خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

نازنین باشید و نازترین

سلام 

روز قشنگ شنبه و هزاران شکر و امید برای داشتن بهترین ها 

امروز سالن فوتسال و چند تا کار اداری دارم، تا ببینم خدا چی می خواد 

کیمیای سعادت را در زندگی و بندگی باید داشت و خواند و زمزمه کرد 

کیمیایی که همیشه بعد از راز و نیاز عاشقانه می خوانم تا بلکه هدیه ای باشه 

برای قبولی و هستی و اندوخته ای برای آینده ای بینهایت مان 

آمدم که نظر بخونم که خوشبختانه خخخخخخخخخخ نظری نیست که پاسخ بدم 

و خدا رو شکر خودم هستم و دلم و خاطراتم و عزیزانی که خاموش می خوانند 

و سپاس از لبخند سبز شان و احساس پر از عطوفتشان 

دارم رساله رو تیکه تیکه و فصل فصل می کنمش بی محابا و بدجور 

از بس آدم خوبی هستم خیلی مزاحم استاد راهنما نمیشم دلم نمیاد سید بزرگوار 

خوشکلم را مزاحمت ایجاد کنم . ولی خب در اصول کلی با هم موافقیم 

دیگه آش شله قلمکاری هست که باید خودم بپزم و چقدر شیرین است وقتی خلق می کنی 

می آفرینی و وصل می کنی و می نویسی و باز دوباره ویرایش و پس و پیش و هی پس و پیش ...... 

عزم را جزم که کمتر سراغ نت بیام گرچه آنلاینم 

ولی خب تا خوب خسته نشدم شاید نیام 

ممنون نگاهتون 

گرچه دغدغه های کوچیک و بزرگ و دلتنگی های از جنس مردانه و احساسهای پدرانه و همسرانه و 

فرزندانه و کودک درونانه و البته عاشقانه و عارفانه و خداوندانه و ظریف و اشتونانه دارم، 

ولی خب دلم به خدایی قرص و محکم است که سر بزنگاه کمکم کرده است و خواهد کرد 

شکوهمند باشید 

درس استاد هم تعطیل شده است تا فقط به رساله بچسپم و تا ببینم خدا چی می خواهد 

ممنون خدا و شمایی که می خوانید و عزیز و محترم و ناز و نابید با تمام شرایطی که در زندگی قشنگتون 

دارید و البته دوستی ها و محبت ها و دوست داشتن ها همیشه شیرین بوده و هست 

نازنین باشید و نازترین 

یاحق و یاعلی 

نظرات 2 + ارسال نظر
kimia سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 14:24

:

همسفر عشق شنبه 7 اردیبهشت 1398 ساعت 09:00

سلام روزتون بخیر و ایام به کامتان
خدایی بودن و از خدا گفتن و هرچی خدا دیدنتون زیباست،ممنون که خوبید و خوب میبینید و خوب مینویسید ، تا خوب باشیم و خوب ببینیم و خوبی کنیم.
زندگی خیلی زیبا میشه اگر هرکسی شخصا این صفت رو در خودش پرورش بده و صبح که از خدای مهربان عمری تازه گرفته و انگار تازه از مادر متولد شده همه چی رو قشنگ ببینه و از گذشته ها بگذره و اینده رو هم به خدا بسپاره و حال رو غنیمت بشماره و اون لحظه رو بهترین باشه.
زنده و پاینده و سعادتمند در دنیا و اخرت باشید.
در قنوتهای شبانه تون اگر دوست داشتید خیری از جنس معنوی از خدای بخشنده برای ما هم بطلبید،
سپاس که هستید.

سلام
ممممممممممنونم
ممنون این نگاه قشنگت و قبول داشتند و قابل دونستنت
ممنون ارزوهای قشنگت
انشاء الله توفیق قنوت شبانه داشته باشیم چشم
حوری خانمی
سپاس از این همه مهر و عاطفه و بینظیری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.