خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

مست می عشقم

سلام

سلامی که همیشه زیباست و سلامتی می آورد

سلامی که آرزوی ماست که به هم داشته باشیم

سلامی که در بهشت جاودان همه به هم تقدیمش می کنند

یکی از دوستان نظر داده برای پست قبلی ام که : سلام ... خیلی سرحالی چه خبر شده؟

یکسری حرفهایی که قبولش دارم رو گفتم

اما می خواستم اضافه کنم که لازم نیست که خبر خاصی شود که سرحال باشیم.

و البته هر صبح که بیدار می شویم و هر لحظه ای که در آن هستیم خبری هست و آنکه

سالم و سلامتیم و خدای بزرگی داریم که به اندازه ی پلک بر هم زدنی  به خودمان واگذارمان نکرده و نمی کند

و همیشه همیشه به فکر همه چیزمون هست

آمدم که بگم در شروع سال جدید قولهای خوب خوب به خودمون بدهیم که قدر خودمون و داشته هامون

 و خدای بینهایت خوبمون رو بدونیم

همیشه اول تلاش بعد توکل بر ذات پاکش و یاری گر ارزشها و مرام ها و خواسته هایش باشیم

و البته ان تنصر الله ینصر کم و یثبت اقدامکم

و البته : من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لایحتسب .... و من یتوکل علی الله فهو حسبه.


و چقدر حرفهایش و زمزمه هایش قشنگ است

و چه وعده های قشنگ و امید های رنگارنگ و قانونهای ناز و ناب و حکیمانه   که بر بندگان

ضعیفش داشته و دارد.

انسانهایی که لیاقت بخشیده شده اند که جانشین در خدایی اش باشد

وووووووووای مملو از شادمانی و امنیت و سلام و سلامتی بودن چی زیباست

وقتی خدایی به این خوبی و زیبایی و امین و ....... خدایی داریم.

شکوفه های رنگارنگ زیباست

لبخند های قشنگ زیباست

تپیدنهای پر از هیجان زیباست

و بودن های عاشقانه زیباست

مممنون کردگار شکوفه آفرین و لبخند و عاشق و بودن ها هستم


من مست می عشقم

هوشیار نخواهم شد

زین خواب خوش مستی

بیدار نخواهم شد

یاحق و یاعلی که الحق مع علی و علی مع الحق


پ .ن:

دیشب یکی از دوستان کلاس کاراته مو دیدم  که شاید هفت هشت سالی ندیده بودمش و چقدر بزرگتر شده بود ( از جوانی به میانسالی رفتن منظورمه)،

و یاد استاد مرحوممون که پشت فرمان ماشینش با اون همه ابهت و قهرمانی و زور بازو سکته کرده بود.....

و بعد از یک سال سکته ای و 45 روز در کماء بودن... دار فانی رو  وداع گفت.....

خواستم بگم هم زود می گذرد و هم زود می گذرند.. زمان و مایان


تا درودی دیگر بدرود



نظرات 1 + ارسال نظر
مینو دوشنبه 20 فروردین 1397 ساعت 20:21 http://http://rozhayetanhaie.blogsky.com/

مثل همیشه پر از احساس مثبت
سال نوتون مبارک

ممنون نگاه مثبتی که به نگاه مثبتم داری
سال نو شما پر از موفقیت و معنویت و مهربانی یاعلی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.