خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

نماز و دیگر همه چیز

سلام 

صبح بخیر 

همیشه دوست دارم نمازی که می خونم به یک نماز قبول و عالی نزدیک باشه 

حداقل بفهمم که چی میگم و باور داشته باشم که برای سعادت و خوشبختی و نورانیت 

قلب و جانمان هست . پس بهترین و آرام ترین و با حضور قلب بیشتری بخوانیم 

این را چند باری خواستم که اینجا به شما بگم که این یکی از آرزوهای بزرگم هست 

چون فقط همین نماز می مونه که همراهمون میشه و اعتباری هست که قابل انتقال به 

اون دنیا و آخرتی که راه گریز و دست ستیزی ازش نیست 

و ممنون این همه لطف خدا که لیاقت بندگی و شناختش را به ما داده است. 

و تشکر کنم از خودم که تونسته ام در این مدت اخیر زندگی ام، اکثر اوقات دایم الوضو 

باشم. نورانیت و عنایتیه برا خودش 

خواستم بگم و بعضی چیزا ریایش هم خوب هست که هم شکر نعمت باشه و هم اعلام کنیم 

که عاشقی و نورانیت و پاکیزگی جسمی و روحی زیباست ، با هم زیباترین باشیم 

چند روزی هست پیاده روی و حتی سالن نرفته ام، احساس می کنم که شدیدا به تحرک 

و کسب چستی و چابکی بیشتری نیازمندم. 

ممنون نگاهتون و دارم وارد فصل سوم رساله میشم ، یعنی شده ام به گمان خودم 

از وقتی رساله ی یکی از دوستان را که در همین حوالی زمانی دفاع کرده و اشتباهات فاحش 

و به نظر من اشکالات اساسی اش را مرور کردم، و نمره ی 18 و نیم ش را شنیده ام، کمی بیشتر 

به خودم باور پیدا کردم که بنویسم هر چی بادابادا  و خیلی مته به خشخاش نذارم که 

اصل رفتن و نوشتن و اتمام پروژه است با بضاعت علمی که داری، دیگر نگران عالی ترین شدن نباش. 

قولنامه خانه هنوز تمدید نشده است، توافق شده است ولی خب تمدیدش را به آخر هفته قبل موکول شد 

که هنوز فرصت نشده است. 

ممنون شما و صاحب خانه و ممنون خدای خوبم که تنی سالم به خودم و عزیزانم داده است 

و جسارت و عزت نفس و عقلانیت و نگاه قشنگ و ادب و متانت و گاهی تواضع و اخلاق که همه و همه 

نعمت های ارزشمندی هستند که به هر کس ندهد. 

این روزها این شعر را زیاد می خونم: خدای من همان کسی هست که 

شیشه را در بغل سنگ نگه می دارد.

و معرفت دُرّ  گرانی ست به هر کس ندهد. 

و عاشقتم خدا و شکرت ای پروردگار قشنگ 

و صبح جمعه دعای ندبه رفتم ، صدای آقای امیری قهرمان و ورزشکار و مداح، قشنگ بود

و قابلیت ارتقاء با سوز و تحریر بیشتر را دارد. 

ممنون یاعلی 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.