خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

یک شعر و یک ترانه

گریه ی پشت شیشه ها

نبودت همیشه ها

دست نذاری روی دلم

توی دلم آتیشه ها

بردی همه نشونه ها

تا هیچ کسی نتونه ها

دوباره پیدات می کنم

اینو یادت بمونه ها

بمونه ها بمونه ها

خیلی دلم تنگ شده ها

خیلی دلم گرفته ها

همش به خواب من میای

خیلی دلم تنگ شده ها

روی شیشه ی پنجره مون

اسم تو رو ها می کنم

تو نیستی و من

دارم تماشا می کنم

با همه ی دنیا این روزا

دارم و بد تا می کنم

خواب میبنم تو اومدی

پنجره رو وا می کنم

از دور تماشات می کنم

خیلی دلم تنگ شده ها

خیلی دلم گرفته ها

 


نظرات 1 + ارسال نظر
مینو چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 11:28 http://rozhayetanhaie.blogsky.com

ننوشتین شعر از کیه

سلام گفتم که فال حافظه .... خب شعر از حافظه دیگه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.