خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

خدا و دیگر هیچ

سلام

صبحتون به زیبایی و طراوت و جیک جیک های گنجشکهایی که شادمانه با هم گفتگو می کنند بر شاخ سارها


در این روزها مشعوف لطف پروردگاری هستم که از رگ گردن و از ضربان قلب به خودمان نزدیک تر است اما کمتر درک می کنیم

و کمتر شکرگذار نعماتی هستیم که تا داریمشون، قدرشون را نمی دانیم

قدر سلامتی، امنیت، نعمات بی حساب ، و ...

از همه مهمتر خدایی که بهترین تکیه گاه و مونس و همدم و انیس هر لحظه و هر ثانیه و در هر مکانی هست

اگر از عزیزان و خانواده و بعضی دوستان و اساتید و ... دور می شویم و چهره های دلربایشان را کمتر زیارت می کنیم

وکمتر حضور جسمی و نابشون را درک می کنیم، اما خدایی هست که همیشه آنلاین هست

و هر لحظه که کانکت بشیم بسته به ظرفیت ما، با سرعت بالاتر از نور    حیّ   و حاضر و حضورا و عمیقا و ناب پاسخ می دهد


اما در ارتباط با غیر آن معبود و معشوق که بیشتر محدودیت و گاهی توقعات و نفع طلبی ها و ... هست، اغلب قطع و وصل می شود


و زرنگاش مثل خودم بیشتر اونایی که به نفع خودشون هست می شنوند و این خصوصیت ذاتی بشر هست، البته خوبشم داریم

که بازم می تونم در مورد خودم مثال بزنم ....


این روزها هوای عجیبی به دلم افتاده

احساسی بین شدن و بودن و ماندن و جاودانه گی و آن افق بی نهایت

و احساسی به طراوت پاک بودن و دلخوش به الطاف پروردگار

و احساسی قشنگ برای داشتن معشوقی که بالاتر از او نیست و غیر در مقابلش کوچیکترین هست و او همیشه زیبا و مهربان هست

احساسی که می توان  و باید  آن معشوق را به همه ی عالم و آدم نشان داد و البته چون خاص و ناب و آسمانی هست،

عاشق از معرفی او و ذکر اوصاف بلندش

برای همه عالم و آدم و آدمیان سیر نمی شود و لذت می برد.

در حالیکه معشوق زمینی و نرم خویان و نرم تنان ترنم های زندگی را قلبا و عقلا و مراما و احساسا و غیرتا محذوریم که به کسی معرفیش بکنیم

و میان ماه من تا ماه گردون زمین تا آسمانهاست


از شبهای بیداری شب قدر به قول خودم بیدار شدن بیاموزیم ، نه فقط بیدار بودن و بی خوابی کشیدن......

از خودم متشکرم جمله م قشنگ بود .....


وصل به معبود و معشوق بودن زیباست

و کاش همیشه همیشه همیشه سحر و هر لحظه در آغوش خدا باشیم

و خدا و دیگر هیچ

و خدا و دیگران به ترتیب خدایی بودن

و خدا و خودم و بندگی ناب و محض


ممنون نگاه قشنگتون هر عزیزی که می خواند

الهی الغوث

خلصنا من النار یا رب ...

یا حق و یا علی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.