خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

های خودم : کار عبادته

سلام 

قرآن که بخوانی دلت قرص می شود 

آرام می شوی که برنامه های خدا از چه قرار است 

هر آیه اش حکمتی است که هرگز خسته و تکراری ندارد 

اما انصافا سرداران سپاه مثل یک برادر بزرگتر و یک دلسوز از عمق دل و جان پشیمانی و توضیح و  اعتذار خود را 

بیان می کنند و این خیلی قشنگ هست خدا حفظشون کنن. خدا از خطای انسانی شان بگذرد 

هوای قم کمی سرد شده است و اما کانون خانواده گرم و دلها و دیده ها به دیدن و داشتن هم گرم است

و از داشتن هم و داشتن بزرگان و عزیزانی که واقعا بودنشان عزیز است، خوشحالیم و دل قرص. اما 

ته تهش من فعلا کم کم شاید به این برسم که روزی خواهد رفت چون خیلی از کسانی که تو زندگی و در اطراف 

و فامیلمون بودند رفته اند و جدی جدی دیگر آنها را نداریم ، از آخرین نگاهشان و آخرین تصویری که در ذهن داریم 

تصویر و دیدار و سخن گفتن دیگری از آنها نداریم . مگر در قیامت و روز حشر 

حدیث ماشاء الله آشپزی اش خوبتر شده است چون مامانش این روزها فصل امتحانش هست 

یادش بخیر اوقاتی که فصل امتحان من و چی همه چیز باید ریز به ریز یاد می گرفتی و امادگی برای امتحان 

امروز حسابی خرید کردیم از همه نوع مصرفی اش و چون حقوق ثابت هست و البته از فضل و رزق خدا می رسد 

می بایست طوری مدیریت کرد که تا سر ماه یر به یر بشه ( به قول زبان شیرین ترکی) 

فک کنم ترکی نباشه ، یر به یر شدن. البته از استاد بزرگوارم استاد داوودی بزرگ این را به ذهن سپرده ام 

چی فرمولا و تدریس ها و مباحث قشنگی از ایشون آموختیم 

به سرم زده که در فرادرس اینا را تدریسش بگذارم و نشر و زکات علم را بدهم 

چون افت علم فراموشی است. تا آفت نخورده 

های خودم که از اوقاتم خوب استفاده کنم و بتوانم که مفیدتر باشم و زکات علم و عامل به علوم اهلبیت علیهم السلام باشم 

های خودم که متاسفانه کمی کند شده ام و فکرم کمی ویروسی شده است که کار را عبادت نمی دانم و متاسفانه 

بر اساس اقتصاد غرب، کار مقابل استراحت شمرده می شود و این خوب نیست 

خب غذای خوشمزه ی حدیث آماده است 

بفرمایید که خوردن داره 

ممنون نگاهتون 

یاعلی 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.