خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

صبر و رازها

سلام

به نامی حق و هر چه هست از اوست و هر چه هست اوست

بی همتا و مسلط و تقدیر کننده ی همه چیز است

سلام بر خوبترین زندگیم

سلام بر حوری فرشته ی نازم

ماه صبر و بندگی ، ماه قشنگ عاشقی و ماه خوب بودن و خوب شدن را تبریک می گویم

ماه قشنگ سحرها و افطارها و لحظات زیبای نیایش و ستایش را دوست دارم و دوست دارم که در این ماه ذره ای از سیاهی کردارمان را جبران کنیم و خوب و خوب و به سوی خوب قدم برداریم

این روزهای قشنگ را دوست دارم چون خیلی از آدما این شرایط و این همه نعمت و رحمت و محبت و مودت را در زندگی هایشان ندارند. یا کمتر دارند . و کاش داشته باشند در حد تمام و کمال.

اگر کمی ناآرامی و دلگیری از روزگار و کارهای بی مروتهای روزگار از ظلم و بدی و بی معرفتی هایشان می بینم، حوری آرام بخشی در کنارم دارم که با نگاه به چشمانش و فشردن گرمی دستانش و بوییدن آغوش آرامش بخشش و بوسیدن پیشانی بلند بندگی و سجده گاهش ، آرامشی ناب و آسایشی طراوت بخشی را هدیه ی دل بی قرارم می کند . این جملات را در این جا به ولای علی (ع) برای خودستایی نیست، بلکه از باب تشکر و قدردانی از خداوند متعال و بر اساس آیه فامّا بنعمت ربک فحدّث : نعمت پروردگارت را بازگو کن ، هست.

و هم ثبت و ضبط این لحظات قشنگی که داشته و دارم و ممنون و مدیون طراوت بخشی و مهر و محبت خوبانی هستم که خدایم با فضل و عنایتش بهم ارزانی داشته است.

با بندگان و برخی از دوستان خدایی منش و خدایی پسند صحبت هایی می شود ، وقتی پای درد دلهایشان می نشینیم، متاسفانه به جای امید به خدای خوب ، وابسته به بندگان بی خود است. اگر چه فصل مشترک آن مرام و اخلاق و خوبیهایشان هست که از این جهت می شود تا حدودی دوستی و دوست داشتنشان مقبول باشد.

خدایا سپاس از این همه مهربانی و عشق و طراوت که به دلهایمان بخشیدی و چه زیبا در غریبی ها، آرام و قرارمان هستی.

شکوهمند باشید و رستگار که چیزی غیر از این، ارزش و مقامی برایم ندارد و کاش همیشه چنین باشد و عاقبت بخیر و با لبخند از دنیا رفتن و راضیة مرضیه و رضایت از خود و اعمال و خدا و عمری که سپری کرده ایم، ارزوی همیشگی مان هست.

یوم تبلی السرائر ، روزی که اسرار و گناهان و زیر آبی هایمان آشکار می شود، کاش ستّار العیوب ، خطا پوشمان باشد. و تنها امیدمان به بخشش و خطا پوشی اش هست.

ماه قرآن را می خواهم با آیاتش عشق و کام جویی کنم که عطر معرفتش بر مشام و دِماغ و روح  و روانمان ارزنده ترین و ناب ترین ترانه  و ترنم هست.

راستی روحانی با مرام اعتدال تا 1400  فرخنده خدمت مردم خوب و فهیممان باشد .

کاش  تا آن زمان بتوانیم جبران کاستی هایمان کنیم و بر گناهانمان نیفزاییم از این بیشتر.

لبخند و شکر خند و شکوهمندی را همیشه برای همه خوبان زندگی و آشنا و غریبه را آرزومندم

و آخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمین

 

یا حق و یاعلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.