خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

به خاطر او

سلام

این روزها عصر گاهی یه جایی و یه کاری را فقط به خاطر او انجام میدم

اویی که همه چیز است و غیر از او چیزی نیست

این روزها می بینمش چون دیدنش و نگاه به سیمای ملکوتی ای اش عبادت است

این روزها که وارد چهارمین روز می شود به گفتارش و بیانش و سیمایش محض رضایت دوست گوش می کنم


پ ن:

دوستان حساس نشوند.

منظور از    او        خدای خوبم هست

و منظور از کسی که می بینمش و نگاهش می کنم ، پدر بزرگوارم هست که این روزها با رفتن بردارم به آلمان تنها شده است

و عشقش درس و معرفت است. می خواهم پای درس و معرفتش باشم که دنیای دنی خیلی زود دیر می شود

این نعمت وجود و حضورش را در این وانفسای چند روزه درک کنم که خودش فرمود: وَبِالْوَالِدَینِ إِحْسَانًا


و فرمود:

 وَاخْفِضْ لَهُمَا جَنَاحَ الذُّلِّ مِنَ الرَّحْمَةِ وَقُلْ رَبِّ ارْحَمْهُمَا کَمَا رَبَّیانِی صَغِیرًا(الإسراء/24)
و بالهای تواضع خویش را از محبت و لطف، در برابر آنان فرود آر! و بگو: «پروردگارا! همان‌گونه که آنها مرا در کوچکی تربیت کردند، مشمول رحمتشان قرار ده!»


این تعبیر خیلی قشنگه

بالهای تواضع را در مقابل پدر و مادر فرود آور.....

می خوام ببینم چقدر می تونم با این آیه رفیق باشم و بهش عمل کنم....

التماس هدایت و مهربانی با خودم و آینده ام و عزیزانمان

ممنون نگاهتون یاعلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.