خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

روزگار، تکنولوژی و دیگر همه چیز

سلام

همچنان توکل و تلاش و سپری کردن روزهایی که روزهای فراوانی از آن داشته و انشاء الله داشته باشم به خوشی  و سعادت


علامه جوادی حرف قشنگی فرمودند: مومن مرگ را می میراند چون رویش پا می گذارد و مثل پل از آن رد می شود

و بعد از مرگ تازه زندگی حقیقی انسان آغاز می شود و این دنیا به تعبیر یکی از دوستان زندگی پست تر است.

اگر الحیات الدنیا را که در قرآن بارها آمده است به عنوان صفت و موصوف در نظر بگیریم. می شود زندگی پست تر
الحیات الدنیا  مضاف و مضاف الیه  نمی تواند باشد تا برای دنیا هم زندگی قائل شویم. و اصلا در دنیا زندگی  نیست.

چون الحیات و الدنیا هر دو الف و لام دارند و هر دو معرفه است و در قواعد عربی،  معرفه به معرفه اضافه نمی شود بلکه صفت و موصوف است.

و چقدر دانستن نکات قرآنی و واقعی به آدم نیرو و انرژی و اطمینان می دهد. و دانستن زیباست


از هر چی می گذرد سخن دوست خوشتر است

پیغام آشنا نفس روح پرور است.

این روزها که هوا کمی پاییزی و بارانی هست می گذرانیم

با مطالعه و ورزش و صحبت و گپ و گفتی با دوستان و بزرگان و عزیزانی که سرمایه های عاطفی و زندگی هستند.


دورا دور که احوالات می شنویم هر عزیزی یک دغدغه ای دارد و هر کسی غم و شادی مخصوص به خود

که در این دنیا کسی بی غم نباشد اگر باشد بنی آدم نباشد.

راستی نرم افزار سپیچ تیکستر را مدتی است یافته ام و حسابی حال می دهد که می گوییم و تایپ می کند.

به پدر گرامی گفتم خیلی خوشش آمد و برایش می برم که اونم استفاده کند از نتایج تکنولوژی


جشن ولادت رسول اکرم را با بچه ها و خانواده و برنامه هایشان جشن خواهیم گرفت.

تا طولانی نشدن مطلب

ممنون نگاهتان

و نوشتن و مقاله هم زیباست هم ملال آور که وقتی فشار فکری آمد ، آدم دوست دارد کار دیگری بکند.


ممنون توجه و نگاهتان که توقع نظر و تشویق دارم

یاحق و یاعلی


حرف قشنگ انتظار

سلام

دوستی در پروفایل تلگرامش نوشته بود:


منتظران وقتی آفتاب بیاید و بیدار شویم نمازمان قضا است.


خیلی جالب بود برام

خودتان که می دانید و اهل درک و معرفتید.

البته چنین است که باید قبل از طلوع و در سحر انتظار بیدار باشیم و علاوه بر فریضه ، عاشقی و شفع و وتر را هم

زمزمه کنیم

برای دلدار اصلی و جانشین انسان کاملش


ممنون نگاهتان

کاش هیچ وقت نمازمان قضا نباشد

توفیق نماز اول وقت و زمزمه های عاشقانه اش را داشته باشیم


و هر چه می ماند همین بندگی است که برایمان تابندگی می آورد.

تابنده باشیم  تا بنده ایم

جلوی دوربین مخفی  و آشکار خدا همیشه بهترین لبخند و زیباترین رفتار را داشته باشیم

حق نگهدارتان و اگر نظر قشنگتون را داشته باشم

خوشحالتر می شوم که جریده ها تنها برای خودم نیست.


سپاس یاعلی

جمعه و ظهور و حیات

سلام

خدایا شکرت که خیلی از کارهایی که خوشت نمی آید نمی توانم انجام دهم

خدایا شکرت که خیلی از موقعیت هایی که توان انجامش را ندارم ، قرار نگرفته ام مثل موقعیت ها و مسئولیت هایی که خودش هم امتحان است و هم مسئولیت سنگین . گرچه تلاش دارم که همیشه نسبت به خودم، خانواده و جامعه و عزیزانم مسئول بوده و مسئولیتم را به بهترین وجه به سرانجام برسانم

خدایا بر داشته ها و نداشته هایم که تو را از من دور و مرا از تو دور می کند، شکری مزید و بی نهایت

عصر جمعه است و باز هم غم غربت امام عصر و ظهور نکردنش و دلگیری ما

کاش جمعه ای بیاید که خبر برسد که آقایمان ظهور کرده است و در عصر آن آماده ی عدل و حکومت و حیات طیبه و زندگی پاک و وعده داده شده اش باشیم و اگر هم از این دنیا رفته باشیم، با رجعت برگردیم و از جمله یاران خوبش و از جمله سرداران سپاهش باشیم.

 

این روزها کربلایی های قشنگ و مهربونی می آیند و نقل و گفتگو و صحبت ها و خاطرات قشنگی که داریم و البته غبطه ها و حکایت ها از عنایات و کشتی هدایت امام حسین (علیه السلام) و این همه جاذبه و کشش و کوشش و شکوه

 

می خواهم بنویسم و خلق و نقل کنم که زندگی و معنویت و خوبی و آفرینش زیباست و این ماییم که باید عقلی و جزمی زیبا و معنوی و قشنگ ترین رفتارها را در لحظه لحظه ی زندگی مان داشته باشیم

 

و خدا و صفاتش را در زندگی مون نهادینه کنیم

و مثل امام رحمت الله علیه، با روحی آرام و ضمیری مطمئن از این دنیای دنی با کوله باری از خیر  و خوبی و ثواب با پل مرگ به جهان پایدار و سرای باقی منتقل شویم . این مرام ماست و هدف ماست تا ابدیت و یقینی به آن داریم که هزار زرق و برق و گامهای شیطانی و ... نتواند ما را از آن گمراه نماید.

 

ممنون نگاهتان و ممنون خوب بودنتون و ممنون که هستید و با خواندنتان تشویقم می کنید که باز هم بنویسم از آنچه لایق نوشتن و تذکر به خودم و گاهی به شماست .

 

ادینه تان پر از شکوه یاد خدا

یاحق و یا علی

صبح قشنگ عاشقانه و دوست داشتن

سلام

صبح است و طراوتش

نوراست و تلاوتش

عشق است و حلاوتش

عاشقانه ها به کربلای عشق می روند و چقدر پر از  قدم قدم به سمت آن دلدار

و چقدرپر از  طپش طپش به سمت آن همه نور و آرامش و شوق


شکوه عاشقی ها را جشن بگیریم که هر چه هست عشق است و وصال

مادرم را دوست دارم که اوج اوج مهربانی و محبت و عشق و محبت است

و پدرم را دوست دارم که اوج اوج دلسوزی و تلاش و موفقیت است برای من و خودش

و داداش کوچولوی  صادق و پاک دلم را دوست دارم که دنیای خاص خودش را دارد و البته خدایش و نوا و داشته هایش را

همسرم، حوری، فرشته ام را دوست دارم که اثبات عشق و صفا و ایثار و مهربانی و دوستی هست و عاشقانه های رفتارهایی که با مهر زنانه و احساس دخترانه به هم می آمیزد و بهشتی به نام زندگی و آرامش و نوید و امید و مسرت رقم می زند

گلهای بهشتی ام را دوست دارم که هر کدام کتابی از معنا و ادب و شرم و آزرم و آرزو برای خودشان هست  و چشم روشنی و امتحان و زینت برای من

و دوستان و فاملین محترم و  عزیزم  را دوست دارم که پر از عطر خدا و معرفت و دوستی و محبت است  و  هر کدام برای من عزیز و خاطره آفرین و ناب و ناز هستند و در اثبات محبت و عشق و دوستی شان فروگذار نمی کنند ( به شرط اولویت البته)

و خودم را دوست دارم چون جانشین خدایی هستم که ازم خیلی کارهای قشنگ و ناب توقع دارد و مسئولیت هایی که البته باید انجام دهم به نحو  احسن و قشنگترین و عاشقانه ترین شیوه و رفتار و روش

و خود محبوب و معشوقم بهم توفیق و نیرو و توان و برنامه ی حرکت و برکت و امید و نوید و انرژی و شور می دهد.


و جهان و خوبانش را دوست دارم که برایم صحنه هایی از مهربانی و ایثار و بخشش و تابلوهایی از صفا و وفا و انسانیت خلق می کند

البته از ظالمانش که از حضیض ذلت و حقارت پست تر است بیزارم

و دوست دارم اول زیبایی ببینم و خار را برای پرهیز ازش ببینم ، نه اینکه اوقاتم را برای دیدنش صرف کنم.


پ.ن: دمی با غصه سر کردن جهان یک سر نمی ارزد ، شعاری است که عمل لازم دارم به نحو اکید و به مدت مدید

شکوهمند و عاشق و عاشقانه و با احساس و پر از لذت حضور خدا و وصال معشوق باشید

یاحق و یاعلی

زیبایی و وصال

سلام

روز جمعه و روز ظهور امام عصر

روزی که عصر آن دلگیری عجیبی موج می زند

دیشب خانه مادر بودیم و صحبت و نگاه در چشمان و محبت و عشق مادرانه و پدرانه و خوشحالی از حضور در کنار همدیگر

و الان در کاشانه ی خاطراتم

کاشانه ای که به آن انس گرفته ام و گلهای زندگی و هلن نازنینم لحظات قشنگی از محبت و عشق و مهربانی و ایثار و صحبت های عشقولانه و خاطرات چشم در چشم و لب بر ........ خلق کرده ایم

و البته وصالها و مودت ها

می خواهم از وصال بگویم

وصال لفظ قشنگی هست که حاکی از رابطه ی شیرین دو معشوق هست

دو دلداده ی عاشق که بعد از دورانی و روزگاری با توکل و تلاش خویش آن را تجربه می کنند

وصال و وصل عاشقانه ترین پوزیشن اشتیاقهای شیرین و شور  و شرار هست

وصال ها را همیشه دوست دارم و دوست خواهم داشت

وصال دلداده هایی بعد از عاشقی کردن ها و قشنگ ترین نامزدی هایی که به کاشانه ی مهربانی و زندگی گام می گذارند

وصال از زمینی گرفته تا آسمانی و معنوی و جسمی شیرین است

وصال میوه ی شیرین صبری هست که دو معشوق بعد از مدتها آن را میل می کنند

وصال هدف گامها و تپیدنهای دلهای عاشقی هست که بهترین بهانه و هدف و مرامش وصل و وصال است

 

کاش میشد همیشه وصال دید و وصال ها را به تماشا ی دل و دیده و شنیدار ها رساند

و وصال را می توان در هر کران و در هر لحظه و در هر بهشت و در هر صحرا و بهاری و در هر کاشانه و در میان دلهایی که از عشق و محبت و مهر مملو هستند به تماشا شنید.

فاش می گویم و از گفته ی خود دلشادم

چون که من بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم

وصال ترنم عاشقانه و لذیذترین هدیه خدا به عاشقان و خوبان هست.

ممنون خدای وصال و وصال آفرین و وصال بخش هستم که هر چه خوب و لذت شنیده و دیده ام

از وصال دیده ام و البته هر چه عشق و احساس لطیف تر و پاکتر و ناب تر ، وصالشان شیرین تر و لذیذتر

و هر چه واصل  و موصول خوب و زیبا و با احساس تر و پاکتر و محبوب خدای وصالها بودن، وصالشان قشنگتر و عارفانه تر و ناب تر هست.

کاش وصالی شیرین و عالی و بهترین و همیشه گی و جاویدان و در هر لحظه و هر دل و دیده ای داشته باشیم

و با هم خوب و مهربان و ناب و بهترین باشیم که البته وصل و وصالش جانانه تر و جانشان با طراوت تر و پر از طپش های عاشقانه ی بیشتر و لذیذتر .

 

ممنون وصال نگاهتان

ما برای وصل کردن آمدیم

نی برای فصل کردن آمدیم

 

یاعلی و یا وصل بر لب و دیده گان محبوب ترین و قشنگترین و لذیذترین عالم

سپاس و ملتمس وصال

عذر تقصیر که برای تقدیم این وصال نامه بر نگار انتظار نگاهتان تاخیر شد ...