خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

شب شام غدیر

سلام  

شب شام غدیر ولایت است

شبی که فردایش پیامبر ( ص) دست خوبترین عالم و آقا ترین مهربون عالم را بر دستانش بلند کرد و مولایش قرار داد

شبی که اتمام نعمت و اکمال بهترین دین جهان بشریت رقم خورد

شبی زیبا و پر از راز و رمز و راز و معنویت

شبی پر از هیجان برای فردایی که قشنگترین امر جهان رقم خورد.

مولای خوبم می دانم این جهان با همه ی سختیهایش برای شما عزیز دل پیامبر ( ص) وفا نکرد و قدر تو خوبترین را ندانستند و چه قدر مظلومیت و رنج بی وفایی و بی مرامی کشیدی.

مولای خوبم امشب را با یاد و لحظه های شما و فاطمه (س) ات آغاز می کنم و می خواهم بگویم که مولای خوبم دلم به عنایت و شفاعت شما خوش است

مولای آقایم می دانم در همه حال عنایت شما اهلبیت (ع) و امام زمانم نصیبم بوده است اما سر بزنگاه گناه و سر بزنگاه حساب و سر بزنگاه سرازیری قبر و سر بزنگاه سوال نکیر و منکر به فریاد خودم و دلم و جان و جهانم برس مولا.

مولای خوبم آرامش و سکینه ی قلبی ام را از تو می خواهم

بزرگ بینی و بزرگ اندیشی و شادمان و مثبت اندیشی را از تو می خواهم که شما چه زیبا خداوند متعال را در همه حال دیده ای و خواسته ای و حتی حاضر شده ای جانت را برای آن و برای مرام پیامبر ( ص) ش فدا کنی.

حتی اون زمانی که نیرومندترین دشمن ت که پهلوان نامی عرب بود، چون خدو به صورت انداخته بود، صبر کردی تا خشمت فرونشیند و بعد به خاطر خدا و رضایت نابش به قتل رساندی، درس بزرگی برای همه آدمای مخلص شد که هرگز هرگز گامی در راه غیر خداوند متعال بر نداریم.

مولای من شب ولایتت را به وجود نازنینت و مقام امام زمانمان (ع) تبریک و تهنیت و شاد و خجسته باد عرض می کنم.

تا باشد که بهترین در رکاب و عالی ترین در پیروی ات باشیم.

یا حق و یا علی

نظرات 1 + ارسال نظر
نگار سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 18:32

متن هاتون خیلی به دلم نشست

خدا روشکر همیشه غدیری و یاور مولا باشیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.