خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

دلم جز هوایت هوایی ندارد

 

سلام

سلام بر امید سلام بر نور و سلام بر خوبی و محبت و مهربانی

سلام بر آرامش و سلام بر خدا و سلام بر داشتن و داشتن و دوست داشتن

سلام بر چشمانی که با نگاهشون آرامش و قلب نورانی و مهربانی را منعکس می کند

مدتی هست که در کشاکش و البته با آرامش و عشق و احساس و طراوت و طپش و ........

اما همه و همه می گذرد و گذشته است و آنچه مانده است خاطره اش هست

و چقدر زود گذشته و چقدر زود می گذرد و چقدر در سراشیب بی برکتی عمر قرار گرفته ایم

و داریم به نوروز 97 نزدیک می شویم

همین چند روز بود که با دلهره و شادمانی و کمی استرس از تمام شدن عمر ، نوروز 96 را جشن گرفتیم

دلم و جانم و سرنوشتم را به خدایی می سپارم که حسش می کنم و دوستش دارم

یکی دو روز پیش چند تا کتاب رو با نگاه ارزیابانه خواندم و البته داور و ارزیابش بودم و چقدر نگاهها و رویکردها

و حوزه ی مطالعات نویسنده گان و انسانهای معروف و نویسنده و استاد فرق می کنند و هر کسی دغدغه ای و نگاهی

و چقدر قشنگ است خواندن و دانستن و در بزنگاه زندگی خود یا عزیزانت به کار گرفتن و تقدیم داشتن

هوای بهار و صدای پای بهار را می شنویم

نشان به اون نشون که الان با زیرپیرهنی در اتاق خاطراتم پشت لبتابم نازنینم و پر از همنشینی های و همدلی ها و همرازهای علمی و احساسی ام ، برای خدا و عشق و آرامش می نویسم

می نویسم و   با یاد مهدی آن یار سفر کرده ی خیمه نشین ، ترانه ی غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد

از شما دور شدن زار شدن هم دارد  .......... را گوش می دم و چقدر شیرین و با طراوت است که در آغوشش گیریم

عیب از ماست که هر صبح نمی بینمش

چشم بیمار شده تار شدن هم دارد.

دوستتون دارم و آرزومند بهترین و به یادماندنی ترین لحظات برای تک تک عزیزان و دوستان و عاشقانی که در اول زندگی  و یا در آرزوی زندگی سراسر آرامش و با حداقل توقعات مادی و این دنیایی هست.

بی مقدمه ی طولانی دیگری یاعلی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.