خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

شکر عملی تلاش بیشتره

سلام 

صبح است و باز هم نور و روشنایی 

اما در کنارش این تعمیرات و بازسازی خانه های همسایه و این صدای برشکاری ها رو اعصابه 

کمی خسته  ام از هجوم افکارها و آینده ها و حرفهای نگفته و احساس می کنم پیچ توکل شل شده است 


با دیدگاه خوشبینانه خیلی چیزهایی که در زندگی داریم رزق من لایحتسب حسابش می کنیم و خواهیم کرد 

 و هدیه و میوه و سلامتی  و همه از این نوعه .....

 این طور غافلگیری ها و سورپرایزها قشنگ هست خدا زیاد کند

دیشب مسابقه ی مافیا از شبکه سلامت ساعت هشت نیگاه می کردیم ، جالب بود. 

چقدر انسان پیچیده می تواند کار کند که به سمت اهداف خودش حرکت کند در نمایش یک بازی 

جالب بود نگاهش می کنم خواستین نگاه کنین. 

دوشنبه سالن رفتیم با گروه درجه دو که بچه های خوبی هستن و کلی روی ما حساب می کنن. که فوتسالمان خوب است

منتظر نظرات استادهای رساله که پیش دفاع برگزار شود بسلامتی 

پدر و مادر و برادر و خانواده اش ، طفلکی ها ی دوست داشتنی من 

و البته خودم هم طفلکی که گاهی واقعا گناه دارم چون تلاشم کم و توکل شل و نگاهم به آینده تار می شود. 

خدای توبه از این همه کاهلی و بی توکلی و هزار وسوسه های شیطونی و حساب و کتاب ها و جامعه ی زوار در رفته 

اما سیب های استخونی و بلالهای خوشمزه و آسایش و همدیگر را داشتن و عزیزان خوبم در کنارم 

و آغوش و آرامش و امنیت و خدای بزرگ و کریم و عادل ، سرمایه ها و نعمت های بیکران من است 

به خاطرش از دل و جان شکر و شکر عملی اش تلاش بیشتر و مفید و ارزنده تر بودن 

ممنون نگاهتون 

یاعلی 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.