خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

انتظار و این روزها

سلام

این روزها غرق کار و پروژه و انتظارم

این روزها کمی از غلطیدنهای چرخکهای عمرم متوقف شده است

این روزها با شبهایش به هم می دوزم صبر و انتظار را

این روزها حسنای شیرینم رو بیشتر می بوسم و بیشتر باهاش بازی می کنم.

چی شیرین است دختر و چی مهربون است چشمان زلال دخترانه و احساسهای دخترانه تر شان

این روزهاا به مریضهای فامیل فک می کنم که کی نوبت ما می رسد که روی تخت بیمارستان دراز به دراز بیفتیم و چشممان به سقف باشد و وای خدایا همه مریضا رو شفا بده و عاقبت ما رو هم ختم به خیر کن.

این روزها سعی می کنم بنده ی خوبتری باشم و به چشمان مادرم و صورت ماه و نگاه های مهربان و تنهای پدرم بیشتر زل بزنم و بیشتر و بیشتر قدرشان را بدانم و دستانشان را بتوانم ببوسم. اگر این غرور لعنتی بگذارد

این روزها درگیر خودم و لحظاتم هستم و البته دیدن رفتن ها و افتادن های رفتگان.

حججی چی چهره ی آرامی دارد وقتی به دیدار معشوق می رود.

به دنبال آرامش بیشترم از خدا و خوبیها و مهر ورزیدنها

مهرورزی زیباست

حق کسی را نخوردن و بخشیدن زیباست

دوستتون دارم همه تون رو

حتی اونهایی که ناخواسته تنهایمان می گذارند، شاید عذر موجهی داشته باشند که دارند.

دوستت دارم را دوست دارم به همه ی عزیزانم بگویم. کاش


نظرات 1 + ارسال نظر
نگار سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 18:34

مثل همیشه پراز معنا و نشان دهنده ی درک بالای شما...

سلام و ممنون از نگاه قشنگ شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.