خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

گاهی بازی و باختن ، هنر و بردن است

سلام 

و صبح بخیر 

خدا رو شکر و ممنون خداوند نازنینم که چقدر مهربان و بزرگ و زیباست 

و چه نعمت های پر از عشق و محبت و لطافت بهمون بخشیده 

دیروز با حسنای 5 ساله که خودش میگه 6 سالمه و بزرگ شده ام ، تو حیات فوتبال بازی می کردیم. 

چقدر باختن به دخترا و بعضی ها قشنگ و شیرینه 

توپ را جلوی شوتش با مهارتی که نفهمد از قصدی بوده، قرار می دادم که گل بزند 

و گاهی که گل نمی شد  خیلی هم صادق و راستگو و با انصاف هست ، توپی که از روی تیرک 

دروازه رد می شد را گل قبول نمی کرد. 

دوست داشت خودش و قشنگ از وسط گل رد بشه 

و چقدر ذوق می کرد که وقتی با بازی من گلش به ثمر می رسید. 

دو تا کلمه یا جمله ی کلیدی برای خودم و شما بگم: 

برای بعضی ها باختن ، عین برد و لذت و لطافت ناب هست 

بعضی وقتا باید بازی گر خوبی باشی که لذت را به قلب و جان آن مهربان و عزیزت منتقل کنی. 

و دنیامون چقدر قشنگتر می شود که برای بعضی ها قشنگ بازی کنیم گرچه آن حالمان واقعی نباشد. 

مثل بازی برای حسنای نازنین شیرین زبونم و بازی برای پدر و مادر که چقدر .... برامون عزیزن. 

شاید این نگاه مخصوصا بازی برای آدم بزرگا مثل پدر و مادر جالب نباشه ، یا اخلاقی نباشه 

ولی من مطمئنم که آنها قشنگ ما را از خودمون بهتر می شناسند اما دوست دارن که خوشحالی و شادی مان را ببنید و این جاست 

که هنرمندی ما را می رساند که قشنگ بازی کنیم که چقدر شاد و شادمان هستیم. 

فرض مثال میگم عزیزم برام حرف درنیارین که شاد نیستم. در مثال هم مناقشه نیست. 

و اینکه همیشه شادی بخششون باشیم قشنگه 

اصلا حدیث داریم که شادی مومن در چهره اش و غمش در دلش هست... 

کاش همیشه شادی بخش باشیم 

و این توصیه من به خودم هست 

که وقتی می شود : شادی بخش باشیم و شاد باشیم ...... چرا لحظه هامون را برای غیر آن 

صرف و سرمایه گذاری مسرفانه کنیم. 

در وقتمون اسرافه وقتی که این سرمایه ارزشمند را در راه غیر شادی و شادی بخشی 

و خدایی نگاه کردن و قشنگ و ناز و ناب نگاه کردن صرف نکنیم.. 

ممممممممممنون 

نگاهتون 

گاهی باختن و بازی خودش برد و هنر است...... خوشکلای شیرین گفتار 

دعا کنید برای بعضی ها و گاهی ببازیم و بازی کنیم که عزیزمون باور کند که خودش گل زده است 

و خودش بهترین هست.... و البته واقعی و صادقانه بگویم که عزیزان من واقعا بهترین و ناز و نابترین 

و بینظیرترین و هر چی خوبی و طراوت و لطف و محبت و مرام هست، هستند....... و 

ممنون و سپاس ابدی بر وجودشان و جودشان و سرود و طراوتشان 

یاعلی 

نظرات 2 + ارسال نظر
سرو سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 07:24

نگاهتون در مورد شاد کردن دیگران مخصوصا فرزند و والدین بسیار لطیف و زیباست. چه این شاد کردن به قول خودتان باختن عمدی باشه و بازم به قول شما لذت بخش..چون بذای اونها فقط شادی رو میخواهیم. اما در مورد همه عزیزان نه ... برای برخی عزیزان که ممکن است عزیزتر هم باشند ناچار شرایط باید منطقی تر گردد...

سلام
ممنونم
سعی می کنم به فرمایش اخیرتون تو پست آتی توضیحاتی عرض کنم

نگار دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 14:02

سلام وظهرتون بخیر

(و دنیامون چقدر قشنگتر می شود که برای بعضی ها قشنگ بازی کنیم گرچه آن حالمان واقعی نباشد.) ..

این جمله شما ظاهری ،قشنگ داره اما مفهومش عدم صداقت و صداقت نداشتن ،بعضی جاها وبرای بعضی ها یعنی دروغ یعنی ببخشید یه جور خیانت لطیف...دلیل نداره بخاطر حال خوب داشتنمون برای دیگران نقش بازی کنیم
قشنگیه دنیای قشنگمون با حال واقعی داشتن قشنگتره
نمیدونم منظورتون شخص خاصی بوده؟ ونمیدونم در رابطه با چ کسانی؟؟؟ ...
نظر من دراین مورد کلی کلی هست
درمورد اینکه میفرمایید باختن یه جور بردن ناب هست فرمایشتون صحیح ...گاهی وقتها باختن اگر انتخاب درست باشه واقعا یک جور بردن است... ومبارک برنده

سلام
ممنونم
سعی می کنم به فرمایش اخیرتون تو پست آتی توضیحاتی عرض کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.