خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

عطر و زن و نماز

سلام 

روز قشنگ و پاک و پر از محبت مادر بر مادران بهشتی و همسران حوری تهنیت و مبارک باشه 

از صمیم جان و دلم می ستایم محبت ناب و بی همتا و بی نظیرت مادر و همسری که آرام بخش وجودم بوده و هستن. 

از صمیم جان و دلم سپاس می گویم به این همه محبت و مهربانی و ایثار و اوج مودت و عشق مادرانه و همسرانه و خانمانه 


حقا که این حوری فرشته های به زمین آمده از بهشت، برای گرما و محبت بخشی به وجود ما مردانی هست که با هیکلی درشت 

کودکانی با احساس در آغوش محبتشان هستیم 

و عشق مادرانه و همسرانه و دخترانه و خانمانه قشنگترین ، عشق و کشش و محبت و جذب و پذیرش و آرام بخشترین های عالم 

زمینی ماست. 

 و چقدر محتاج این لطف و لطافت و محبت ناب و بی نظیر و همیشه گی هستیم. 

پیشانی عبادتتان و سجده گاه قشنگ سیمای ملکوتی تان را همیشه میبوسم 

که افتخار بودن و داشتن تان را به این جانهای خواهنده ی مان ، ارزانی داشته اید. 


از این همه  لطف و لطافت و مهر و مهربانی و اوج ایثار چیزی نمی توانیم بگوییم 

جز اینکه بگووووویم و اقرار کنیم که مدیون و ممنون عشق مادرانه و همسرانه تان تا ابد هستیم 

روزتان مبارک و بهشتی 

عشق جانم، مادر و همسرم 

و ممنون لطف پروردگارم که عشق ، عطر و زن و نماز را آفرید. 

پ. ن: پیامبر خوبیها فرمود: از دنیای شما به عطر و زن و نماز علاقه دارم. یا محبوبم هست .  چقدر با پیامبرم هم عقیده ام... جز اینکه 

حسرت به دلم مانده است که نمازی عاشقانه و مخلصانه و آنچه دلم از خوبی و حضور قلب می خواهد ، تقدیم پروردگار خوبیهایم بنمایم. 


خدا و اسلام و پیامبر و خوبان هدایتم و عزیزان زندگی ام ، دوستتون دارم تا ابد و بینهایت 

ممنون و مدیون و سرفراز داشتن تان هستم به شرط و بدون شرط 

یاعلی 

یاعلی 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.