خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

عاشقی در شب شیرین قدر

سلام

دیشب شبی از شبهایی بود که امکان داشت که قدر باشه

و چه شبی بود جانان

و نوای جوشن و نماز و نیایش در جمع دوستان و جوانانی پاک و ناب

دیشب اما برای خودش دنیایی از خاطره ها بود

من پیران و جوانانی را دیدم که قلبهایی به اندازه ی اسمان داشت و تواضع و شکوهی پر از طراوت و عشق


در بهار قرآن و رمضان مشمول و پر از فیض و برکت و نعمت و رزقهای معنوی نابش هستم


و خدای را شاکرم که بهترین و بهترین لحظه ها و آموزه ها و نگاهها و ... را داشته و دارم


دلتنگ عزیزانم هستم

عزیزانی که دنیا دنیا ارزشمند و سرمایه ام هست

چشمانی در زندگی که به نگاهشان محتاجم

به احساس و شور و اشتیاقشان دلبسته و وابسته ام با تمام مردانگی که دوست دارم داشته باشمش. ( مردانگی رو میگم به معنی ...

به معنیی که خودم ازش دارم و دوستش دارم )


و زمان و زمانه چقدر زود می گذرد و بعضی ها تغییر فیزیکی و جسمی

بعضی ها تغییر روشی و منشی

و خیلی ها همچنان آسمانی و زلال و شاید هم زلالتر و دوست داشتنی تر شده است.


در تنهایی هایمان به شدت دلمان محبوب و معشوق و دوست دارنده ای می خواهد که مدیون

طراوت و احساس و دوستی و مهربانی اش هستی.

و ما مردها ( خودم را عرض می کنم ) چقدر به نوازشهای ناب فرشته هایی نیازمندیم که محض ارامش

و محض مهربانی و عطوفت و طراوت زندگی و لذت بخش هستیم.


حالم هم خوش ترین هست و هم کمی مملو از شوق نهفته ای هستم که دلم  وصال می طلبد


عطر و نماز و زن ......... محبوب های بهترین انسان و مهربان ترین اقا و محبوب ترین موجود آسمانی


همیشه دوست داشته ام که محبوبم باشد..


و چقدر اقتدا به آن  وجود و آقای هدایت و سعادت بخشی و مهربانی و صلح را خوشترین می دارم


رمضان لذت نابش به کامهای پر عطشمان می چشاند

و نفسها تقدیس و حتی خواب هم عبادت است...

و هر آیه ثواب یک ختم کلام الله مجید

و هر لحظه ی عبادت و اطاعت و عاشقی در  شب قدرش برتر از هزار ماه ، معادل هشتاد سال عبادت  است.


ممنون و سپاس گذار خالق و خلق های مهربانش هستم

ممنون نگاه قشنگتان

یاعلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.