خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

چادرت را بتکان روزی ما را بفرست

سلام 

پدر رفت شهرستان و دهه ی فاطمیه و عزاداری شیعیان و خوبان و بتکان چادرت را بده روزیم را 

تسلیت و تعزیت می گویم شهادت مادر دو عالم به امام عصر علیه السلم و همه ی مسلمانان و شیعیان 

متن زیر تقدیم نگاهتون 

یاعلی 


متن چادرت را بتکان روزی ما را بفرست - به زبان عربی و فارسی و انگلیسی


ای مادر، ای مادر، ای مادر (فاطمه زهرا)
یا أماه، یا أماه، یا أماه (فاطمة الزهراء)
O Mother (Fatima Zahra sa)

چادرت را بتکان روزی ما را بفرست
أنفضی عبائیک لیرسل لنا برکاته
Shake off your chador to send us the blessings

ای که روزی دو عالم همه از چادر توست
لأن رزق العالمین هو بفضل عبائیک
Because the livelihood of the two worlds is all from your chador

ای مادر، ای مادر، ای مادر (فاطمه زهرا)
یا أماه، یا أماه، یا أماه (فاطمة الزهراء)
O Mother (Fatima Zahra sa)

من از خاک پای تو سر بر ندارم
لن أرفع رأسی من تراب قدمیک
I will not raise my head from the dust of your feet

مگر لحظه ای که دگر سر ندارم
ما لم یتم قطع رأسی من جسدی
Unless my head is cut off from the body

مگیر از سرم سایه ی چادرت را
لا تأخذ الظل عبایتک من لی
Do not take the shade of your chador from me

پناهی از این خیمه بهتر ندارم
لیس لدی مأوی أفضل من هذا عبایة
I have no better shelter than this chador

چادرت را بتکان روزی ما را بفرست
أنفضی عبائیک لیرسل لنا برکاته
Shake off your chador to send us the blessings

ای که روزی دو عالم همه از چادر توست
لأن رزق العالمین هو بفضل عبائیک
Because the livelihood of the two worlds is all from your chador

ای مادر، ای مادر، ای مادر (فاطمه زهرا)
یا أماه، یا أماه، یا أماه (فاطمة الزهراء)
O Mother (Fatima Zahra sa)

چادرت را بتکان روزی ما را بفرست
أنفضی عبائیک لیرسل لنا برکاته

ای که روزی دو عالم همه از چادر توست
لأن رزق العالمین هو بفضل عبائیک

مادر... صدای قلب من تویی
أماه... أنتی نبضٌ لقلبی

مادر... دعای سینه زن تویی
أماه... أنتی دعوات اللاطمین

مادر ... دلیل پر زدن تویی
أماه... بذکرک أحلِّق فی السموات

مادر... تو سایه ی سر من تویی
أماه... أنا تحت ظلّک و رعایتک دائماً

مادر... امید آخر من تویی
أنتی أملی الأخیر یا أماه

مادر... پناه محشر من تویی
أنتی ملاذی فی المحشر أماه

بچه با دعای مادرش زنده است
الإبن یعیش برعایة دعاء أمه

دعا کن مادر
فإدعی لی أماه

بچه با نگاه مادرش زنده است
الإبن یحیا بنظرة أمه له ...

نگاهم کن مادر
فإنظری لی أماه

صدام کن مادر... صدام کن مادر
نادینی أماه ... نادینی أماه

صدای تو آرامش این دل خسته ی من
إن صوتک هو الطمأنینة لقلبی المتعب

صدای تو آرامش این دل بشکسته ی من
إن صوتک هو الطمأنینة لقلبی المکسور

صدات می زنم ... صدات می زنم ... صدات می زنم ... مادر
أنادیک ... أنادیک ... أنادیک ... یا أماه

مادر ای کس و کار دل من
أماه ... یا صاحبة قلبی و مالکته

مادر ببین چه زار دل من
انظری کم هو منهارٌ قلبی یا أماه

مادر بمون کنار دل من
إبقی بجانبی یا أماه

مادر ... برام نمونده نفسی
أماه ... انی ألفظ أنفاسی الأخیرة

مادر ... تو لحظه های بی کسی
فی وحدتی و غربتی یا أماه

مادر ... بگو به دادم می رسی
اخبرینی بأنک ستحضرین عندی

بچه هات کنار سفره ی اشک اند
أطفالک یذرفون الدموع حین یفتقدونک علی المائده

کجایی مادر
أین أنتی أماه

سینه زن ها چشم به راهتن
اللاطمین ینظرون إلی الطریق ...

شاید بیایی مادر
لعلک تأتین أماه

دعایی مادر دعایی مادر دعایی مادر
یا دعوتی المستجابة یا أماه

کجایی مادر
أین أنتی أماه

دعا کن که من پای سفره ات بمونم همیشه
ادعی لی أن أبقی علی مائده خیراتک دائماً

برای بچه ها هیچ چی لبخند مادر نمیشه
لا شیء یساوس ابتسامة الأم عند طفلها

صدات می زنم صدات می زنم صدات می زنم مادر
أنادیک ... أنادیک ... أنادیک ... یا أماه

چادرت را بتکان روزی ما را بفرست
أنفضی عبائیک لیرسل لنا برکاته

ای که روزی دو عالم همه از چادر توست
لأن رزق العالمین هو بفضل عبائیک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.