خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

پاسخ به یک نظر

پاسخ به یک نظر

 

سلام

موضوعی بود تحت عنوان نظر مردان و زنان در مورد س.ک. س ، که تحت عنوان نقد یک نظر منتشر شد، بعضی دوستان نظرهای قشنگی در این مورد لطف کرده است، که به علت حزن و اندوه شهادت سردار سلیمانی حوصله ی توضیح و پاسخ نبود، اما از باب احترام به نظرات دوستان خواستم چند سطری نظرم را که البته مستند به آیات قرآن هست، را تقدیم کنم. ابتدا نظر دوست عزیزمون را بخوانید بعدش پاسخ و توضیحات بنده، تا ببینیم خدای قشنگمون برایمون چی تقدیر می کند: خب اصل نظر

« سلام

خوشبحالتون چقدر حوصله و چقدر حرف برای گفتن دارید!اونم هرموضوعی بنظر من هم نظر خانوم نقطه ویرگول درسته که بین نیاز و احساسات آقایون مخصوصا اون آقایونی که سختگیرتر وآقاترهم هستن مرزی نیست دیدم وشنیدم که میگم مخصوصا اون آقایونیکه درقالب رضای خدا با وجود تاهل دنبال عقد موقت هستن... اگر نیاز بسکس نیست چرا عقد موقت وصیغه؟ یعنی این عالیجنابان از روی عشق وعلاقه چندین خانم رو عقد میکنن؟؟؟ وبعدش سکس؟ خب میشه پرسید علاقه و دوست داشتن چند نفر بعلاوه همسر دائمی؟؟؟دل یک همچین آقایی گنجایش چند نفر طیب وطاهر رو داره(فرض براینکه همه خانومها طیب و طاهرا تا عکسش ثابت نشده) ؟؟؟ اصلا میشه یک آقا واقعی معنی دوست داشتن وعلاقه واحساسات پاک رو تعریف کنه؟؟؟»

اما پاسخ و توضیح من:

سلام

ممنونم که این طور زیبا و دقیق تفکیک کرده اید و منم آره خوشبختانه در چهل بهاری زندگی ام حوصله دارم و خدا رو شکر که دارم و خوشبحال شما هم که انشاء الله داشته باشین و دارین که بخوانین و نظر دهید.

اما در مورد نظر محترمتون:

اولا نمی خواهم از کار آقایون متاهل که به سمت عقد موقت می روند، دفاع کنم. اما می توان احتمال داد که شاید این آقایون به خاطر نیاز عاطفی و حمایت انسان دوستانه از آن خانمهای پاک و طیب و طاهره به این حلال الهی اقدام می کنند و این خیلی قشنگ هست. تا توانی دلی به دست آور دل شکستن هنر نمی باشد.

بعدش هم شاید بتوان گفت که قلب آقایان آقاتر در دوست داشتن می تواند شبکه ای و چند اقیانوسی باشد و هر شبکه و اقیانوسش وصل به بینهایت در عشق و دوستی . و قلب خانمها هم تک اقیانوسی و یک تیکه ای و وصل به بینهایت یک عشق .

به نظر من می توان معنی واقعی دوست داشتن را و علاقه و احساس پاک رو در هر طرف تعریف کرد. چون مردان توان مدیریت بینهایتی دارند که همزمان می توانند تا چهار زن دایمی و 40 زن موردی را اراده کرد و پیوند قشنگ ازدواج بست. دیدم و شنیدم که خدای آفریننده ی این مرد در آیه سه سوره نساء چنین گفته و خودش برایش نسخه پیچیده است که دو تا دو تا و سه تا سه تا  و چهار تا چهار تا نکاح کنید.

سخنی بالاتر و اطمینان تر و مستدل تر از سخن خدا من که تا کنون پیدا نکرده ام.

منبع دیدن و شنیدن و من خداست البته با رعایت شرایط عدالت و توانایی و مکنت مالی .

و اخیرا من یک معیار اضافه می کنم رعایت بهینه پرتو. ( بهینه پرتو این است که با اضافه شدن فرد و ازدواج جدید، رضایت خدایی و منفعت حاضرین کمتر نشودو معیارهای الهی برقرار باشد.)  

این فعلا نظر من 

ممنون نگاهتون 

یاعلی 


نظرات 1 + ارسال نظر
بانو یکشنبه 15 دی 1398 ساعت 18:01 http://babayegheseha.blogfa.com

سلام
ببخشید که مدام به تقاضایی به اینجا می آیک
میشود برایم ختم قرآن پیدا کنید؟
بدجور در مخمصه افتاده ام
...

سلام بانو
واقعا اگر ختم قرآنی سراغ داشتم حتما بهتون همین جا خبر می دهم
اما شرمنده تا حالا سراغ نداشته و ندارم
خدا حفظتون کنه و مشکلتون برطرف کنه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.