خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

چشمان من، و چشمان قشنگ حسنا


 

به قد و بالای کوچولوی حسنایم ( دخمل دو و نیم ساله ام) نگاه می کنم، و دویدن و بزرگ شدن و خنده ها و شیرین زبونی هایش رو می بینم و خدا رو شکر می کنم که در کنارشان هستم و آرامش دلهای کوچکشان

به حسنا می گویم؛  کی به ما چهار تا بوس می دهد؟ )

حسنا می دود، و  لپ های ناز  ش رو می آورد جلو و می خواهد چهار تا بوس بدهد.

و از دو تا  لپ و پیشانی و چونه ی کوچولو و نازش بوسه بر می دارم.

و به چشمانش نگاه می کنم که خیلی ناز و روشن و .......... وووووی چقدر گیرا و مسحور کننده و جذب کننده است، چشمان ناز و بی گناهش که روشن و ماندگار است،

به چشمانش بیشتر چشم می دوزم، و بهانه ای برای بیشتر نگاه کردن می طلبم، می گویم، می خوام ببینم کی تو چشماته؟

خودش می گوید، چون چندین  و چند بار این واقعه رو باهاش تمرین کرده ام، که بهش گفته ام که تو چشمانش من هستم، و تو چشمان من اوست.

از باب جلب منفعت او می گویم، بیا ببین حسنا گلم تو چشمای من هست؟

مشتاقانه می آید و می خواهد خودش رو در چشمان من منعکس کند و اثبات کند، و این فرصتی می شود که بیشتر به چشمانش نگاه کنم.

این فرصتی می شود که چهره ی نازشو رو بیشتر بر انداز کنم، و ببینم و لذت ببرم، و به عظمت و حکمت خدایم آفرین بگویم، که این معصوم و زیبا رو برای بزرگ شدنش ، مهرش رو در دلمان جای داده است، که قدرش رو بدانیم و دوستش داشته باشیم و خادم وار ازش نگهداری کنیم، و مادرش چه عاشقانه سخترین و حوصله بر ترین کارها رو برایش انجام دهد.

دنیا و نشانه های خدا برای زیبا بینان و ...... زیباست و دیدنی.

روز ه هایتان و تضرع و خواستن هایتان مستجاب درگه حق.

می خواهم که همین الان خواهشانه و صمیمانه این جمله ی دعایی رو با قصد ایجاد و دعا و خواستن بخونید: که خدایا همه بندگان خوب و دوستان عزیزم و حق دارانم رو عاقبت بخیرشان فرما.

می خواهم که بگوییم: خدا چنان کن سرانجام کار            تو خشنود باشی و ما رستگار

و خواستن های قشنگی که با سلیقه و اندیشه قشنگ و زیبایتان می خواهید

نورانی و سعادتمند باشید در پرتو الطاف خدا  و خوبان درگاهش.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مرضیه دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 12:24 http://fear-hope.blogsky.com

سلام و عرض احترام.
شما فوق العاده زیبا مینویسید و من با خوندن چند تا از پستهاتون واقعاً‌ قدرت قلم باورنکردنیتونو تحسین میکنم. لذت خاصی داره خوندن نوشته هاتون.
خدا دختر زیباتونو براتون حفظ و عاقبتشو به خیر کنه.
دعا کنید خداوند چنین فرشته ای رو نصیب من هم بکنه انشالله.
با آرزوی بهترینها. پاینده باشید.

سلام و تحیت و سپاس.
بزرگواری فوق العاده ی شماست که بر اعوجاج نوشتارم، ترسیم زیبایی نموده است.
خدا به شما و همسرتون که طفلکی خیلی برای خوشحالیتون زحمت می کشند و عرق می ریزند، اجر و شادمانی عنایت کنه .
زندگی تون پر از شکوفه های قشنگ مسرت و شادابی و باقیات الصالحات .
مستدام باشید و نابترین
امید که این آخرین نظرتون نباشه

بیضا پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 13:40 http://mydailydiar.blogsky.com

سلام، پا آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمام مومنین و مسلمین در این شبهای مبارک و پر برکت منجمله ما و شما.
خداوند این فرشته کوچولو رو برای شما سلامت و اهل صالح حفظ کند انشاالله. شادکام، رستګار و مستدام باشید.

سلام انشاء الله
حسنای شما حالش خوبه؟
شما هم مستدام باشید،
ممنون از کاربرد اصطلاح مستدام ، که نشان از محبت و بزرگواری تون داره
مستدام باشید و شادکام

نیلوفر چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 00:28 http://maloosak.69.mu

خیر، برکت، خرسندی، سلامت، خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت، توشه شب قدرتان باد.
از ته دل خوشحال میشم به منم سر بزنید.
5618

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.