خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

هوای بهار

سلام دوستان

چهارشنبه زیبای تون نورانی و رهین توفیق و لحظات خوش

این روزها دارم روی پایان نامه ارشدم کار می کنم که برای کتاب شدن آماده اش کنم.

آخه کلی براش زحمت کشیدم و از لحظات شیرین کنار خانواده بودن خودم و عزیزانم را محروم کردم

اوضاع جهان اسلام و بحرین و سوریه و انسان نماهای مزدور داعشی همچنان در التهاب و وحشت و ... قرار دارند.

و از همه مهمتر عمر گرانمایه ی ما هم می گذرد بدون ثمر چندانی که خدا و امام زمانمان ازمون راضی باشه .


به برخی از وبلاگها سر زدم، نکات قشنگی رو غالبا احساسی و هیجانی و در محدوده خاطرات و لحظات شیرین خودشون اشاره کرده بودند، و هر کدام از زندگی و امید و آرزوهایشان گفته اند، خدا موفق شون دارند، جوانند و چه احساس های قشنگی دارند، خدا همشون رو به آرزوهایشان برسونند.

به قول مادر مهربونم که خدا همه رو به باغ بالاشون برسونن.

راستی دیروز مادر ناز و رنج کشیده ام خانه ی ما آمده بود، و از راهش سبزی خوردن از باغ مسیر راهش خریده بود، و چه صمیمانه نگاهم می کند، ولی دایم به فکر داداش کوچکم هست که فعلا آلمان است، و می گوید هر جا هستم دایم به فکر اویم ، خدا هیچ مادری را از فرزندش جدا نکند.

دلداری اش می دهم ، ولی مادر است و فرزند از دلش بیرون نمی شود.

و پدرم و احساس های خاص خودش که خدا حفظش کند.

حسنای زندگی ام پادشاه کوچولوی خونمون رو  دیروز پارک بردیم و با حدیث سرسره بازی رو تمرین کرده و الان خودش تنهایی سر می خورد، دو سال و دو ماهش هست.

نمی دانم دخمل چه شیرینی دارد، اصلا یک نگاه به چشمان نازش دل آدمو از همه غمها راحت می کنه .

عکسش طلبتون ...

سعی می کنم مطالبم خیلی طولانی نشود و منتظر نظرات دوستان هستم

به قول مولوی: عمر گرانمایه در این صرف شد ......................... تا چه خورم صیف و چه پوشم شتا.

مسرور باشید و شادکام

نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره بامداد پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 09:54 http://morningstars.blogsky.com

سلام
قلم زیبایی دارین
خدا حسنا کوچولو رو حفظ کنه براتون

ممنون
خدا به شما حسناهای قشنگ و صالحی عنایت کند.
حسنا گل زیبا و رحمت خانواده است

بیضا پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 08:16

همیشه شاد و موفق باشی در کنار خانواده عزیزت، و انشاالله پایان نامه هم به موفقیت انجام بشه، راستی شما ایران زنده ګی میکنی یا افغانستان؟ خیلی طرز نوشتنتون رو دوست دارم یعنی واقعا زیبا مینویسید ادامه بدین لطفا

ممنون از لطف و عنایت شما ، متقابلان آرزوی بهروزی و شادکامی برای شما و همه دوستان
من ایران زندگی می کنم،
تعریف کننده های مثل شما داشته باشم، البته که موفق خواهم بود. انشاء الله
باز هم تشکر از قلم سبز و نوید بخشتان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.