خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

پاسخ به اظهار لطف دوستان

سلام

شب همگی بخیر

امروز بعضی از دوستان از احوال دخترمون و عمل آپاندیست ش ، سوال و اظهار لطف کرده بودند. سپاس و تشکر از قلب مهربانشون. خدمت شون عرض کنم که متاسفانه تا هنوز که 24 روز می گذرد جای زخم عمل خوب نشده است، بارها پیش دکتر جراحش برده ایم که متاسفانه با یک سیستم نوبت گیری و پرداخت ویزیت خاص برای هر نوبت، می گوید: بدن دخترکمون به نخ های بخیه حساسیت داره و جذبش نکرده و این خون آبه و .... که این روزا از دو سر زخم بیرون می زند ، اونم به مقدار تقریبا زیاد که در شبانه روز حداقل دوبار باید پانسمان شو عوض کنیم، طبیعی است و یک روز درمیان حمام زیر آب گرم، ماساژ بدهید که اونها تخلیه بشه. و جای دیگه هم دکترای دیگه هم قبول نمی کنند و به حساب در کار این جراح  دخالت نمی کنند، راستی این که غیبت نیست، دکترش جناب دکتر بی آزار هست، جراح متخصص شیفت بیمارستان نیکویی قم.

دوستان نمی دانم با کار ایشون و سابقه ی تبحرشون چقدر آگاهی دارند، ولی فعلا نگرانیم  صحبت هم کردیم که مگه شما نباید این حساسیت ها رو در نظر بگیرید، که از نخ بخیه سازگار در بدن دختر نه ساله استفاده کنید، می گوید این اتفاق از صد نفر برا یک نفر اتفاق می افتد.


دخترکم خیلی ضعیف شده است، و کمی هم روحیه شو از دست داده ، میگه: چرا از همه جا من باید اینطوری بشم. نمی دانم توکل بر خدا، راستی بعد از عمل هم 7 شب در بیمارستان بستری بود، و شب دوم هم حسابی حالش به هم می خورد و عرق می کرد، و خواب نداشت، که یک دکتر دیگه غیر از دکتر بی آزار آمده و  داروها رو تغییر داده و به گفته ی پرستارا این اثرات دارویی هست.

نمی دانم مگه یک عمل آپاندیسیت چقدر باید طول بکشه که این همه زجر و درد و طول درمان باید داشته باشه. دعا کنید و خدا کنه هیچ وقت پاتون به بیمارستان باز نشه.

یا حق و یاعلی

نظرات 1 + ارسال نظر
گل بهار دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت 16:40 http://ghoghayezendegi.blogsky.com

ان شاالله حال فرشته کوچولوتون زود خوب بشه
ایکاش یه دکتر خوب دیگه نظر میداد

ممنون از لطف بی نهایتتون
از دیروز زخمش بهتر شده، و متورم نیست. و رو به بهبودی هس.
ایشون بهترین تو قم هست.
و اطمینان داده که روال همینه . ممنون از توصیه تون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.