین حالت و عاشقانه ترین حالت ملاقاتت کنیم و مثل مولایمان فزت برب الکعبه را فریاد زنیم و البته حق است و مطمئنیم که روزی از این دنیا باید رفت، و لحظه ی وصال با فرشتگان قابض الارواحت بسیار نزدیک تر از تصور غافلانه ی ماست.

اللهم عجل لولیک الفرج و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

 

 17 رمضان سال 96   

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.