خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

تنها در حرم، به یاد مولایم

سلام

صبحتون عالی و زندگی و بندگی تون متعالی

دومین روز تنهایی من در درم دشت کاشانه را در حالی آغاز می کنم، که سیستم خواب و استراحتم یک کم جابه جا شده.

آخه فرشته ها که تو خونه نباشند، هیچی سرجاش نیست. اهل دلا می دونند که چی میگم.

گل قشنگ زندگی ام، دیشب پیامکای عاشقانه و دلتنگی هاشو البته از عصری فرستاده، و تلفنی هم کلی صحبت و احوال گیری و ....... ، و اینجا بود که مدیریت مردانه و تکیه گاهیم گل کرد، و بر احساسم غلبه کردم، ضمن یک کم همراهی، پیام دادم گل قشنگم از الان( یعنی روز دوم) صحبت دلتنگی نکن، که مبادا خانه خواهرا و خواهر زاده ها بهت خوش نگذره.

و دیگه اینکه منو هم بی طاقت مینی و مثل دیشب می زنم بیرون و پیش خواهر آقا رضا( علیهما السلام) میرم و کلی هم صحبتی و راز دل و احوال دل و کلی صحبت های عاشقانه ی مودبانه ، و خوشحال از اینکه گنبد طلایی و گلدسته های  قشنگ حرمش از افق هر کوچه و خیابانی هویداست، و چشم و جسممان رو نورانی می کند.

دیشب بابت یک معامله و کار ضروری از خانه و پشت لبتابم بیرون کشیده شدم، و رفتم و رفتم در صحن و سرای ولی نعمت قم، و کنار ضریح و شبستان مصفایش، چه صفایی داشت دیدن عربهای عراقی شیعه که با تیپ و قیافه های عربی و برنزه شده، در صحن و سرا و شبستانهای حضرتش برای خودشان قرآن می خونند( منظور عربی صحبت می کردند و بعضیا فک می کنند، که قرآن می خونند)

راستی این جک و شنیده ای که طرف رفته بود، عراق و بایک راننده دعواش شده بود، وقتی برگشته بود، چه تعریفی از عربا و مردم عراق نمی کرد، میگفت؛ من با راننده دعوا می کنم و فحش میدادم، ولی او در جوابم قرآن می خوند.

ولی از حق نگذریم حماسه و حماسه های اربعینی که مردم شیعه و مخلص عراق در پذیرایی از 22 میلیون زائری اربعین حسینی، هر ساله خلق می کنند، در نوع خودش برتر از رکوردهای گینیس هست، که متاسفانه در جهان پر از رسانه و هیاهوی امروز به خاطر منفعت ها و سانسورها، انعکاس چندانی نمی یابند.

یادم هست یکی از اساتید موسسه که در تمجید از قومیت ایرانی و ایرانیت ید طولایی دارد، وقتی از عراق برگشته بود، با یک شور و حال عجیبی از پذیرایی گرم موکب های حسینی از زئران از جمله از خودش ، پشت تریبون سخن می راند، که به این مردم  و اخلاص نابشان از صمیم جان آفرین گفتم. خدا اجرشان بدهد.

این کار مخلصانه مردم عراق مخصوصا در اربعین حسینی ، یک شمه و نمونه از حکومت و حاکمیت امام زمان علیه السلام را در دل زنده می کند ، که آنزمان هم مردم همین طور خالصانه و داوطلبانه و با شور و عشق به خوبیها و فضیلت ها و دفاع از ارزشها  و خوبان، مال و سرمایه و حتی جان نثار می کنند.

و حقا که چنین است. کاش مهدی فاطمه زودتر ظهور کند که خیلی و اصلا همه گرفتاری ها و دلتنگی های ما و همه ی مردم، به خاطر غم غربت و تنهایی آن مضطر و غمگین دوران است، و این از اوج مظلومیت آن مولاست، که در طی هزار و خورده ای سال از تولدش، تا به امروز  حتی 313 یار و یاور مشفق و همراه ندارد، که مقدمات ظهورش را فراهم کند.

کاش وقتی صبح از خواب بیدار می شویم، اول نگرانی و دغدغه مان این باشد که امروز هم منجی دوران و عزیز دل ما ظهور نکرده است، و کاش یک سلام بدهیم که آقای خوبم صبحت بخیر .. قول میدم آدم خوبی باشم و دلتو با کارام نشکونم، تا ظهورت بیشتر به عقب نیفتد....

کاش چنین باشد......

اللهم عجل لولیک الفرج ........

امام زمانی و خدایی باشید

یا حق و یا علی

دغدغه و صحبت از صحبت دوستان عزیزم در وبلاگهایشان یادم نرفته ، می خواستم در اون مورد بنویسم، ولی یاد قشنگ محبوب آمد و توصیه به خوبی و معامله با خدا و آنچه خودتان بهتر می دانید......

می دانم انشاء الله مستدام هستید در راه حق و خوبی ها و زیبایی ها.

ارزنده و سرزنده و باشکوه باشید.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بیضا پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 08:36 http://mydailydiar.blogsky.com

با عرض سلام و آرزوی تعجیل در فرج آقا آمام زمان (عج)
این روزها زیادتر به دعا محتاجیم خیلی خیلی دعا کنید و همیشه شاد و مستدام باشید.

سلام و تحیت بر شما و همه ی دوستان
انشاء الله که گل وجودت را از آفات و بلیات برای گلهای نوشکفته ات، و ناشکفته ات ، حفظ کند، و جویباری از مهر و محبت و مادری رو برایشان جاری سازید... و بار مجاهدت تون رو به سلامتی به زمین بگذارید.
مستدام که هستید، این مستدام رو که شما می فرمایید ،و ممنونم که لطف دارید، می مونم که چی بگم، چون اگر دوباره منم بگم مستدام باشید، تکراری می شه، خیلی .. باحال میشه ، جالبه غافل گیریم..... بازم ممنونم ، ما و شما همیشه به دعا و الطاف حق محتاجترینیم... یا حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.