خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

نقد یک نظر

سلام 

داشتم می آمدم که بنویسم از امشب که عروسی دعوتیم 

سر راه تو صفحه اصلی بلاگ اسکای یک وبلاگ نظرم را جلب کرد، جالب بود 

رفتم و نظر جالبی بعد از نقطه ویرگول از زبان یک خانم در مورد مردها و واژه ای و واقعیتی به نام س ک س نوشته بود 

 از این نظر جالب بود که در مورد مردها نظر داده بود و من اینجا بعد از پیست آن، می خوام نقد و نظر خودم را هم اگر شد 

اضافه کنم. 

ایشان که نویسنده خانم نقطه  ویرگول هست، اورده: 

مردها دنیای عجیب و پیچیده ای دارند، نه به پیچیدگی دنیای زنها و آن کلمه ی "عجیب" بیشتر از کلمه ی "پیچیده" توصیفشان میکند!  مثلا در مورد نیاز جنسی و احساس . هیچوقت تصور نمیکردم نیاز جنسی اینقدر برایشان اهمیت داشته باشد! شخصا هر بار از مردی خوشم آمد حتی یکبار هم در ذهنم راجع به توانایی جنسی اش از خودم سوال نپرسیدم! بقیه ی زنها را نمیدانم ولی حدس میزنم چیزهای دیگری در یک مرد در نظرشان اولویت دارد. اما مردها به شدت به سکس وابسته اند،  فرقی هم نمیکند عشقی در جریان باشد یا نه!  گاهی حتی ابراز احساساتشان هم از طریق سکس است و معتقدند هر چه حس بیشتری به یک زن داشته باشند در سکس با او بیشتر خوش میگذرد!  من تصور میکردم دوست داشتن و سکس را در ذهنشان جدا میدانند ! اما انگار این دو بدجور به هم آمیخته شده است!  یعنی مردی که با تو سکس دارد ممکن است عاشقت باشد ، از تو خوشش بیاید،  یا فقط کمی از تو خوشش بیاید،  یا اصلا از تو خوشش نیاید!  و فهمیدن اینکه جزو کدام دسته هستی خیلی سخت است!  و لعنتی ها حرف نمیزنند!  

اما زن ها در این مورد راحت تر حسشان را نشان میدهند،  فقط با کسی راضی به سکس میشوند که از او خوششان بیاید!  

مردها "نیاز" و "دوست داشتن" را در هم آمیخته اند!  مردها دارند کاری میکنند که عشق منقرض شود!  یک نفر جلوی مردها را بگیرد! 

تمام. 

خب یک نفر چطوری جلوی مردها را می خواهد بگیرد. شاید با همون چیزی که مردها دوستش دارند؟؟ خخخخ 

یعنی بر اساس حرف خودتون که میگین س. ک س هست . ؟

یاد یه جوک افتادم : یکی رفته بود جلوی رئس جمهور یک کشور رشوه خوار، گفته بود جلوی رشوه خواری را 

لطفا بگیرید. رئس جمهور گفته بود: چقدر رشوه میدی که جلوی رشوه خواری را بگیرم؟ 

اما نقد من اضافه کنم که مردها هم فقط با کسی راضی به س ک س می شود که از او خوششان بیاید. 

اتفاقا در مورد مردهای واقعی این خصیصه سخت گیرانه تر است. چون آنها فطرتا و غریزتا مثل زنها موظف هستند 

که نسل بشر را به بهترین و پاک ترین و قشنگ و قوی ترین ویژگی ها ادامه دهند. 

و البته س ک س که در قالب ازدواج معنا پیدا می کند، مقدمه ای ادامه یابی جاودانگی انسان و نسلی 

پر از ویژگی های خوب مثل پاکی و طهارت و صداقت و ... هست. 

البته مگر اینکه بین س ک س بی هدف و از روی هوس و س ک س ی که می خواهی از آن 

بچه ای آورده شود و نسل و باقیات الصالحات شود ، تفکیک شود. 

در این صورت فک کنم از هر دو دسته در هر دو جنس وجود دارد. فرقی بین زن و مرد نیست. 

یاد یه جوک افتادم که در این رابطه می گوید: چطور وقتی مردها س ک س می کنند از روی هوس است؟ 

ولی وقتی زنها س ک س می کنند ، از روی عشق هست؟ 

پس همه این طور نیست نه در بین مردان و نه بین زنان . 

ممنون نگاهتون 

نقدی بود در خدمتیم. 

یاعلی 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهشت شنبه 14 دی 1398 ساعت 16:13 http://nochaagh.blogsky.com

با سلام.ضمن عرض تسلیت به خودم که سخت غمگینم و تبریک به خود سردار که ارزوی خویش را تحقق یافته می بیند.مادر دهر ،آیا چنین فرزندی به خود خواهد دید ؛دگر؟ ای کاش
در مورد نیاز زن و مرد به س.ک.س و تفاوت های شان
خداوند زنان را طوری خلقت فرموده که میتوانند بیشتر خویشتن داری کنند مگر اینکه به طور کل حیا را قورت داده باشند و شرم را قی کرده باشند.
اما مردان اقدام به قدم گذاردن در این وادی می کنند و زنان را متوقع تر می نمایند.
در جایی خواندم؛ اگر مرد خویشتن داری کند زن نگران میشود و به سوی او می رود که تو را چه شده خبری از من نمیگیری؟
جوک های مردمان در رابطه با س.ک.س نوعی خود درمانی است و تجارب خویش را محتاطانه با هم در میان می گذارند.
گویی هم قداست خود را بر باد رفته می بینیم اگر راجع به ان واضح و شفاف سخن گوییم.حتی در آمریکا از سال 1960یک زن و شوهر تحقیقات خود را ازاین مقوله آغاز کردند.:

سلام
آری شهید سلیمانی و سلیمانی ها بار قشنگ خودشان را بستند و رفتند این ما هستیم که باید
عاشقی کنیم تا خیر و عاقبت بخیر و شهادت نصیبمون شود.
آره موافقم زنان در خویشتن داری مقاومتر از مرد هستن.
البته اقدام مردان شاید به خاطر مسئولیت ادامه یافتن و ادامه دادن نسل بشر هست، تا با پیوند ازدواج مردان و زنان آینده به وجود آیند. البته در قالب ازدواج و قبول مسئولیت های مربوطه.
این را هم موافقم که زن افریده شده است که جلوه گری زیبایی و مهربانی و محبت و ارامش بخشی برای مرد و خانواده و عزیزان باشد، وقت به آنها مهر بورزند ارامتر می شود. این هم خیلی قشنگ است. و طبعا وقتی مرد بهش توجه نکند نگران می شود این هم خیلی قشنگ است، که حتی خدای خالق این زن، یکی از راههای تنبیه نابهنجاری این زن را بی توجهی مرد نسبت به او آنهم در رختخواب قرار داده است، که توجه خواهی زن را می رساند.
اینم بگم که جوک ها و ضرب المثل ها ریشه در عادات رفتاری و امیال و خواسته های درونی افراد هر جامعه است.
اگر شد نتایج تحقیقات آن زن و شوهر را آدرس بدهید .
ممنون نظر تون
این توضیحات من و نظر شما فک کنم، گنجایش یک پست جدید را داشته باشد.
پس اجازه دهید پست جدیدش کنم.
یاعلی

... پنج‌شنبه 12 دی 1398 ساعت 18:10

سلام
خوشبحالتون چقدر حوصله و چقدر حرف برای گفتن دارید!اونم هرموضوعی بنظر من هم نظر خانوم نقطه ویرگول درسته که بین نیاز و احساسات آقایون مخصوصا اون آقایونی که سختگیرتر وآقاترهم هستن مرزی نیست دیدم وشنیدم که میگم مخصوصا اون آقایونیکه درقالب رضای خدا با وجود تاهل دنبال عقد موقت هستن... اگر نیاز بسکس نیست چرا عقد موقت وصیغه؟ یعنی این عالیجنابان از روی عشق وعلاقه چندین خانم رو عقد میکنن؟؟؟ وبعدش سکس؟ خب میشه پرسید علاقه و دوست داشتن چند نفر بعلاوه همسر دائمی؟؟؟دل یک همچین آقایی گنجایش چند نفر طیب وطاهر رو داره(فرض براینکه همه خانومها طیب و طاهرا تا عکسش ثابت نشده) ؟؟؟ اصلا میشه یک آقا واقعی معنی دوست داشتن وعلاقه واحساسات پاک رو تعریف کنه؟؟؟

اما پاسخ و توضیح من:
سلام
ممنونم که این طور زیبا و دقیق تفکیک کرده اید و منم آره خوشبختانه در چهل بهاری زندگی ام حوصله دارم و خدا رو شکر که دارم و خوشبحال شما هم که انشاء الله داشته باشین و دارین که بخوانین و نظر دهید.
اما در مورد نظر محترمتون:
اولا نمی خواهم از کار آقایون متاهل که به سمت عقد موقت می روند، دفاع کنم. اما می توان احتمال داد که شاید این آقایون به خاطر نیاز عاطفی و حمایت انسان دوستانه از آن خانمهای پاک و طیب و طاهره به این حلال الهی اقدام می کنند و این خیلی قشنگ هست. تا توانی دلی به دست آور دل شکستن هنر نمی باشد.
بعدش هم شاید بتوان گفت که قلب آقایان آقاتر در دوست داشتن می تواند شبکه ای و چند اقیانوسی باشد و هر شبکه و اقیانوسش وصل به بینهایت در عشق و دوستی . و قلب خانمها هم تک اقیانوسی و یک تیکه ای و وصل به بینهایت یک عشق .
به نظر من می توان معنی واقعی دوست داشتن را و علاقه و احساس پاک رو در هر طرف تعریف کرد. چون مردان توان مدیریت بینهایتی دارند که همزمان می توانند تا چهار زن دایمی و 40 زن موردی را اراده کرد و پیوند قشنگ ازدواج بست. دیدم و شنیدم که خدای آفریننده ی این مرد در آیه سه سوره نساء چنین گفته و خودش برایش نسخه پیچیده است که دو تا دو تا و سه تا سه تا و چهار تا چهار تا نکاح کنید.
سخنی بالاتر و اطمینان تر و مستدل تر از سخن خدا من که تا کنون پیدا نکرده ام.
منبع دیدن و شنیدن و من خداست البته با رعایت شرایط عدالت و توانایی و مکنت مالی .
و اخیرا من یک معیار اضافه می کنم رعایت بهینه پرتو. ( بهینه پرتو این است که با اضافه شدن فرد و ازدواج جدید، رضایت خدایی و منفعت حاضرین کمتر نشودو معیارهای الهی برقرار باشد.)
این فعلا نظر من
البته چون گنجایش این پاسخ زیاد شد
در یک پست جدید تقدیم می کنم
یاعلی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.