خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

آغوش خدا

سلام

این روزها دلم سخت آغوش خدایی می خواهد که آرامشم باشد مثل همیشه


این روزها مادرم و چهره ی مهربان و شیطونش را دارم که خیلی راحت با هم و سر به سر هم می گذاریم....


این روزها هوا کمی گرم شده است و کارام پیش نمی رود...

این روزها رسما تابستان را شروع کرده ایم که گرما بخوریم.....

این روزها کلن مثل همیشه می گذرد

این روزها خیلی خبرا از گوشه و کنار دارم چه سیاسی و چه اقتصادی و البته کمی احساسی و اجتماعی


این روزها مثل همیشه احساس دوست دارم و ارامش می خواهم

و دنبال خانه ی سه طبقه برای هم نشینی با مادرم که نگاهش برایم آرام بخش است....


این روزها را هم دوست دارم و هم می خواهم      که اتفاقات قشنگی داشته باشم

مثل یک هم آغوشی با خود خدا .... ........

این روزها برای خودش روزهایی است که تا حالا تجربه اش نکرده ام


و این روزها گاهی وبلاگ می خوانم و چقدر دنیاهای آدمها و نیازها و نگاهها و شرایط آدما   متفاوت است.....


و این روزها مثل همیشه شاکرم به داشته هایم و سلامتی و  دانایی که بهم قدرت می دهد و اعتماد به نفس و متوکل به خدای هستی بخش


این روزها  سر بزانگاه غفلت و سُر خوردن ، این آیه جهت می دهد که : من یتق الله یجعل له مخرجا   ( هر کس تقوای الهی پیشه کند خدا برایش

راه گشایشی قرار میدهد.)

و چقدر دوست دارم اعتمادم و اعتقادم به خدایم بیشتر و بیشتر شود....


این روزها مثل همه روزها می گذرد و خدا کنه که بهترین باشیم جلوی دوربین خدا


با اجازه کمی تلاش در گرماگرم  نواها و نماها و نداها و احساسها


یاعلی .......... که

نه بشر توانشم خواند و نه خدا .......توانمش گفت....

                           متحیرم چه بنامم شه مُلک لا فتی را ......

می بوسم آنچه لایق بوسیدن  هست.

یاعلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.