خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

من ملک بودم و هستم و فردوس برین جایم هست

سلام و صبح بهشتی تان بخیر


امروز رو با تنی سالم و روح و فرصتی برای خوب بودن آغاز می کنیم

و این فراز برایم عالی بود تقدیم نگاهتان می کنم که :

ﺷﻤﺎ ﻣﻮﺟﻮﺩﯼ ﻣﺎﺩﯼ ﻧﯿﺴﺘﯿﺪ ﻛﻪ ﻣﻌﻨﻮﯾﺎﺕ ﺭﺍ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻣﯽ ﻛﻨﯿﺪ. ﺷﻤﺎ ﻣﻮﺟﻮﺩﯼ
ﺍﻟﻬﯽ ﻫﺴﺘﯿﺪ ﻛﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﺎﺩﯼ ﺭﺍ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻣﯽ ﻛﻨﯿﺪ.
ﺗﻤﺎﻡ ﻧﻌﻤﺖ ﻫﺎﯼ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﯿﺎﺯ ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﺍﻛﻨﻮﻥ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ. ﻓﻘﻂ ﺑﺎﯾﺪ ﺣﺮﻛﺖ ﻛﻨﯿﺪ ﻭ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﺪﺳﺖ ﺁﻭﺭﯾﺪ.
ﺳﻪ ﭼﯿﺰ ﻣﺎﻧﻊ ﺣﺮﻛﺖ ﺭﻭﺡ ﺍﻟﻬﯽ ﺷﻤﺎ ﺍﺳﺖ:
1.ﻣﻨﻔﯽ ﮔﺮﺍﯾﯽ
2.ﻗﻀﺎﻭﺕ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ
3.ﺑﯽ ﻋﺪﺍﻟﺘﯽ
ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺩﺭ ﺧﻠﻘﺖ ﺟﺎﺭﯼ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺣﺮﻛﺖ ﺩﺍﺭﺩ. ﺷﻤﺎ ﺑﺎ ﭼﻨﮓ ﺯﺩﻥ ﺑﻪ ﺁﺏ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ﻣﺎﻧﻊ ﺣﺮﻛﺖ ﺁﻥ ﺷﻮﯾﺪ. ﺩﺳﺘﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺭﻫﺎ ﻛﻨﯿﺪ ﺗﺎ ﺁﺏ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 23 آذر 1396 ساعت 08:48 http://1rain.blogfa.com

سلام..
ممنون ... من خودم از اخرین پست دیگر هیچ خبری از این کلبه قدیمی نداشتم. و به لطف وبلاگ شما که ان را نیز مرهون دوست عزیز دیگری هستم مشتاق شدم به نوشتن....
سبز و پایدار باشید.

سلام
آخرین پستت را خواندم و عرض کردم که
در شرایط امروز جهان ، پدیده ی مهاجرت یک امر طبیعی هست و طبعا شرایط و مسائل آن متاسفانه برای خیلی از افراد در هر دو طرف چه جامعه میزبان و چه مهاجرین میهمان حل نشده است.
و سوالاتی کرده ام اگر امکانش هست و فرصتشو دارید
اگر در ایمیل جواب بدهید ممنون میشم.
یا علی

باران چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 11:38 http://1rain.blogfa.com

سلام و درود.
کلامتان شیوا, با نشاط و سرشار از انرژی و معنویست می باشد و یقینا چنین روحیه ای میتواند از ان موانع موانع عبور کرده و حرکت روح الهی را تجربه کند و نیزمیتواند دیگران را نیز به این سمت شوق دهد.
از من ادرس وبلاگ خواسته بودیدکه وبلاگ قدیمیم را گذاشتم . وبلاگ جدیدتری داشتم که اتومات حذف شده است.الان مشغله ام زیاده و فرصت نو شتن ندارم.
سبز و پایدار باشید.

سلام و سپاس از حسن گفتار و زیبایی نوشتارتون
و ممنون به خاطر توصیفات نابتان
به وبلاگتون سر زدم
خوشحالم که اهل تحصیل و معرفت هستید
با این ذوق و احساس مسئولیت تون لطفا وبلاگ جدید بزنید که دنیای نوشتن وبیان کلامها زیباست
بگذار به یادگار بمانند
و دوستی با کلام و احساستون همراه و همکلام شوند.
باز هم سپاس
منتظر تولد وبگاه تون هستم
یاعلی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.