خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

صدق و صمیمیت افزایی های ما

سلام 

پدر عزیزم رفت و خدا حافظ جانش که به سلامت برگردد 

مادرم هست و چهره مهربونش و عمق نگاهش و البته سرزندگی و سر به سر گذاشتن هایش 

برایم شیرین هست . خدا رو شکر که دارمشون 

دیشب دو تا مهمان کهن سال داشتیم، از اون کنهسالان فامیل که یه هوایی خواسته اند که تازه کنند 

و چندین شبی را برای اختلاط ( اگر املایش درست باشه) و گفتگو این ورا تشریف بیاورند 

به هر حال دیشب دعوتشان کرده بودیم ، خوب بودن طفل معصومی ها، در آخر عمر خیلی هوای همدیگر رو 

داشتند ضمن اینکه از دست هم زبانی گله می کردند ، اما به قول خودشان، در دل دوست دارن خخخخخخخخ 

این تفکر رو براشون نقد کردم قبلنا، که اسلام میگه: دوستی تون را اظهار بکنین، به همدیگر بگین که دوست دارین 

به بچه هاتون بگید که چقدر دوستشون دارید و چقدر خیر شون را می خواهید 

نمی دانم فک کنم در مورد دوستان هم شاید گفته باشند حضرات ائمه که ، چقدر همدیگر رو دوست دارند( در صورت وجود دوستی و 

دوست ) 

ولی اینو دیگه بارها گفته ام که دوست دارنده مقامش بالاتر از دوسته داشته شده ، پیش خداست 

راستی می دونید برای این که همدیگر رو بیشتر دوست بداریم و نسبت به هم عشق بورزیم 

یکی از راهکاراش اینه که قشنگ صادقانه احساس و شرایط و بعضی مشخصات و خصوصیاتی که 

اگر دشمن بهش اگاه بشه، ضربه ای بهت نمی تونه بزنه، به دوستان شفیق مون بگیم، که بهتر درکمون کنه. 

که صمیمی تر بشیم، مثلا من فلان مشکل جسمی ناخواسته را دارم، و دست خودم هم نبوده است، 

این در اخلاق و احساسم گاهی تاثیر می گذاره، پس شما که دوست صمیم من هستی و با هم صادقانه و 

دم خور و با هم رفت آمد و ... داریم، خب بدونه که بهتره، که سر بزنگاه سوءبرداشت و کدورتی پیش نیاد 

و این رویه و راهکار جلوی خیلی از سوء تفاهمات رو برطرف می کند و فک کنم فوق العاده صمیمت افزاست 

دیگه این نظر ما 

در این اوان ماه مبارک 

و چقدر با این کار جدید مشغولیت فکری ایجاد میشه و کلی تمرکز کاری و علمی پیش میاد 

همه چیز مون قشنگ است و البته خدایی و رضای خدا همیشه ضمیمه ی کارمون باشه 

به حق مولا و مظلومیتش و ماه شهادتش 

ممنون نگاهتون 

تا ببینم چی پیش آید و رضای خالقم در کدامین هنر و اشتیاق و کار و نیتم باشد. 

یاعلی 

ممنون که نظر می گذارید. این همه  خخخخخخخخخ 

خب بدرود تا درود دیگر 


نظرات 2 + ارسال نظر
نگار سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1398 ساعت 20:48

حق باشماست...همسر ک تعریف شده است باید مودت ورحمت وآرامش ارمغان وجودش باشه... البته همسر هم میتونه یه دوست خوب باشه
موضوع پست شما دوست ودوستی بود ونظر من هم دررابطه باهمین موضوع بود.
تشکر از آرزوی خوبتون...

آره همسر هم می تونه یک دوست خوب باشه، ولی همسر علاوه بر دوست بودن، بالاتر از دوست هست.
آره حق با شماست، شاید پست دیگری به عنوان خاص همسر بشه نوشت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1398 ساعت 13:51

سلام
طاعات وعبادات رمضانیتان قبول حق
خداحافظ جان همه پدران ومادران عزیزومهربان... وان شاالله ک پدر عزیز شماهم درکمال صحت وسلامت ب مقصد برسند.
واما درباره دوست ودوستی که اشاره فرمودید؛بنظر من دوست خوب، شیرینترین اوقات ولحظات رو برای انسان به ارمغان میاره،مثل دوستان نازنینیکه خودم دارم وبابت داشتنشون همیشه سپاسگذار لطف وکرم خدادرمورد خودم هستم .قشنگترین وآرامبخشترین لحظات رو بدون داشتن هیچ دغدغه ای ازینکه مبادا کمبود ویاکاستیهایم را به روم بیارن درکنارشون داشتم ومتقابلا اونها هم داشتن خخخخ
ان شاالله تو زندگی همه یکی ازین دوستانی ک بودنشون سرشار ازآرامش واطمینانه موجود باشه...
موفق و پایدارباشید

سلام
ممنون
ارزوی سلامتی و سعادت برای همه ی پدر و مادرا
آره دوستان و دوستی شیرین هست، اما در بیرون خانه یا بهتر بگیم غیر از جمع خانوادگی خاص محرمانه.
به نظرم هیچ چیز جای همسر و محرم و همدم آدم رو نمی گیره، چون واقعا مودت و رحمت و آرامش با این عطیه ی خدا تامینه.
و هیچ پیوندی مقدس تر از ازدواج نیست، بعد پیوند دوستی...
این نظر منه. و کاملا درکش کرده ام و ایمان دارم بهش.
بازم ممنون
آرزوی بهترین ها برایتان مخصوصا نزدیک از دوست برایتان
یاعلی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.