خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

خداحافظ ای ماه صبر و انتظار

سلام

صبح دل انگیز آخرین روز ماه میهمانی و صبر وای چه لذت دارد انتظار قبولی و انتظار یک لبخند خدا بر دلت و روح و روانت. که الا بذکر الله تطمئن القلوب.

آنقدر مطالب و جریانات جور واجور از خانوادگی و اجتماعی و سیاسی و ... می گذرد و وجود دارد که نمی دونیم کدامش رو انتخاب کنیم. و یاد فرمایش مولا علی (ع) می افتیم که علیکم بالعلم النافع. یعنی علم نافع بیاموزید. علمی که دردی از دین یا دنیایاتان را دوا کند و فردای قیامت مدیون خودت و عمرت و سرمایه ها و خدایت نباشی.

سعی می کنم نکته ای رو تذکر بدم که اولا خودم عامل به آن باشم و بعد یک فایده ای برای عزیزان خواننده داشته باشد. و البته اینطوریش کمی سخت است. چون کُمیت عَملمان لَنگ و خواننده ها با افکار و دیدگاهها و سطوح فکری متفاوت است. اگر خیلی ریز بگویم خیلی ها اصلا متوجه نمی شوند. اگر کمی بدیهی تر بگویم خب تحصیل حاصل است و فایده چندانی ندارد.

اما از هر چی می رود سخن دوست خوشتر است.

اونم کتاب هدایت و کتاب و مرامی هست که حسابی با آیاتش آدم حال می کند و بر سُویدای وجود می نشیند و آرامش خاصی دارد.

همراه خانواده سعی کردیم حداکثر ترتیل خوانی و دوره خوانی قرآن منیر را داشته باشیم و کمی هم بحث های قرآنی داشته باشیم که آخرین کتاب آسمانی چی برای آخرین انسانها دارد؟

این ماه هم ماه خواندن و تدبر در آیاتش بود. ولی انصافا دارد دلم برای رفتنش تنگ می شود. دیشب آخرین سحر بود که از آخرین بودنش دلم گرفت. و باید غریبانه گفت: خداحافظ ای ماه خوب خدا . و دعایمان این است که خداوندا این ماه را آخرین ماه مبارک عمرمان قرار نده.

دلم برای شهدای روزه دار رمضان در مساجد و تکایا واقعا می گیرد. که به دست ابله ترین انسان نماها و فرزندان ابلیس یهودی و سعودی و ... به درجه رفیع شهادت نائل شده است. دارم احساس نفرتم از اعمال آنها و نابودی این موجودات کثیف در قالب رفتن مسلحانه به جنگشان شکوفا می شود و میل رفتن و جنگیدن با این موجودات در وجودم زبانه می کشد. وای چقدر وحشتناک و ملعون است اینها. خوشمزه اینجاست که بر خلاف ادعایشان همیشه سراغ بیگناه و مسجد و مسلمانان واقعی که شیعیان مولا علی (ع) هستند می روند. دیشب در پاراچنار و در این اواخر در  کربلا و کابل و اونم در مساجد و خانه ی امن خداوند متعال ... که محل تجمع شیعیان هست، اغلب انفجار صورت می گیرد. این می رساند که اینها با خدا و مسجد و عبادت که بینی شیطان را به خاک می مالد ، مخالف است. و البته جنود و سپاهیان شیطانی است که دشمن ترین موجودات به انسان و انسانیت است.

وای وای اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات 1 + ارسال نظر
خورشید دوشنبه 5 تیر 1396 ساعت 22:21 http://khorshidd.blogsky.com

طاعاتتون قبول عیدتون هم مبارک،فقط جناب اسفندیاری نمیدونم چرا خدا بعضی از بنده هاش را میزاره تو بایگانی

سلام ممنون از شما هم قبول و عید شمام مبارک و خجسته
منظورتون چیه تو بایگانی می گذاره؟
من این طوری فکر نمی کنم ببخشید. ولی نیاز به توضیح بیشتر شماست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.