خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

شادی در کشتزار قلب دیگران

سلام بر خودم که تنهایم و برای خودم می نویسم 

و اگر چه تنهایی سخت است ولی خب خوبان و عزیزان کارهای مهمتر دارن و خدا یاور جانشان 

امروز را با آرزوهای قشنگ شروع می کنم 

و می خوام از پست بعدی برای نوشته های ناقابل خود رمز بذارم این طوری سنگین تره ، چون کسی حتی یه نفر ناقابل هم 

زحمت نظر و گلواژه های مهربانی نداره. 

پس برای خودم هست و تنها کسی که رمز خواست بهش تقدیم می کنم 

شکوه آرامش نابم 

چی بگویم که شاکر نعمت های خوبش هستم 

و نکات ارزنده و صحنه های بی نظیری از معرفت  و آرزو و آینده و خوبی و آرامش دارم 

این روزها برنامه عصر جدید را گاهی نگاه می کنم، جالب است 

استعدادهای نوآورانه ای که از هر کوی و برزن اعلام حضور می کند. 

یکی اش قشنگ بود که اگر زاویه ی دیدمان را از زندگی و مشکلات و شادی ها تغییر دهیم 

قاب زندگی مان تغییر نخواهد کرد. که البته به گفته ی حامدم از برنامه ی خارجی تقلید و کوپی برداری شده بود. 

به هر حال برایم جالب بود. 

و اینکه هر کسی دنبال استعدادش باش و گاهی نیاز مادر ابتکار هست.. مادر خلاقیت و نوآوری و اختراع است. 

از قشنگی های هر چیزی که بگویم اینکه ، قشنگ دیدن آرامش بخش است 

و بذر شادی در کشتزار قلب دیگران کاشتن، خودش یک تکثیر شادی دو طرفه هست 

و این خیلی زیباست که شادی بکاریم و شادابی و شادمانه ی بیشتر درو کنیم. 

ممنون نگاهتون . گرچه ...... 

بعد از این برای خودم هست.... و رمز دار خواهد شد. به فضل الهی 

یاحق و یاعلی 

فقط بدرود 

نظرات 3 + ارسال نظر
سرو دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 07:45

خود بودن در همچین فضایی نشانه تنهاییست. وگرنه اونکه تنها نیست کی وقت داره بنویسه و انسان تنهاست که تشنه حرف زدن و نوشتن و .... است.
وقتی عاشق باشی و معشوقت در کنارت پر از سکوت میشوی .... سکوت هدیه معشوق به عاشقه وگرنه با یک راننده تاکسی هم میشه ساعتها حرف زد... این تنهایی دردناکیه که نتونی اخرش به سکوت برسی...

سلام نظرت محترم هست که به سکوت برسیم .... اما برای همه شاید این طور نباشه
برای بعضی ها وقتی دوستی و عشق و محبت زیاد شد و معشوق هم به کام باشه، دوست داره جیغ بزنم و به گوش عالم برسانم که چقدر خوشحال و خوشبخت و معشوق به کامم هست.
منظور از تنهایی هم لزوما بی کسی نیست، بلکه درخواست یک معشوقی هست که باهاش حدیث عشق بگی و می دونی که عشق بی نهایت و کلام عاشقانه هم بی نهایت و البته البته معشوق هم می تواند مراتب داشته باشه
و یکی مثل خدا در اوج قرار داره، و دیگران بر حسب رنگ خدایی و زیبایی خدایی در ردیف های بعدی قرار داره..... سر بسته گفتم توضیح آن مفصله
ممنونم

[ بدون نام ] دوشنبه 13 اسفند 1397 ساعت 22:15

در آن زمان که به شدت احساس تنهایی می کنی، مطمئن باش که یکی برای دیدنت لحظه شماری می کند. (ویلیام شکسپیر)

سلام
آقای شکسپیر میخواستن با این جمله حتما به آدم امید بده و دلمان را خوش کنه که چون اون کس که برای دیدنت لحظه شماری می کند، پس ناراحت نباش و دلخوش دار که از تنهایی در میآیی.
قشنگه ....نگاه شکسپیر ..
آفرین
و ممنون از شما

نگار دوشنبه 13 اسفند 1397 ساعت 17:48

سلام سلام
عصرتون قشنگ
چه پست غم انگیزانه ای
یعنی الان التماس کنیم ک رمز نذارید؟؟؟
خب تنها، ک همه ما آدما یه جورایی تنهاییم هرکسی ب شکلی
البته تنهاییم گاهی قشنگیای خودشو داره...باید تنها شد تاحال تنهایان را درک کرد خخخخ
اگه من رمز بخوام بهم میدی؟؟؟؟؟راستی چرا مخاطبینتونو ناقابل میدونید ؟؟؟؟
بهمتون میاد نگاه بزرگمنشانه وکریمانه ای نسبت دیگران داشته باشد اگرچه ناقابل باشن...

سلام
ممنون نکته ی قشنگتون که بله هر کسی به شکلی تنهاست و شرایط خاص خودش را دارد. آره حق باشماست .
من حال تنهایان را سعی می کنم درک کنم، ولی گاهی تنهایان حال مرا که می خواهم درکشون کنم، درک نمی کنن. خخخخخخ
رمزش اگر بذارم عدد 4 هست...
منظورم از ناقابل مخاطبان عزیزم نبود، منظورم ناقابلی و حداقلی عدد یک بود. که گفتم ::
حتی یه نفر ناقابل هم زحمت نظر و گلواژه های مهربانی نداره.
اینجا صفت ناقابل برای عدد یک هست، نه کلمه نفر که معدود و د رحکم مضاف الیه است.
نکته ات قشنگ بود، ولی منظورم نشان دادن کمی افراد بود که با ناقابل بیان کردم.
ممنون نگاهت
در پناه حق مستدام باشید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.