خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

لحظات قبل از افطار ، اوج لذت و اشتیاق

لحظات قبل از افطار ، اوج لذت و اشتیاق

سلام امروز هم به لطف خدا ، برخوردار از نعمات سلامتی، امنیت، آگاهی و معنویت و خانواده و انواع روزی شدیم، و بودیم.

تازه از کتابخانه و جلسه نقد کتاب آمدم، ضمن اینکه مادر عزیزم رو هم همراه با دعا و ثنایش   آوردم به خانه و سر سفره افطار.

بچه ها از جمله حدیث در خنکای حیاط با حال و تمیز و فرش انداخته و تشکچه ها و  پشتی ها پهن شده، دارد شربت رو هم می زند، حسابی خوشحال است، قیصی ها و سبزی و خرما و سوپ و .... بد جوری چشمک می زنند، و از همه مهمتر چهره های نورانی عزیزانم ،

خدایا شکرت ......

اگر حالی بود بعد از افطار ادامه اش رو می نویسم ، اگرنه .... همین رو پست می کنم.

ممنونم از کسانی که به من نوشتن آموخت و سپاس از عزیزانی که مشوق نوشتنم هستند.

یا حق و یا علی .......

راستی جلسه نقد کتاب یکی از پژوهشگران و دکاتره محترم و نورانی بود، در مورد اقتصاد تعاون و ... و مباحث اقتصاد سرمایه داری و مارکسیتی و صحبت های ناقدان محترم که زیبا و دلنشین و مستدل صحبت می کردند، و انصافا زحمت کشیده بودند، ضمن اینکه مولف محترم در توصیف اهمیت اثر سنگ تمام گذاشت و آن را به فرمان رهبری و وزارت تعاون و سفارش خاص پیوند داد که بر اساس احیای اصل قانون اساسی هست، و پیش زمینه ی مطالعاتی قبل در زبانهای مختلف دیگر نداشته است.

برایم جالب بود، ولی متاسف شدم که اقتصاد اسلامی چقدر مظلوم است، که موضوعاتش کار نشده است، و یا به قول یکی از اساتید، بعضیا فقط آمده اند و موضوعات رو زخمی کرده است ،و رفته اند. و کار اصولی در مباحث ارائه نداده است.

مادر قشنگم کنارم نشسته است، و می گوید چطور تند تند می نویسی، خوش به حالت، ( تایپم رو می گوید)

و یاد حاجی پدرم افتادم که هر چی بهش میگم ، ده انگشتی تایپ کن،   میگه خیلی سخته.

 

به امید روزهای قشنگ خدا و آرزوی رضایتش و توفیق اطاعتش.

شب خوش برم سراغ تلگرام و اخبار روزمره  و جهان

یا حق و یا علی مجدد.

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بیضا سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 08:15 http://mydailydiar.blogsky.com

سلام، طاعات و عبادات شما و همچنان از خانواده قبول درګاه حق، ایشاالله همیشه جمع تان جمع پر برکت باشد و افطاری خوشمزه نوش جونتون.
من هم دیروز روزه بودم و برای اولین روز امسال لحظات ناب رو حس کردم امروز هم روز هستم انشاالله خداوند توان بدهد یکی در میان و مخصوصا روزهای پر تر از برکت بعد از نیمه رو بګیرم برایم دعا کنید نګران خودم نیستم فقط نمیخواهم که ګل دخمل خدای نخواسته صدمه ببیند.
درباره اقتصاد اسلام که ګفتین راستی من مطالعه خاصی ندارم ولی همیشه یک سوال در ذهن من است که چرا فقیر ترین مردم و مظلوم ترین مردم دنیا مسلمانها هستند؟
خداوند پدرتان اجر نصیب کند انشاالله و عمر پر از برکت و سلامتی به ایشان عطا کند. شاد و سلامت باشید

سلام ..... طاعات قبول .
واقعا به روحیه عبادت ورزی ات غبطه می خورم، خوشا به حالت که عاشق عبادت و طاعتی . ما رو هم اون دنیا شفاعت کن. انشاء الله
در مورد رفع نگرانی می تونید نظر دکتر متخصص رو در مورد نارسایی غذایی برای دخمل، صحبت کنی و بر اساس نظرش عمل کنی.
خدا به همه اجر دهد. در مورد سوال در ذهنت تو وب جواب میدم به قدر توان و اطلاعم.
ممنونم که پی گیر و نظر می دهی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.