خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

کمی نوشتن

سلام 

زندگی می گذرد با تمام خوشیها و آرزوها و امید ها و قشنگی ها و تپش هایش 

امروز روز کاری و روز تلاش و حسابی گرم و جیلق گرمی و گرما و سوزندگی 

به کولر پناه آوردم و چقدر دلم به حال کارگران بیچاره ای که مجبورن کار کنند و نان 

حلالی را آنهم با این همه گرانی و سختی سر سفره ی عیالاتشان ببرن 

می خواستم سالن برم ولی به دلیل گرمی و کمی پیاده روی های این ور و اون ور 

منصرف شده ام 

از کارهای موسسه کلی عقب هستم البته قرار شده در ساعت کاری شان برایشان ارزیابی کنم 

پدر هنوز تشریف نیاورده است و مادر قشنگم کلی دیشب صحبت و صحبت کردیم 

دوست دارم بنویسم ولی دوست دارم یک قیلوله ی کوتاه بزنم کمی شارژ بشم 

هلن هم این روزها امتحان داره   و مشغول علم و معرفت و نورانیت 

ممنون نگاهتان 

و متاسف از این که نظری نیست که حداقل دلگرم باشم که بنویسم 

دیگر اینکه کارهای انجام نشده ی زیادی دارم و آینده ای که قشنگی ها و نگرانی های 

خودشو داره، خدا عاقبت همه مون را ختم به خیر کند 

یاعلی و مستدام باشید 


نظرات 1 + ارسال نظر
نگاه دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت 16:36 http://negahekohestan.blogsky.com

برای دلتون بنویسید
سلام

سلام
چشم الان شروع می کنم
ممنون که گفتین . نگاه قشنگ به زندگی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.