خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

صبح قشنگ پر از خوشبختی

الهی

امروزمان آغازی باشد برای شکر بیکران از نعمت های بی پایانت

 

قلبمان فقط جایگاه مهربانی

 

زندگیمان سر شار از آرامش و روحمان غرق در محبت و عشق

سلام و سلامتی و شور و نشاط

دختر آی دختر که چقدر شیرین است این فرشته های پر حرفی که خدا با رحمت و لطافت و جمالش به زندگی ها ارزانی داشته است

دخترانی از جنس عاطفه و چقدر اینها به زندگی گرمی و حلاوت و مسرت می بخشد.

حسنای شیرین زبون و باهوش و منطقی و با مرام  رو می گم که الان پیشم هست و مامانش رفته امتحان و بیشتر وقتا چی حرفای شیرینی که نمی زنه .

وای خدا چقدر دختر در زندگی شیرینه . و البته پسر تکیه گاه و با غرور و با ابهتن.

و دختر شیرین و عاطفی و پر از محبت و نکته های ریز خوشی و مرام و عاطفه هست

اومدم که بگم

غرق خوشبختی و نعمت های خدایم هستم

از زلزله های کوچک و بزرگ و عزیزان زندگی ام که بگویم

هر یک برای خودش تلنگر و زنگ بیدار باش هست

که حسابت رو با خدایت و قیامتت صاف کن که به این عمر اعتمادی نیست....

اگر ریشتر همان زلزله چند شب پیش بیشتر بود الان اینجا نبودیم که بنویسیم و بخوانید

و چه جانهای شیرینی که در تصادفات و حادثه ها یهویی که مرگ مفاجات هست، گرفته نمی شود.

و یاد مرگ داشتن ها را هم تلخ و هم شیرین می کند و من شیرینی اش را بیشتر دوست دارم که قدر داشته هایم رو بدانم

هلن بی نظیرم خدا حافظ جانش ، حوری دنیا و آخرتم هست ممنون نگاه قشنگش و ممنون قلب مهربون و سپاس گذار طراوت و عشق و شور و دوست داشتنش که دوست داشتنش قابل وصف نیست.... و من چقدر خوشبختم و خدا یا شکرت .......

همیشه بهش میگم : بهت شکر می کنم از صمیم دل و جان . چون خدای مهربونمون فرمود: لئن شکرتم لازیدنکم ..... شکرت می کنم از دل و جان به امید زیاد شدنت.....

و این زیاد شدن مطلق هست ، زیاد شدن کمی و کیفی رو هر دوشو  شامل می شود.... و البته هر مردی از جمله و مخصوصا ..... من ناقلا    هر دوشو می خواهم . چون عاشق حوری بودن و خدایی و مهربون بودنش هستم.

خب آخرش شلوغ کاری شد ببخشید .

برم سراغ عالم مطالعه و یاد گرفتن و رزق معنوی ناب که باز هم شکر بر همه نعمت های مادی و معنوی و ....... ات.

قربون حکمت و رحمت و بخشندگیت ای خدای نازم

که رزق بی گمان را همیشه و در همه حال نصیبم کرده ای و مطمئنم که اگر من آدم خوبی باشم ،که البته هستم ، خزائن رزق و لذت و آرامش  قطعا نصیبم خواهی کرد

آره اینه و قطعا تا اطلاع ثانوی و آخری همین هست .... و شما هم چنین باشید که با خدا باش پادشاهی کن و تلاش و توکل و صبر و صلات رو در لحظه لحظه ی زندگی و عمر پر از فرصتمون فراموش نکنیم.

ممنون نگاه قشنگتون

سپاس و ستایش از حضورتون

یاعلی

نظرات 1 + ارسال نظر
ژوان یکشنبه 10 دی 1396 ساعت 16:07 http://mypurelove.blogsky.com

خوشی و خوشبختی تون پایدار و روز افزون باد
قلم تون فوق العاده زیباست، حس لطیف آرامش از خوندن نوشته هاتون تمام قلبم رو میگیره

دخترکان ....این پریان کوچک رنگانگ زیبایی جهان خلقت اند....
یار من هم دختر خیلی دوست داره و من هم البته، ولی خب من پسر هم دوست دارم داشته باشم

سلام ممنونم
هر دو شون واقعا زیبا و دلنشین و شیر زبون و نازنین و میوه های بهشتی و گلهای آسمانی اند..
خدا هر دوشون رو نصبتون کنن.
سپاس از مانایی گفتارتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.