خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

بدهی و وبلاگ خوانی

سلام

صبح دل انگیز و در خلوت تنهایی خود نشسته ام

به داشته هایم و لذت ها و عزیزانم مخصوصا همسرنازنینم فکر می کنم. به این فکر می کنم که اگر مثل بعضی ها نداشتمش چی کار می کردم و یا بدشو داشتم، چی گلی ( به کسر گاف) به سرم می گرفتم

به بچه ها و آگاهی و ایمان و امنیت و رزق همیشه داشته ام فک می کنم

و چقدر شیرین است که عشق به داشتن و تپیدن داشته باشیم

و چقدر زیباست مهربانی و محبت بین دو انسان و متمدنانه و با مرام صحبت کردن و درک کردن یکدیگر.

می خام بعد از این خلاصه بنویسم

یک طلب وصول نشده از یک نامرد دارم که بیشتر از هفت ماهه که تلفن شو حتی جواب نمیده.

منم با این دل رحمم، که هی بهش مهلت دادم و علاج واقعه قبل از وقوع نکردم، و الان با اینکه رسید دارم ازش ولی، حتی جواب پیامک رو هم نمی ده.

گفتم که شما این طور نباشید و طرفتون رو بهتر بشناسید و به نامردان اعتماد نکنید.

وبلاگ های بعضی ها رو می خوندم و ماجراهای هوو گرفتن و ..... خیلی برام جالب بود، مخصوصا اینکه خانمی این قدر برای همسرش فداکاری و بزرگواری می کند و مشکل تجرد یک دختر رو هم با ایثار و صبرش بر طرف می کند، تا باشد از این خانمهای مومن و حوری صفتان. گرچه اما و اگر و شرایط در این زمینه فراوان است و به طور کلی نمی توان قضاوت کرد.

این فعلا ..... یا حق و یاعلی

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مینو چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 00:03 http://rozhayetanhaie.blogsky.com

منظرف آخر مطلب بود خانم های فداکار و....
راستی به دلایل امنیتی اسم وبلاگ و عوض کردم دوست داشتین سر بزنین

ممنون از تذکرتون ، خانومی هم خاطر نشان کردند.
حال این دلایل امنیتی چی بوده، که اسم وبلاگو عوض کردید بماند. ما که انشاء الله مورد امنیتی نداریم که لازم بشه عوض کنم.

عاطی سه‌شنبه 11 آبان 1395 ساعت 17:21 http://khianat16.blogfa.com

زیباااا

زیبا بینی تان ، زیباست. زیبا پسند

بیضا سه‌شنبه 11 آبان 1395 ساعت 11:19 http://mydailydiar.blogsky.com

سلام، امیدوارم خوب و سرحال باشید من بعد ۳ ماه دوباره کار کردن رو شروع کردم حسنا خانم ګلم خوبه ماشاالله قربونش برم خیلی خیلی شیرینه، وقت کردم مفصل مینویسم تو وبلاګ خیلی حرف دارم ولی وقت ندارمم. انشاالله همیشه شاد وسلامت باشید.

سلام و شروع دوباره تون خجسته باد
وای حسنا خانم گفتی به یاد حسنای خودم افتادم که الان حسابی شیرین زبون شده. خدا همه گلهای بهشتی رو در کاشانه هایمان شکوفا و پویاتر گرداند. و باقیات صالحات باشه
وقت کردم حتما میام.

مینو سه‌شنبه 11 آبان 1395 ساعت 00:04 http://tags. blogsky.com

جالب بود این آخری که گفتین
خیلی خلاصه گفتین اما

اما چی؟
نکته ای باقی مونده بود که نگفته ام.؟
با اینکه دوباره پست رو خوندم ، ولی متوجه نشدم.
شما مفصل بگید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.