خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

برای دلم و تنهایی ام از دلم و تنهایی ام

برای دلم

سلام

صبح دل انگیز تابستانی تون بخیر و شادمانی

سلام و تحیت و سپاس بر آن خوبانی که مثل میرداماد اعظم در کنج حجره، دختر شاه فرار کرده و آرایش کرده، شرف حضور دارد، ولی او به خاطر اعتقادش انگشتانش را با شمع می سوزاند که طعم عذاب آتش را بهش بچشاند تا در این شب پر آشوب به دختر شاه پریان شاه نزدیک نشود، و او طلبه ای است که به خاطر خدا امانتداری می کند و به خاطر خدا و عذاب آتش بر گناه خیانت، غلبه می کند، و خدا هم خوب پاداشش رو پساروز می دهد، و او ملقب به میر داماد می شود. و همان دختر با افتخار و عزت همسرش می شود و چاکران و غلامان در خدمتش ، و عزت و احترامش دو چندان ، چون به عزت مندترین موجود واجب الوجود وصل می شود.

این را به خاطر این گفتم که انسانها در شرایطی قرار می گیرند که مورد امتحان الهی قرار می گیرند، چی میگی ، همیشه در شرایط امتحان  و آزمایش هستند، و هر لحظه به نسبت جایگاه و موقعیت شخص در مقام امتحان و آزمایش است و هستیم.

این ها را برای این گفتم که یک و نیم ساعتی هست که در خانه ی رویایی و پرخاطراتم تنها هستم، و به قول یکی از دوستان در خانه خالی چه افکاری که به سراغ آدم نمی آید، و خودم را به تزیین و مرتب کردن( البته نه چندان زیاد) مشغول کردم، و مروری بر اخبار روزمره تکراری و نیم نگاهی هم به تحقیق که متاسفانه خودش نوشته نمی شود، و بالاخره دست بر کیبور می برم که برای دلم و تنهایی ام و از دلم و تنهایی ام بنویسم.

عزیزان و آینده داران زندگی ام و همسر عزیز و صمیمی و مهربانم و مادر رنج کشیده و مهربانم با پژو دربستی معارف وند رفتند به تهران و کلین، در میان کشته زاران و به قول مثل معروف خانه خاله و راحتی و تفریح.

 گلهای قشنگم از شیشه ی عقب با عشق و اصرار تا آخرین لحظاتی که چشم و دیده کار می کرد و رخ پیدا بود دست تکان می دادند ، و حسنای نازم که دلداری ام می داد که شما را هم می بریم، و بعد موقع رفتن با مامان و بچه ها می گفت که ما می ریم زود بر می گردیم تا باباجون تنها نمونه .

وای این بروجک چی قدر شیرین زبونه، می دانم تاثیر قرائت قرانی هست که در ایام بارداری مامان مومن و پرتلاشش برای شیرین زبانی اش قرائت و تلاوت کرده است.

به هر حال رفتند قشنگای زندگی ام، و من مانده ام یک دنیا خاطرات و یک دنیا دغدغه ی و دوستانی که نمی دانم در این تابستانی به چه کاری مشغولند؟

راستی امروز هم سالن فوتسال دارم، بروم و تنی به بازی و ورزش و جست و خیز بزنم، و آغاز کنم تنهایی یک هفته ده روزی رو ببنیم خدا چی رزقهای من لایحتسب هایی برایم مقدر کرده است.

به خدایم و پاداش و عنایتش و به بزرگی و عظمت و حکمتش ایمان دارم، می دانم که اگر من بنده ی خوبی باشم و رضایتش و شریعت و حدودش رو رعایت کنم ،خدا نازم به بهترین شیوه و روش و استادانه هوایم را خواهد داشت، و صد البته در سختی های امتحانات زندگی هم کمکم می کند. به شرطی که من سیم دلم به نیروگاه عظمت و قدرتش وصل باشه ، و البته اگر هم وصل نباشد، خودش وصل می کند ،چون می دانم که خیلی دوستم دارد.

بین خودمونیم تنهایی هم یک جورایی لذت هایی دارد، مثل اینکه شما الان مطلق العنانی و این فضای وسیع و اتاقها و تمام فضای خانه ازحیاط و حمام و اتاقها و ..... در تصرف تست، اگر چه به عنوان پدر قبلا هم در تصرف من بوده است، ولی اینکه در نوع استفاده و نوع گشتن و نوع رفتار و وو رفتارهای مختلف کاملا آزادی ، یک لذت و تنوع دیگری دارد.

فدای خوبی خوبان و فدای قلب های بزرگ که همیشه برای همه دوستان و عاشقان جا دارند.

صحبت خاص دیگری نیست، اگر حوصله بود باز هم خواهم نوشت ولو اینکه خواننده ای نداشته باشم... که انشاء الله دارم.

دوستان نازم دوستتون دارم فداتون بشم ....... منتظر نظراتتون هستم

یا حق و یا علی مستدام باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
بیضا دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 13:44 http://mydailydiar.blogsky.com

جای مادر مهربان، همسر عزیز و بچه های ناز تون سبز باشه انشاالله که به سلامتی برن و برګردن و به شما هم تنهایی بد نګذره، به ګفته شما تنهایی هم بعضی وقتها لذتی داره، من واقعا بعضی وقتها دلم تنهایی میخاد که برای خودم باشم ولی اصلا منحیث یک مادر فعلا امکانش نیست الهی بچه ها زنده و سلامت باشند. شما و هم شاد و مستدام باشید.

سلام و صد سلام
بعد از مدتها آمدید، و همران نظرات نابت که فک کنم برا تک تک نوشته ها باشد.
آره دیگه تنهایی هم عالمی دارد.... امشب شب اولی که خونه تنهام... انشاء الله که شما هم در زندگی و بندگی شاد و مسرور باشید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.