خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

همه چی آرومه

سلام

همه چی آرومه و ولی کمی دلهره و استرس کارهای ناتمام و جالب رو دارم . مثل اینکه در صدد کتاب کردن پایان نامه هام هستم اونم با آخرین آپدیت کردنهای و یافته های علمی در اون زمینه

اگر موفق بشم و حوصله و بعضی کارهای غیر مترقبه بگذاره ، خیلی عالی میشه.

هر دو روز یک بار به وبلاگ سر می زنم ولی چون نظری و خواننده ای آنچنانی ندارم، انگیزه ام نمی کشد که بنویسم

اما امروز دو خط می نویسم که نوشتن رو خودم آغاز کرده باشم

و سعی کنم بعد از این طولانی ننویسم و فقط چند خط و خبر و گزارش و احساس

به هر حال دنیا رو قشنگ و سرگرم کننده می دانم ، مشکلاتش هم قشنگ و عبرت آمیز و انسان ساز است به شرطی که بتونیم از عهده اش برآییم و زود از کوره در نرویم. در این صورت است که پخته می شویم.

دوستیها و عشق و محبت ها و همه چیز زیباست به شرطی ما چشم زیبا بین داشته باشیم.


شکوهمند باشید.

د

خبر آمد خبری در راه است

 

سلام این روزها خبر خاصی نیست

جز اینکه شوال است، و حسابی شل ولیم.

واقعا عربا الکی این ماه را شوّآل نگذاشته.

به هر حال وقتی می خواهیم قرآن بخوانیم یادمان می آید که ای دل غافل همین چند روز قبل هر آیه اش ثواب ختم قرآن را داشت، ولی الان همان یک آیه حساب می شود، دلمان می گیرد.

امروز حسنا سر ظهری مامانش خوابیده بود، آمد اتاق. به محضی که چشما و صورت ناز و گردالوشو دیدم، آرووم گفتم هیسسسس. و به مامانش اشاره کردم که مامان خوابیده.

شما رو به خدا می دونید چی میگه؟

میگه : ساکتم. فقط با مامان کار داروم. آرووووووم در گوشش میگم.

یک لحظه ماندم که چی بگم به این دختر شیرین زبون.

خلاصه حرفهای دیگری هم برا گفتن دارم. ولی همون شلی و بی حالی و این پست به احترام دوستا که یک لبخند کوچولو بر لبانشان بیان.

یا علی مستدام باشید.

خداحافظ ای ماه صبر و انتظار

سلام

صبح دل انگیز آخرین روز ماه میهمانی و صبر وای چه لذت دارد انتظار قبولی و انتظار یک لبخند خدا بر دلت و روح و روانت. که الا بذکر الله تطمئن القلوب.

آنقدر مطالب و جریانات جور واجور از خانوادگی و اجتماعی و سیاسی و ... می گذرد و وجود دارد که نمی دونیم کدامش رو انتخاب کنیم. و یاد فرمایش مولا علی (ع) می افتیم که علیکم بالعلم النافع. یعنی علم نافع بیاموزید. علمی که دردی از دین یا دنیایاتان را دوا کند و فردای قیامت مدیون خودت و عمرت و سرمایه ها و خدایت نباشی.

سعی می کنم نکته ای رو تذکر بدم که اولا خودم عامل به آن باشم و بعد یک فایده ای برای عزیزان خواننده داشته باشد. و البته اینطوریش کمی سخت است. چون کُمیت عَملمان لَنگ و خواننده ها با افکار و دیدگاهها و سطوح فکری متفاوت است. اگر خیلی ریز بگویم خیلی ها اصلا متوجه نمی شوند. اگر کمی بدیهی تر بگویم خب تحصیل حاصل است و فایده چندانی ندارد.

اما از هر چی می رود سخن دوست خوشتر است.

اونم کتاب هدایت و کتاب و مرامی هست که حسابی با آیاتش آدم حال می کند و بر سُویدای وجود می نشیند و آرامش خاصی دارد.

همراه خانواده سعی کردیم حداکثر ترتیل خوانی و دوره خوانی قرآن منیر را داشته باشیم و کمی هم بحث های قرآنی داشته باشیم که آخرین کتاب آسمانی چی برای آخرین انسانها دارد؟

این ماه هم ماه خواندن و تدبر در آیاتش بود. ولی انصافا دارد دلم برای رفتنش تنگ می شود. دیشب آخرین سحر بود که از آخرین بودنش دلم گرفت. و باید غریبانه گفت: خداحافظ ای ماه خوب خدا . و دعایمان این است که خداوندا این ماه را آخرین ماه مبارک عمرمان قرار نده.

دلم برای شهدای روزه دار رمضان در مساجد و تکایا واقعا می گیرد. که به دست ابله ترین انسان نماها و فرزندان ابلیس یهودی و سعودی و ... به درجه رفیع شهادت نائل شده است. دارم احساس نفرتم از اعمال آنها و نابودی این موجودات کثیف در قالب رفتن مسلحانه به جنگشان شکوفا می شود و میل رفتن و جنگیدن با این موجودات در وجودم زبانه می کشد. وای چقدر وحشتناک و ملعون است اینها. خوشمزه اینجاست که بر خلاف ادعایشان همیشه سراغ بیگناه و مسجد و مسلمانان واقعی که شیعیان مولا علی (ع) هستند می روند. دیشب در پاراچنار و در این اواخر در  کربلا و کابل و اونم در مساجد و خانه ی امن خداوند متعال ... که محل تجمع شیعیان هست، اغلب انفجار صورت می گیرد. این می رساند که اینها با خدا و مسجد و عبادت که بینی شیطان را به خاک می مالد ، مخالف است. و البته جنود و سپاهیان شیطانی است که دشمن ترین موجودات به انسان و انسانیت است.

وای وای اللهم عجل لولیک الفرج