خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

زیبایی نسبی

سلام 

زیبایی مقوله ای نسبی هست 

این را گفتم که بگم خدا چون احسن الخالقین هست، اقوام و ملل را برای شناخته شدن 

رنگارنگ و نژاد به نژاد آفریده ، ملاک برتری به تقوا است که همون سیرت زیبا و مهربون 

و قلب آسمانی و مرام خدایی مشخصه ی اصلی آن است. 

در میان هر قومی زیبا و زیبا آفرینی اش را تمام کرده است. 

این روزها مثل همیشه سریالهای کره ای با ترکیب و نژاد آسیایی اش مدام از شبکه های سیما 

پخش می شود که ادب و اخلاق و مهربانی و البته خیلی از ارزشهای انسانی را اشاره می کنند.

این خیلی قشنگ است که در آینده ، معنویت و ارزشها نهادینه و جهانی شوند و ارزش حساب شوند. 

داریم به اعیاد اسلامی نزدیک می شویم که شور هیجان خاص خودش را دارد. 

رساله را فصول دو و سه اش را تحویل داده ام البته آخری نیمه نهایی ، فردا منتظر نظرات استاد راهنمای 

عزیزم هستم که امروز زنگ زدم گفت مشغولم. 

استاد مشاور هم ارجاع به کتابهای خودش داده که روش خودش را به کار بگیرم، جالب هست ، چشم تا بتوانم 

البته با موافقت استاد راهنما در پیش خواهم گرفت، به هر حال باید زودتر تمامش کنم که عمر گرانمایه بسی زود 

می گذرد. 

می نویسم و خواهم نوشت 

این روزها خیلی دلم هوای یک گردش بیرونی خانوادگی می خواد 

نمی دانیم کدام سمت 

خیلی ها مشهد رفته اند و مشهد یاد دوران نوجوانی ام، با خاطرات قشنگش 

و امام رئوفش امید و اشتیاق و زیارت و معنویت خاص خودش را دارد. 

این روزها کمتر ورزش می کنم، امروز سالن نرفتم چون هم کار داشتم و هم هوا گرم بود 

و هم اینکه نشد ........... 

ورزشم را باید جدی بگیرم، خدا روشکر اضافه وزن ندارم، ولی فرم و چابکی ورزشی را 

باید حفظ کرد و شادابی و شادمانی خاص خودش را به ارمغان می اورد. 

ممنون نگاهتون 


نظرات 1 + ارسال نظر
ADMIN شنبه 19 مرداد 1398 ساعت 22:11 http://funygroup.ir

سلام علی اقا میخاستم از وبلاگتون تبلیغات بخرم تعرفه رو به شمارم بفرستید مرسی 09170692361

سلام

خوبی؟
این پیامت یعنی چی؟



سلام علی اقا میخاستم از وبلاگتون تبلیغات بخرم تعرفه رو به شمارم بفرستید مرسی 09170692361

یعنی چی متوجه نشدم . چطوری؟
مسئول تبلیغات و فروش اون مگه من هستم؟
میشه یک کم توضیح بدین
ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.