خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

یک گزارش کوچولو

سلام

کوتاه وبی کلام اضافه فقط دقایقی تا افطار مونده است، که بگویم.

امروز رو من و مادر عزیزم، رفتیم خونه شون ، قفل درش کمی گیر داشت، و به سختی باز و بسته می شد، کمی کوبیدیم و بلاخره تعمیرش کردم، و دعا  و ثنای مادر رو صاحب شدم، و می خواستم کتابخانه بروم، ولی دلم نیومد مادر رو تنها بذارم و لباسامو درآوردم و خونه مادر تا الان که دم افطار هست، مقیم شدم،  و حسابی رسیدگی مادرانه و قصه خاطرات برادر و کولر و بالشتهای قشنگش رو از هر طرف برام چید، و حتا گذاشت که زیر پام هم بگذارم و روی میز پدر لبتابم رو گذاشتم، و مقاله رو ور رفتم، و گفتیم و خوابیدیم و تا اینکه بالاخره از راهمون هلو، و زرد آلو و گوشت و .... گرفتیم آمدیم خانه.

خسته نباشی به هلن نازم که بازهم بوی غذای خوشمزه و نابش و پیراشکی خوشمزه اش که بو و عطرش فضا رو پر کرده است، و حدیث نازم که امروز پنجمین روز ، روزه گرفتنش هست، و .. بچه های غیور که هر کدام یک وظیفه ای کوچیک در خانه دارند، از نان آوردن و خرید های کوچک و ...

به هر حال بفرمایید که اذان هم از ال ای دی و ماذنه ی مسجد پخش شد، و مادر به نماز ایستاده است، و بچه ها دور سفره جمعند، و چه شوقی دارد افطار .........

بفرمایید که جایتون خالی ..

خدایی باشید و سعادتمند

یا حق و یا علی

نظرات 3 + ارسال نظر
بیضا سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 08:08 http://mydailydiar.blogsky.com

سلام، نخیر من اصلا فلتر شکن رو تجربه نکردم من از کمپیوتر ادره ام همیشه پست میذارم، و تنها بعضی وقتها از موبایلم میخونم.

سلام .. عزیزی ، سوء تفاهم نشه، آی پی شما تو قسمت نظرات ، پرچم ایالات متحده است، پرسیدم .
چون برخی از دوستان ایرانی و خودم که یک زمانی برای فیس بوک فیلتر شکن استفاده می کردم، آی پی کشورهای خارجی می آمد.
موفق باشی و سعادتمند.
مهم شخصیت ماست، که در همه جا خودمون رو در محضر خدا بدانیم، خواه با فیلتر یا بدونش.

خانومی سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 00:52 http://zendegiekhanomane.blogsky.com

سلام
آفرین بر شما و آفرین بر لحظات قشنگی که آفریدید.
سپاس و خوشامد بابت تشریف فرماییتون به وبلاگ بنده حقیر

سلام استاد
ممنون از حضور و نظر جناب عالی. بازم آمدم به وبلاگت، از سنت شکنی ها و نوآوری ها در نوشته ات، پی به روح نا آرامت بردم که از این استعدادت استفاده بیشتر کن در راه خیر و تبلیغ خوبیها و ارزشها انشاء الله
اگر بیشتر افتخار دهی خدا خیرت دهد خانومی. تکبیر

بیضا دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 09:09 http://mydailydiar.blogsky.com

و چقدر شیرین و ناب لحظات تنها با مادر بودن و صحبت کردن، ایشاالله سایه شان همیشه بالای سرتان زنده و سلامت باشند. وقتی از بوی غذا، لحظات افطار، انتظار بچه های معصوم ګفتین واقعا لجظات ناب و آسمانی را احساس کردم انشاالله همیشه شاد، سلامت باشید و سالهای سال این لحظات را تجربه کنید.

انشاء الله همه شاد و سلامت باشیم و ممنون از تنها نظر دهنده نوشتارم
شکوهمند و سرفراز باشی و باشیم به لطف حق
راستی در وصل به اینترنت از فیلتر شکن استفاده می کنی، که آی پی آمریکا روی نتت نشون میدهد؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.