خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

درنگی در آنات همراه با ورزش

سلام

عصرگاهی روز شنبه را در حالی آغاز می کنم که گل قشنگم، شیرین هلویم با چای عصرانه و لبخند و مهر و محبت نابش وارد اتاقم می شود.

گل نازی که جوره (نظیر) نداره، گل قشنگی که بی همتا و بی نظیره

سالن فوتسال همراه با بچه های ناز و مودب موسسه، حسابی چسپید، فقط اینکه یک کم ماه مبارک کفشهای نازی که دلدارم برام خریده بود، در اثر اشتباه استراتژیکی که برایمان در انتخاب جایگذاری و جای دهی کفش ناب برایمان پیش آمد، در گرمای طاقت فرسای قم آنهم در داخل پوششی که محفوظ از گرما بود، در حدود دو هفته ای در معرض غیر مستقیم آفتاب در سکوچه ی مشرف به حیاط قرار داشت.

در این چند هفته ای که در زیر برنزه شدن آفتاب قرار داشته و داریم، معنویت ناب و تجربه ی سترگی رو درک کرده ایم، که در نوع خودش برای خودمان بی نظیر است.

گلهای قشنگم از دل و درک که برایتان بگویم اینکه:

درک زیبایی ها و درک خوشبختی واقعیت هایی هستند که نیاز به فکر و تفکر و درک بالایی دارند، هر کسی با هر گیرنده ای نمی توانند کیفیت زیبایی رو درک کنند، چطور گیرنده اچ دی ، کیفیت بالاتری رو ضبط و پخش می کند، ذهن و گیرندگی ما هم باید این توانایی و قابلیت رو داشته باشند، که بهترین ها رو به بهترین شیوه بگیرند و درک کنند و بعد پخش کنند.

قرار گرفتن در معرض موجهای معرفت و معنویت و زیبایی و درک و ضبط آنها و حفظ و بعد پخش آنها واقعا قابلیت و توانایی بالایی می خواهد که می توانیم اول خوب درک کنیم، و بعد آنها را به زیباترین شیوه منتقل کنیم.

دنیای زیبایی داریم، خدای مهربون و با حکمتی داریم، و همه چیز عالیه است، به شرطی که ما به همدیگر ظلم نکنیم، و از حدود الهی تجاوز نکنیم

به شرطی که ما انسان باشیم و انسانیت و زیبایی فطری، و فضایل اخلاقی و قشنگی و  خدایی بودن و خدایی شدن رو رعایت کنیم و به کار گیریم.

به شرطی که ما خوب باشیم و زیباترین کارها و زیباترین و قشنگ ترین رفتارها رو در زندگی مون به کار بگیریم.

خدای خوبان رو با تمام خوبیها و زیبایی هایش درک کنیم و بتوانیم بنده و بهترین باشیم، برایش و برامون.

خدای مهربان رو شاکریم به خاطر تمام زیباییها و لطافت هایش ، به خاطر جمالی که در طبیعت لطیف زنانه و نازدانه ها گذاشته ای و جلال و جبروتی که در فطرت و سرشت و وجود مردان و پاکان قرار داده ای.

خدای را به خاطر همه چیزش شاکرم

گلهای زندگی ام قرار است، یک مسافرت کوتاه مدت در حد یک هفته ای به خانه خواهر نازنینش برود، و این حقیر می خواهم که در خانه و آشیانه ی چهار اتاقه و قالین سرا و معبد رویاها و خاطرات قشنگ زندگی مان بمانم و به تفکر و تامل و درک معنویت بیشتر برسم، می خواهم که اونها خوش باشند و من هم به کارها و برنامه های خودم برسم. ( به شلوغکاری ها و بازیگوشی هایم)

ولی این دم رفتن نازنین های زندگی ام، کمی دلم می گیرد و حس غریبانه ای به خود می گیرد، اونم ندیدن همه هستی و داشته های زندگی ام ، می دانم در این یک هفته خیلی برایم سخت خواهد بود.

چشمان حسنا و صحبت های قشنگان زندگی ام، و مهر کریمانه همسر ناز و بی نظیرم ، همه و همه می دانم دلتنگم می کنند، اما به خاطر خوشی و تنوع هم که شده ، بگذاریم که خوش باشند و بعد از مدتها تنها و در دهکده ی خاطراتشان خوش باشند.

این نوشتارم کمی طولانی شد، اما برای عزیزان و دوستان سرزمین وبی ام، آرزوی موفقیت می کنم، چندین و چند روز است که خبری ازشون ندارم.

خدا کند که حالشون خوب باشد و در تعطیلات عید سعید فطر و .... در کنار عزیزانشان و مسافران راه دورشان ، خوش باشند  و شادکام و سعادتمند و سربلند و سلامت.

یا حق و یا علی

بهترین ها رو برایتون و برایشون و برایمون آروزمندم......

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بیضا دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 13:39 http://mydailydiar.blogsky.com

با عرض سلام، امیدوارم خوب و سر حال باشید، امیدوارم بچه ها به سلامتی برن و بر ګردن شما هم سلامت و زنده باشید که همیشه نیز به یاد ما استین پست ګذاشتم و از ګرفتاری های چند وقت نوشتم. شاد و مستدام باشید.

انشاء الله ما همیشه به یاد خوبان هستیم .
الان میام می خونم ، مشکلات به دوره .... بعد از خواندن.....
هر دو پستت رو خواندم، زیبا و دقیق و با جزئیات ذره بین به دست نوشته ای،
نکته ای راجع به نوشته ات بود، در پست هایم تقدیم می کنم
ارزنده و پاینده باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.