خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

عشق و همه چیز

سلام

خوبین؟

یکی از دوستان تو وبلاگش حرف قشنگی در مورد عشق و عشق اول و خدایی و توقع زده است که برام جالب بود

تقدیمتون می کنم

تحلیل و ... بین خودمون باشه و جزء طلب های وصول نشده ی شما باشه


ایشون گفته است:

وقتی شما خدمتی را برای کسی انجام می‌دهی و انتظار داری که همان خدمت و یا معادل آن خدمت را او برای شما انجام دهد، این عشق نیست، این معامله است که ممکن است شما سود ببرید یا زیان کنید. اما وقتی شما خدمتی را برای کسی انجام می‌دهی و هیچ انتظار جبران از او نداری ، این عشق است. مثل عشق پدرومادر به فرزندان. 

اما عشق اول و عشق برتر آن است که شما خدمتی را به کسی یا کسانی انجام دهی و هیچ پاداشی را حتا از خدا هم انتظار نداشته باشی، حال آنکه خداوند پاداش آن را پیشاپیش در همین حال و توانایی که شما برای انجام این خدمت بدست آورده اید، به شما عطا کرده است


واقعا همینه

خدا این توان و لذت عشق ورزی را از قبل عطا کرده است.

فدای خدا بشم

یاعلی


سپاس و تامل

سلام

اول از همه ممنون و نهایت سپاس و امتنان از همدردی دوستان عزیز و خوبان مهربان و ارزنده ام

چقدر خوبه که در این جور لحظات و روزهایی که نیاز به همدردی و همدرکی هست، از نقطه نقطه ی این پهنه ی خاکی

با ارسال محبت و تعزیت لطف ها و انسانیت ها به بار می نشیند

و عشق و خدایی و صفا و سعادتمندی همین کارهای قشنگ من و شماست



 عزیزانی که نهایت لطف و عنایت خودشون رو در صمیمانه ترین کلامها و تعزیت ها عنایت داشته اند

سپاس گذارم از همه شون

نکته ای که بعد از فوت دایی مرحومم خیلی بهش فکر می کنم، در مورد  ثروتی هست که بعد از خودش به جا گذاشته است، ساختمانهای چند طبقه و زمین های زاپاس و زحمتی بود که از کودکی اش تا این دم آخر کشیده بود.

و متاسفانه فقط در قالب ثروت است فعلا که بابتش می بایست  جواب پس بدهد که آیا حق المالش را اداء کرده است یا نه؟

در حلالش حساب و در حرامش عذاب ... این قاعده ی دوران هست.

و آیا بازماندگان می توانند آنها را به باقیات الصالحات برایش تبدیل کنند ،

یا حسابش را مرحوم و مرحومان باید بکشد و کیف و خرجش را بازماندگان/؟؟

خدا کنه اموراتش بخیر شود

و نکته ای که باید خطاب به خودمون بگوییم و زمزمه کنیم، نفس اماره و آرزوهای دور  و دراز و فریفته شدن به دنیا

و زرق و برق های آن ..... است

و تا هستیم قدر یکدیگر را بدانیم و خدایی باشیم

و مهم این باشه که خدا از دستمون راضی باشه چون حساب و کتاب اصلی با کرام الکاتبینش هست.

نمی دانم :

به عمل کار بر آید به سخندانی نیست.

خیلی چیزها را تئوریک می دانیم و ولی کمیت عملمان بد جور لنگ می زند.

این همیشه خطاب به خودم هست.

باز هم سپاس و ممنونم

یاعلی


در غم محبوب کودکی هایم، دایی مهربونم

سلام

دوستان

ببخشید این پستم کمی غمگین است

با تاسف و تاثر با خبر شدیم که تنها دایی مهربونم که خیلی خیلی دوستش داشتم، دار فانی را وداع گفته است

و وای از دل مادرم که تنها برادرش هست

همین تازگی پیشش بودیم و میهمانش بودیم چقدر سرحال و خوش خنده و مهمان نواز کلی فیلم و عکس و خاطره گذاشتیم

اما    امروز اطلاعیه ترحیم

و هنوز مادرم را خبر نکرده ایم

وای وای از دل این خواهر در فراق برادر جوانش

وای از دل دختران جوان و نوجوانش

.....

بی نهایت غمگنیم

التماس تسلی و عبرت و بهوش ما که مرگ هیچ کس را تا هنوز آنطور خبر نکرده است.

سرسلامتی دوستان 

یاعلی به فریاد مان برس که چقدر غافل و اندر خم یک کوچه ایم

از این قافله در عجبم به آنکه زودتر به مقصد رسیده است می گرید.

کی باشد که اطلاعیه ترحیم ما هم بر سینه ی دیوارها و کانال و گروههای مجازی نشر گردد.

نمی دانم

التماس تفکر و تامل و تاثر بر حال غافل خودمان

صبح پنج شنبه دورهمی



سلام

امروز از وبلاگ بروز شده های عزیزی ، دو تا مطلب خیلی قشنگ که با مرام و منطق و عشق و محبت مان کاملا هماهنگ هست رو تقدیم می کنم:

یک:

از این قسمت نوشته ات خیلی خیلی باهاش موافقم که فرمودید:

هر وقت کسی رو رنجاندم یا به کسی نیازمند شدم یا محدودش کردم  . خدای عاشق از کنارم رفت هر وقت عشق ورزیدم و محبت کردم او دوباره برگشت.
من اورا در همه آدمهای زندگیم میبینم فقط باید عشقم را بروز دهم و هیچ طلب نکنم .

من به پرنده ای که کنارمه عشق میورزم بهش رسیدگی و توجه میکنم ولی اورا آزاد میگذا رم تا پرواز کند . البته شاید برگردد به لانه شاید هم برنگردد ولی الان فهمیدم زیباترین روزهای زندگی ما روزهاییست که عشق ورزیدیم.  انسان برای عشق ورزیدن قدم به روی زمین گذاشته.

عشق را نمی توان محدود کرد باید به همه تقدیمش کرد به همسر به یک شکل به دوست به شکلی دیگر به خواهر و برادر و پدر و مادر  و فرزند هم به شکلی  و …
این زیباترین متنی بود که در مرام عاشقانه تان تایپیدید.
آفرین 


دوم:

هر کسی که قدم به زندگی شما میگذارد، یک معلم است.

حتی اگر شما را عصبی کند باز هم درسی به شما آموخته است زیرا محدودیتهای شما را نشان‌تان داده است.


پس آگاهانه و با آرامش با اطرافیان رفتار کنید و از تنش و درگیرى و بحث بپرهیزید.


هرگز فکر نکنید که اگر فلان مرحله زندگی بگذرد، همه‌چیز درست می‌شود...

از همه‌ چالش‌ها لذت ببرید؛

هنر زندگی، دوست داشتن مسیر زندگی است...

#خوشبختی در مسیر است، نه در مقصد!


خدای شکرت به خاطر دورهمی امروز که برنامه های جالبی داریم

عصری استخر با باباجونم

و مجلس ترحیم چلمین روز درگذشت پدر یکی از دوستان

و البته ظهری میهمان مامان

یا حق یاعلی


دوست داشتن زیباست

سلام بر دوستان و سلام بر خوبان و سلام بر مهربانان

سلام بر عشق و محبت

 و سلام بر سلامتی و دوست داشتن

صبح را در حالی آغاز می کنم که سرشار از عشق و محبت و معنویت می شویم.

سلام بر شما که خواننده اید.

میگم ما که جانشین خداییم و خدا با اون همه جلال و جمال هستی بخش، باید اون طور باشیم که حق جانشینی

پا بر جا باشد.

و فطرت و سرشت و وظیفه ی ما بر محبت و مودت و مهربانی و عشق و رزیدن و دوستی هست

این روزها به خاطر کمی سرمای زمستانه، کمی بی تحرک شده ام، اگر چه ..... گاهی جست و خیز کمی داریم.

ادامه اش طلبتون

وقتی دو نفر به هم برسند ، پیش خدا، کسی محبوب تر و باحالتر و عالی تر است که دیگری را بیشتر دوست داشته باشه

این حدیث خیلی قشنگ رو بیشتر وقتا زمزمه ی کلام و مرامم هست.

برا همین همیشه می گوییم: از محبت خارها گل می شود.

و دوست داشتن زیباست

ممنون دوست داشتن عزیزانم و خوبان زندگی ام

ممنون و سپاس از محبت عزیزان بهتر از جان زندگیم که هر چی دارم و هر گرمی و موفقیتی

که در دلم هست، همه از مهر و محبت و دوست داشتن آنهاست

گرچه کمتر بهشون سر می زنم

گرچه من نالایق خوبی و مرام و کار و ......  آنچنانی در توانم نیست که تقدیمشان کنم

گفتم که برای همیشه گفته باشم

خدا و عشق و آرامش ، با شیرازه ی مهر و محبت و مهربانی پیوند همیشگی دارد.

پ: ن: با دوستی گرم می شویم و با مهربانی جاودانی می شویم

سپاس از خالق دوستی ها

و ممنون از خدای مهربانی ها

یاحق و یاعلی

سبدی پر از امید

سلام بر نوبهاران

سلام بر شقایق های وحشی دشت

سلام بر خوبانی که کلام و نگاه و حضورشان آرامش هست

سلام بر نگاهها و نگین ها

و سلام بر اقتصاد و ثروت که مایه ی قوام آدمی ست

امروز مقاله ای از یک آدم معتبر رو می خوندم که رزق آن است که استفاده شود و باهاش زندگی کرد و امکانات زندگی را به خدمت دنیا و آخرت  بگیرد

و قبلنا خوانده بودم که رزق مقدر است و البته به سعی و تلاش هم بستگی دارد

ولی خب گاهی تلاش هست ولی نتیجه اش شاید بعدا و شاید هم نیاید

هنوز موبایلم را فلش نکرده ام چون سیم کارتم جاش خوبه و دوتایی با هلن استفاده می کنیم، اگر زنگی بیاید جواب می دهیم.

همش با لبتابم و امروز سالن چسپید اگر چه زانوم آخراش کمی ..... بماند

اخبار و هیاهو زیاد است

فک می کنم نه من حوصله گفتنش را دارم و نه شما حوصله ی شنیدنش

فقط خدا عاقبت همه مون رو ختم بخیر کند که گذشته ها گذشته و آینده را خبر نداریم

و حال را به نیکوترین و خدایی ترین و با آرامشی ناب و عمل به وظایفی که خدایمان و ایمان و جامعه مان و البته مسئولیت عزیزانمان بر عهده مان گذاشته است، به بهترین وجه عمل کنیم.

خیلی خیلی دلم می خواد که مقالاتم تمام شود، ولی هی بازی گوشی و ...... البته کمی سختی کار هم از کار فراری ام می دهد

و چقدر زیباست که نوشتن و شاید روزی رمانی بنویسم

از ماجراها و زندگیم البته با نگاه خوب و قشنگ و کمی وسواس در ماجراها

باز هم غبطه می خورم به حال دوستانی که خوش می درخشند و نسبت به قبل موفقند.


ممنون از خدا و عزیزانی که به هر طریقی مایه ی آرامش و موفقیت های کوچک و بزرگم هستند.

و سپاس از آرامش و امنیتی که هست.

یاعلی


خدا و یاری هایش

سلام

وقتی در کنارت یاری داشته باشی که خدایی باشد و یاری خدایی بکند

آینده هر چند مبهم و پر از مشکل و دست انداز و سرگردانی های احتمالی هم داشته باشد،

دلت با آلرام و آرامش نگاه و کلامش آرام می گیرد.

به همه چیز و همه کس و همه کارها و مقدرات و آرزوها  سیستمی نگاه کنیم و رابطه ها را با رنگ خدایی ببینیم

و به امدادهای غیبی اش ایمان داشته باشیم

و ایمان به غیب را مصدر کارمان قرار دهیم  که مجبوریم چنین باشیم ......

چون که  خودش فرموده:  من اعرض عن ذکری فان له معیشتا ضنکا .....


و البته خوش کردار و خوش نیت و خوش گفتار باشیم در همه حال.

و قوام بخش رابطه ها را ارزشها و رعایت اولویت ها در نظر بگیریم ، و الحق و الیقین که آرامش به سراغمان می آید



و باز هم در پناه شب و سکوت و ستاره ها و چشمک های آسمانی خوبان از عشق به آرامش می رسی.

آرامشی که با نرنجاندن و سلام و دوستی و محبت و مهر و مهربانی به دستش آورده ای

شب نوشتم طولانی نشود

با اینکه فکرم درگیر خیلی کارها و کردارها و کلامهاست ، اما به خدای خوبترین م همیشه امیدوارم که خودش به بهترین وجه

و زیبا ترین وجه برایم رقم خواهد زد.

و البته صد یا سیصد بار العفو گفتنش در آخرین دقایق سحر و شروع سپیده دمانش در این شب های پر از فرصت زمستانی اش، البته به شرط توفیق

لذتی ناب و پر از امید و آرزوی وصال به قائم درگاهش دست می دهد.

کاش هر شب و هر لحظه بتوانیم عاشقی کنیم

کاش عشق و مودت و لحظه لحظه مان با یاد و نام و کردار و رفتار برای دوست بگذرد و کاشته شود.

دوستتون دارم

ممنون نگاهتون

یا حق و یاعلی

پ، ن: کمی از قانونهای من درآوردی ضعیفان بشری ملول بودم که یاد خود و داشتن  خدایم  کمی آرامم کرد......  البته اگر وسوسه های سگ درگاهش بگذارد.



روز نوشت دل برانه

سلام

یادمه از نوجوانی دفترهای خاطراتی داشتم که وقایع روزانه را می نوشتم و چون معمولا در خانه تنها بودم و با برادرم فاصله هفت ساله داشتم و خواهری هم نداشتم، برا همین با نوشتن های جوار واجور میانه ی خوبی داشتم

اول از همه فکر نمی کردم که چه موضوعی را بنویسم، همین که از اول چیزی به ذهنم نمی آمد که چی بنویسم را می نوشتم که خودش موضوع نوشتن میشد.

الانم برای طرح بحث خاصی نیامدم فقط داشتم رد می شدم و منتظر پیامی از  دوستان  بودم که خوشبختانه کسی پیام نداده بود، آخه چون خودم هم کمتر به دیگران سر می زنم و مثل بومرنگ چیزی را پرتاب نمی کنم که برگشتی داشته باشم. خخخ

خلاصه طرح اجمالی را به ایمیل اساتید پرتاب کردم تا باشد که چه بگویند

یکی دو مقاله نصف و نیمه را می خوام دستی توش ببرم که شاید جانی و نشانی و اثری برای خودشون گردند ولی خب ترجیحات اولیه من دمی با غصه سر کردن جهان یک سر نمی ارزد شده است، برا همین آرام و با حوصله و صبر همراه با عزیزانی که برای خودشان دنیایی دارند، گام بر می دارم.

از مهربانی و دوست داشتن و دوست داشته شدن لذت می برم و صد البته عزیزان دلبرم و مهربانان و خوبان زندگی یم ، جای خودشان و درک و فهم و صبر و عشق و لطف و محبتشان پابرجا و مستدام و عالی و ناب ترین هست ،از این جهت خدای را شاکرم، اما گله از دست خودم هست که در کمال ناقابلی و نالایقی آن طور که باید احسان و زیاده و لطف و صفایی به تکاپو و پرتاب و ارسال بر نمی خیزد. از بس ...... هستم.

عزیزی حرف قشنگی گفت که عمر که می گذرد اصل این است که در پناه و رضای حق بگذرد و وقتی محاسن سپیدان و بزرگتران از خودم را می بینم ، هم افسوس می خورم که طفلکی ها پیر شده است و مویی سپید کرده است ،و هم برایشان پرونده ای سپید  و پر از خیر و حسنه را آرزو می کنم که به سوی عاقبت بخیر و دست پر رفتن از این دنیا پیش می روند.

و البته از عشق و وصال جوانان و عاشقان بینهایت مشعوف و مسرور می شویم که بیشتر به عشق و لذت  و محبت شان برسند، و وصال و وصل جانان تنها متاع با ارزش این دنیای کوچک ماست که برای همه عاشقان و جوانان و عزیزانم آرزومندم .

اشاره به نامزدی پسر عمویم که تا همین چند روز دانشجویی بیش نبود و نوجوانی آرام و کمی خجول و با حیا.

این روزها در تب و تاب دلبری و دل به دست آوردن و تپیدنهای دل در جوار دیوار خانه ی دلبر و پیام و آهنگ کلام دلبر و دلبری کردنهای ناب.

یاد این شعر می افتم که گاهی در جمع عزیزانم زمزمه یا بهتر بگویم هم همه می کنم که :

ای دل بر ما مباش بی دل بر ما

یا دل بر ما فرست یا دل بر اندر بر ما

نه دل بر ما نه دل بر اندر بر ما

هم دل بر ما فرست هم دل بر اندر بر ما


و چه زود می گذرد که کودک دیروزها ، نوجوان امروز شده است و کتاب شعر فروغ فرخ زاد می آورد و می خواند.

کتابی که از آن دسته ها کتاب هایی بود که در کتاب خانه ی آستان قدس رضوی ، در نوجوانی ام با شور و شوق و ولع می خواندمش و چه داستان ها و  رمانهایی که ازامثال  صادق هدایت و ... که نمی خواندم .

و البته الان آنها برای کمی آبکی و ......... شده است، که  برای احترام به خوانندگان آنها از اوصاف دیگر پرهیزمی شود.

امروز به دلیل کمی سردی هوا سالن نرفتم و دارم برای شما و خودم می نویسم که از تنهایی هم بازی حسنا شده ام....

شکوهمند باشید و پایدار

و آرزوی پایانی:

ای دل بر ما باش

تو با دل بر ما

ای دل بر ما باش

تو با دل بر ما

هم دل بر ما هم دل بر اندر بر ما

آن روز شود دل بر ما همره صد دل بر ما


چی دل و دل بری راه افتاد

شعری پر از دل بر تقدیم همه ی دل بران دل بر.



نوشین ترین عنوان

سلام و شب و شرارتان نورانی

سلام بر خوبان و بر عاشقان و بر گمنام ها و بی عنوان های زندگی

سلام بر حسنای شیرین زبونم که آخ این دختر چقدر شیرین و ناز است

سلام بر خودم که در کشاکش طرح و زندگی و طراوت بخشی و عشق و محبت و عاطفه اندر خم یک کوچه ام

سلام بر هلن نازنینم که چشمان ناز و مهربونش و محبت پایدار و پر از طپشش آرامش بخش و هدیه ی آسمانی هست و این روزها کمی از استرس های جوار و واجور امتحانی و ...  دور شده است. اما خدا یار و یاورش باشد که همه چیز به دست خدای مهربانی هست که صبر و صلات و آرامش را آفرید.

و سلام بر آینده ای که دست خدا ست و خدایی که به ابراهیم صبر در قربانی کردن اسماعلیش داد.

و یعقوب هم  در سپردن هر دو اسماعیلش به خدای خوبیها رنج فراق فراوان برد و در نهایت به این نتیجه رسید که آنها را در راه دوست باید،  قربانی کرد تا دوباره به آغوشش بازگردد.  ( اشاره به سریال یوسف پیامبر که این روزها گاهی نگاه می کنیم ( البته همیشه نگاه می کنیم)

این روزها و شبها

در جستجوی موضوع جدیدی برای رساله ام هستم ، و به جد در تلاش و تکاپو و جستجوی و بناگذاری یک ساختمانی که آینده ی کوچک علمی خواهد بود.

موضوعی بزرگ و کاربردی و ...... با اساتیدی  متعهد و متخصص .

از دوستان و عزیزان زندگی و بندگی ام  در این هفته خبری ندارم و البته از نزدیک چشمان نازشان را زیارت نکرده ام.

خدا یاور جانشان ....


از صمیم دل در لحظه لحظه ی زندگی تون آرامش و آسایش و قلبی پر از امید و توکل و نورانیت آرزومندم.

کاش همیشه و همیشه ذره ای از خدا و خوبیها و مهر ورزی ها و عاطفه ها غافل نباشیم.

الهی که دعای خوب خوبان زندگی مون رو به بهترین وجه مستجاب گرداند.

پ. ن:

موبایل گلکسی نوت محبوبم  رو ، چند روز پیش خواستم که رمزش را عوض کنم و هشدار داد که در حین عملیات خاموش روشن می شود، و نیم ساعتی هم طول می کشد، چون بهش مطمئن بودم که بالا می آید و درست می شود، پشتیبان نگرفتم و خالیش نکردم، و حالا بالا نمی آید و البته به نظرم که نیاز به فلش دارد اما اصلا دلم نمی آید که فلشش کنم چون کلی محتویات و خاطرات ثبت شدنی از لحظات ناب زندگیم دارم. تا باشد که راه چاره ای بیندیشم و مهیا گردد. اینو گفتم که شما قبل از همه چیز از اندوخته هایتان پشتیبان بگیرید... هیچ چیز دنیای دیجیتال را نمی شود تضمین و پیش بینی کرد.

نتیجه اخلاقی:

اصلا هیچ چیز این زندگی رو نمی توان تضمین و پیش بینی کرد.

هر لحظه ای که می گذرد اگر به فکر و یاد خدا نبوده باشیم ، ضرر کرده ایم... می دونم که می دونستید.

ممنون سپاس از حضورتون

یاعلی


ناگهان یکی پرسید

 
سلام

صبح پاییز تون سرشار از مهر بانی و طراوت و محبت و عطر خوب خدا و یاد قشنگ ارام بخشش

من بودم و روحم که در کوچه های پر از لطافت و لطیفه و لطف قدم می زدیم با آقاقی های معنویت و غنچه های علم و چمن زار شادمانی هم آغوش و پر از عطر آرامش.

و ناگهان عزیزی پرسید ، دیدگاه شما درباره ی زن چیست؟

بدون فکر و اندیشه و البته با توجه به مکنونات ذهنی و باورهای ناب و ناز خودم این گونه جواب  دادم  و تحریر کردم که تقدیم می شود.

چی ؟؟ زن؟؟

 آها

خب از سویدای جان بگویم که

موجودی به نام زن، کل لطافت و محبت و مهربانی و عطوفت است.

فرشته ای است که برای آرامش ما از بهشت به اینجا آمده است.


زن زینت آفرینش و پر از احساس و طراوت و ظرافت است.
 
زن هم مادر و هم خواهر و هم همسری است که همه شون اوج مرام و معرفت و محبت و نوازش و نازنینی هست.

 زن آیینه جمال خدا در زمین و نماد محبت و بخشش هست.

 وجودم احساسم و تمام هستی و آرامشم به زن محتاج است و من قدر دان زنان زندگی از مادر و خواهر نداشته و همسر و دخترم هستم. و فدای یک لحظه ی احساس قشنگشون نسبت به خودم که گاهی سربه سرشان می گذارم و کمی نگرانشان می کنم.
 
فدای مادرم بشوم که شکوه کرامت و معرفت و محبت و اسوه و اسطوره ی آفرینشم و زندگی یم هست.

 
فدای همسرم که کل احساس و دغدغه و ایمان و اشتیاقش برای آرامش من و آسایشم موج می زند و در تکاپو و تلاش است.
 
و فدای احساس تعلق و تکیه گاه خواهی دخترم که چشمانش و دل کوچکش به دنبال حرف و حرکت و کار و نوازش من است
 
و فدای خواهر نداشته ام که از نعمت داشتنش محرومم و عوضش به همه دخترانی که برادر ندارند و کمک انسانی و برادرانه در زندگی می خواهند ( البته  اگر بعضی از این مردم خنگول برایم حرف در نیاورند ) عشق و محبت و نگاه انسانی و برادرانه دارم .
 
و  بالاخره حدیث شریف از پیامبر رحمت و مهربانی پایان صحبتم باشد که : هر چه بر ایمان افزوده می شود بر زن دوستی او افزوده می شود. و خود وجود مبارک به نماز و زن و عطر علاقه مند بود .... و چه عزیز هست این رحمت للعالمین و چه زیباست اسلام که برای زن و احساس و عاطفه اش ، ارزش و ارج و قرب فراوان قائل است. و خوشحالم که از نعمت اسلام و زن دوستی بهره مندم یا سعی می کنم که این گونه باشم و تا خدای زیبایم چه بخواهد.
 
سپاس از نگاهتون
 
امید که جواب در شأن شما و سوال شما داده باشم.
 
یاعلی و علی نگهدارت

علی نوشت: همین جا بابت شلوغ کاریها و شیطونی های از همه فرشته های زندگیم ، مخصوصا مادر و همسر و دخترم .... غدر می طلبم که سربه سرشون گذاشتم و ....

خدای مرا ببخشد و به راه راست هدایت کند.

آمین .

صبح قشنگ پر از خوشبختی

الهی

امروزمان آغازی باشد برای شکر بیکران از نعمت های بی پایانت

 

قلبمان فقط جایگاه مهربانی

 

زندگیمان سر شار از آرامش و روحمان غرق در محبت و عشق

سلام و سلامتی و شور و نشاط

دختر آی دختر که چقدر شیرین است این فرشته های پر حرفی که خدا با رحمت و لطافت و جمالش به زندگی ها ارزانی داشته است

دخترانی از جنس عاطفه و چقدر اینها به زندگی گرمی و حلاوت و مسرت می بخشد.

حسنای شیرین زبون و باهوش و منطقی و با مرام  رو می گم که الان پیشم هست و مامانش رفته امتحان و بیشتر وقتا چی حرفای شیرینی که نمی زنه .

وای خدا چقدر دختر در زندگی شیرینه . و البته پسر تکیه گاه و با غرور و با ابهتن.

و دختر شیرین و عاطفی و پر از محبت و نکته های ریز خوشی و مرام و عاطفه هست

اومدم که بگم

غرق خوشبختی و نعمت های خدایم هستم

از زلزله های کوچک و بزرگ و عزیزان زندگی ام که بگویم

هر یک برای خودش تلنگر و زنگ بیدار باش هست

که حسابت رو با خدایت و قیامتت صاف کن که به این عمر اعتمادی نیست....

اگر ریشتر همان زلزله چند شب پیش بیشتر بود الان اینجا نبودیم که بنویسیم و بخوانید

و چه جانهای شیرینی که در تصادفات و حادثه ها یهویی که مرگ مفاجات هست، گرفته نمی شود.

و یاد مرگ داشتن ها را هم تلخ و هم شیرین می کند و من شیرینی اش را بیشتر دوست دارم که قدر داشته هایم رو بدانم

هلن بی نظیرم خدا حافظ جانش ، حوری دنیا و آخرتم هست ممنون نگاه قشنگش و ممنون قلب مهربون و سپاس گذار طراوت و عشق و شور و دوست داشتنش که دوست داشتنش قابل وصف نیست.... و من چقدر خوشبختم و خدا یا شکرت .......

همیشه بهش میگم : بهت شکر می کنم از صمیم دل و جان . چون خدای مهربونمون فرمود: لئن شکرتم لازیدنکم ..... شکرت می کنم از دل و جان به امید زیاد شدنت.....

و این زیاد شدن مطلق هست ، زیاد شدن کمی و کیفی رو هر دوشو  شامل می شود.... و البته هر مردی از جمله و مخصوصا ..... من ناقلا    هر دوشو می خواهم . چون عاشق حوری بودن و خدایی و مهربون بودنش هستم.

خب آخرش شلوغ کاری شد ببخشید .

برم سراغ عالم مطالعه و یاد گرفتن و رزق معنوی ناب که باز هم شکر بر همه نعمت های مادی و معنوی و ....... ات.

قربون حکمت و رحمت و بخشندگیت ای خدای نازم

که رزق بی گمان را همیشه و در همه حال نصیبم کرده ای و مطمئنم که اگر من آدم خوبی باشم ،که البته هستم ، خزائن رزق و لذت و آرامش  قطعا نصیبم خواهی کرد

آره اینه و قطعا تا اطلاع ثانوی و آخری همین هست .... و شما هم چنین باشید که با خدا باش پادشاهی کن و تلاش و توکل و صبر و صلات رو در لحظه لحظه ی زندگی و عمر پر از فرصتمون فراموش نکنیم.

ممنون نگاه قشنگتون

سپاس و ستایش از حضورتون

یاعلی