خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

تقویم عشق

سلام

سرود و ترنمی ناز و ناب از چمن زار سروده ها ( البته با اندکی دخل وتصرف )

تقدیم در تقویم عشق


 زندگی زیباست چشمی باز کن


گردشی در کوچه باغ راز کن

علت عاشق ز علت ها جداست

عشق اسطرلاب اسرار خداست

من میان جسم‌ها جان دیده‌ام

درد را افکنده درمان دیده‌ام


دیده‌ام بر شاخه احساس‌ها

می‌تپد دل در شمیم یاس‌ها


زندگی موسیقی گلبرگهاست

زندگی باغ تماشای خداست


گر تو را نور یقین پیدا شود

در نظر هر چیز هم زیبا شود


زندگی یعنی همین پروازها

صبح ها، لبخندها، آوازها


ای طلوع چهره‌ات قرآن من

ای تو جان جان جان جان من


با تو اشعارم پر از تو می‌شود

مثنوی‌هایم همه نو می‌شود


حرف‌هایم یکسره تقدیم تو


واژه‌هایم هدیه ی تقویم تو


یاعلی مستدام باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
بهامین دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت 18:27 http://notbookman.blogsky.com

زندگی ترکیب شادی با غم است
دوست میدارم من این پیوند را
گرچه میگویند شادی بهتر است
دوست دارم گریه با لبخند را
قیصر_امین_پور

سلام
ممممممنون این نگاه ترکیبی قشنگ شاعر و شما شعر دوست
آره گریه ی شوق و لبخند خوبه
البته میگن:
چهره با لبخند زیبا می شود
و مولانا هم می فرماید:
عاشقم بر لطف و بر قهرش به جد
ای عجب من عاشق این هر دو ضد

یادش بخیر یک استاد شوخ طبعی داشتیم : می گفت:
ای من از بوی دل آویز تو مستم
بعدش می گفت:
کلنگ از آسمان افتاد و نشکست.......

مممنون از کجا به کجا رفتیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.