خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

همه دعاهای قشنگم

همه دعاهای قشنگم

سلام این ادامه پست عید و بازدیدش هست، چون خیلی طولانی می شد ، دو قسمتش کردم. باشد که قبول افتد

رسیدیم به اینکه دعا کنم براتون، که این دعا خواستن قلبی هست، که در دستگاه رصد کننده خدا و فرشتگان حسابرسش هست،

دعایم این است، که رزق من لایحتسب ، همیشه نصیبتان باشد. رزقی که گمانش رو نمی کنید، و سورپرایزتان می کند، و هدیه ای است از جانب زیباترین معبود و هدیه دهنده هستی.

آنجا که می فرماید: و من یتق الله یرزقه من حیث لایحتسب.............. و من یتوکل علی الله فهو حسبه.  

اگر زرنگ باشید می دونید که وقتی رزق من لایحتسب نصیبتان می شود که پرهیزگار و محبوب خدا باشید، و این چقدر زیباست برایمان و برایتان.

این آیه قشنگی هست که همیشه تکیه دلم هست، و در کیمیای بعد از نمازهای واجب تا بتوانم می خوانم

حرف از کیمیا آمد، بگم که بدونید: کیمیا تعقیبات نماز های واجبم هست، که متشکل از : خواندن آیه الکرسی، تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها، سه تا ( قل هو الله، صلوات و آیه من یتق الله یرزقه من ......... ) هست، که به فرموده یکی از علماء عارف، از داشتن علم کیمیا برایمان بهتر است. علم کیمیا ، علمی که بتوان باهاش هر چیزی رو تبدیل به طلا کرد.

پاینده باشید و کمیایی.........

خدایا من چقدر خوشبختم که تو را دارم، و یادت همنشین دلم هست.

خدایا شکرت به خاطر همه داشته هایت، و بدی هایی که نداشته ام.

دعای قنوتم بیشتر این آیه است، که می فرماید: ربنا لاتزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا..... خدایا قلبم را از هدایتی که نصیبش کرده ای، منحرف نکن.

واقعا نعمت بزرگی هست، که قلب آدم به یک چیزی خو بگیرد و قبولش کند و هدایت به او کار و عقیده پاک و خدایی بشه، و خدا هم بر او ثابت قدم بداردش، و از اون هدایت برنگرداند.

این پست تا بیشتر طولانی نشده ، به پایان رسانم این دفتر           حکایت همچنان باقیست.

یا حق و یا علی مستدام و پاینده باشید.

خدایا چنان کن سر انجام کا ر                   تو خشنود باشی و ما رستگار

آسمانی و پر از نگاه خدا باشید

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.