خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

قرآن و رمضان و دلتنگی من

سلام

جزءی از قرآن را آمدم د رخلوت خودم برای خودم و برای شفا و کسب درس و زندگی خواندم

مثل همیشه ناب و آرام بخش

مثل دوران نوجوانی که وقتی دلتنگ می شدم می رفتم اتاقم و رحل و قرآن را باز می کردم و برای خودم و برای دلم می خوندم


و یادش بخیر مشهد و کوچه ها و میلان رنجبرش

و یادش بخیر دوره های قرآن محله مون و نوجونا و بزرگان بزرگی که همراه نوگلانشان در دوره ی خانوادگی قرآن شرکت می کنند.

 و خاطرات ناز و ناب خواندن ها و مسابقه ها یش ...

و اکنون آن نوجوانان بزرگ و بزرگتر شده است

و زندگی ها چقدر زود گذشته است


این روزها هم دلتنگ فضای نورانی رمضان و روزه داری اش می شوم با آمدن عید سعید

و هم اینکه بعد از رمضان باید بیشتر کوشید و جنبید و چقدر مشتاق آموختن و دانستن و نوشتن  و خلق اثر و نوشته ام

البته بین  خودمون بمونه که از اینکه بعد رمضان می تونم میل کنیم و بیاشامیم و ...   خوشحالم....

ولی خب ثواب های چند برابر تلاوت قرآن و اعمال صالح دیگر را دیگر بعد از رمضان نداریم...... که دلتنگی بیشتر به این خاطر است

مخصوصا این فضای نورانی  و معنوی اش که دلمون به خدا و رضایتش قرص و محکم است.


عزیزان جانانم هر کدام در گوشه ای و در حال و هوایی و همراه با شرایط و آرمانها و خواسته و البته دغدغه های خودشون هست


امروز یه مقاله ی ده صفحه ای برای یه جایی نوشتم ، کمی دلم خنک شد که یک کاری به سرانجام رسید و احساس شادمانی دارم

و در مرور قرآنی ام به آیه های قشنگی بر خوردم که دلم محکم و آرامشم بیشتر شد

خدا ممنونتم که همه چیز و در بهترین شرایط و در بهترین صورت و نعمات قرار داده ای


و البته کمی از مرگ به خاطر این که می دانم افسوس می خورم و دستم خالی هست، می ترسم

ولی شهادت در راه حق و حقیقت مثل امام مظلوم و متقی مان برایم شیرین ترین هست مخصوصا آن زمانیکه ، پیامبر خبر شهادتش را داد، اولین سوالش این بود که آیا برحق هستم یا نه؟

وقتی پیامبر بشارت داد که بر حق هستی، خیالش راحت شد که شهادت در این راه سعادت مندی هست  و چه زیبا فرمود: فزت برب الکعبه ..


کاش ما هم می دانستم که در آن لحظات آخر چقدر بر حقیم و آیا عاقبت مون و اینکه کارها مون چقدر نیمه کاره است، خبر داشتیم

و قبلش فرصت داشتیم که درستش کنیم.


حس قشنگ وابستگی به خدای خوبم و حس قشنگ خوشبختی شدیدی دارم که غرق نعمت های الهی می دانم خودم  رو .

و این خیلی قشنگ است

و احادیث نورانی ناب

موقع اذان و نماز است که وعده گاه ملاقات با معشوق


ممنون نگاهتون

یاعلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.