خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

ناگهان یکی پرسید

 
سلام

صبح پاییز تون سرشار از مهر بانی و طراوت و محبت و عطر خوب خدا و یاد قشنگ ارام بخشش

من بودم و روحم که در کوچه های پر از لطافت و لطیفه و لطف قدم می زدیم با آقاقی های معنویت و غنچه های علم و چمن زار شادمانی هم آغوش و پر از عطر آرامش.

و ناگهان عزیزی پرسید ، دیدگاه شما درباره ی زن چیست؟

بدون فکر و اندیشه و البته با توجه به مکنونات ذهنی و باورهای ناب و ناز خودم این گونه جواب  دادم  و تحریر کردم که تقدیم می شود.

چی ؟؟ زن؟؟

 آها

خب از سویدای جان بگویم که

موجودی به نام زن، کل لطافت و محبت و مهربانی و عطوفت است.

فرشته ای است که برای آرامش ما از بهشت به اینجا آمده است.


زن زینت آفرینش و پر از احساس و طراوت و ظرافت است.
 
زن هم مادر و هم خواهر و هم همسری است که همه شون اوج مرام و معرفت و محبت و نوازش و نازنینی هست.

 زن آیینه جمال خدا در زمین و نماد محبت و بخشش هست.

 وجودم احساسم و تمام هستی و آرامشم به زن محتاج است و من قدر دان زنان زندگی از مادر و خواهر نداشته و همسر و دخترم هستم. و فدای یک لحظه ی احساس قشنگشون نسبت به خودم که گاهی سربه سرشان می گذارم و کمی نگرانشان می کنم.
 
فدای مادرم بشوم که شکوه کرامت و معرفت و محبت و اسوه و اسطوره ی آفرینشم و زندگی یم هست.

 
فدای همسرم که کل احساس و دغدغه و ایمان و اشتیاقش برای آرامش من و آسایشم موج می زند و در تکاپو و تلاش است.
 
و فدای احساس تعلق و تکیه گاه خواهی دخترم که چشمانش و دل کوچکش به دنبال حرف و حرکت و کار و نوازش من است
 
و فدای خواهر نداشته ام که از نعمت داشتنش محرومم و عوضش به همه دخترانی که برادر ندارند و کمک انسانی و برادرانه در زندگی می خواهند ( البته  اگر بعضی از این مردم خنگول برایم حرف در نیاورند ) عشق و محبت و نگاه انسانی و برادرانه دارم .
 
و  بالاخره حدیث شریف از پیامبر رحمت و مهربانی پایان صحبتم باشد که : هر چه بر ایمان افزوده می شود بر زن دوستی او افزوده می شود. و خود وجود مبارک به نماز و زن و عطر علاقه مند بود .... و چه عزیز هست این رحمت للعالمین و چه زیباست اسلام که برای زن و احساس و عاطفه اش ، ارزش و ارج و قرب فراوان قائل است. و خوشحالم که از نعمت اسلام و زن دوستی بهره مندم یا سعی می کنم که این گونه باشم و تا خدای زیبایم چه بخواهد.
 
سپاس از نگاهتون
 
امید که جواب در شأن شما و سوال شما داده باشم.
 
یاعلی و علی نگهدارت

علی نوشت: همین جا بابت شلوغ کاریها و شیطونی های از همه فرشته های زندگیم ، مخصوصا مادر و همسر و دخترم .... غدر می طلبم که سربه سرشون گذاشتم و ....

خدای مرا ببخشد و به راه راست هدایت کند.

آمین .

نظرات 3 + ارسال نظر
رافائل چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 20:35 http://raphaeletanha.blogsky.com

به به. چقدر هم عالی.
تو رو دیدم
خدا خندید
من از عشق تو حظ کردم
با تو من کل دنیارو عوض کردم!
تقدیم به دختر گل شما!
فکر کنم شما و امیر آقا میخواید منو با ادبیات آشتی بدید!

سلام
ممنون حضورت
می دونید که
ادبیات یک وسیله و ابزار بیان عشق و محبت و صفای دل است
مهم آن صفا و عشق و طراوتی هست که حیف است عطر دل انگیزش را به خوبان و عزیزان زندگی مان تقدیم نکنیم.
و خدا همیشه زیبا آفرین است
مخصوصا در مورد بنده های زیبا بین ش.
مستدام باشید

Baran دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 10:12 http://haftaflakblue.blogsky.com/

خدا فرشته های زندگی تونو همراه شما در پناه خودش محفوظ نگهه داره.....آمین
+سلام بر شما

سلام ممنون آمدنتون
ممنون دعای قشنگتون

ژوان پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 10:46 http://mypurelove.blogsky.com

سلام
چه قلم زیبایی دارید، و چه ادبیات شیوایی....
بسیار لذت بردم از خوندن نوشته هاتون.
مانا باشید.

سلام
ممنون آمدنت
عالی هستیدشما
ماهمچنین
قابل دونستی بازم تشریف بیار

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.