خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

سلام 

خوبین/ 

عالی ترین ترانه ها و یاد ها و البته خاطرات هر روز رقم می خورد 

دیشب تولد حسنا بود البته دو باره در جمع خودمان 

چی عالی و چقدر رویایی و چقدر بازی مافیا کردیم و جالب بود همه چیز 

دیروز البته تو حیاط با تو پ جدیدی که گل قشنگم جایزه دومیدانی گرفته است، بازی کردیم 

که متاسفانه پی چپم پیچ خورد و فک کنم دو تا از این استخوون ریزهای کناری ش جابه جا شده باشد 

کمی پدر مالید و به قول و ادعای خودش جا انداخته اما بادش دیشب بیشتر شده اگر چه زرده ی تخم مرغ روش بستیم 

و الان دیگه آزاده 

حال رفتن و عکس گرفتن و از این بالا و پایین رفتنا رو ندارم چون احساس می کنم که داره خو ب میشه 

همینکه بعد سجده مشکلی در نشستن ندارم و انگشتام همه شون تکان می خورن عالیه و انشاء الله مشکلی نیست 

اما باید ورزش کرد و سبک زندگی و قشنگ زندگی کردن را بیشتر آموخت 

الانم از تحقیق نویسی فرار کردم و آمدم که اینجا سرگرم کنم

همه چیز آرومه و خانه ی ما نگاه کردیم با عزیزان میهمان جالب بود 

و چقدر فرهنگ ها و خانواده ها و روحیات مختلفند اما همه برای خودشان و برایم محترم و عزیزن 

هر کسی شرایط زیستی و اجتماعی و فکری خاص خودش  را دارم مهم این است که دوست داشته باشیم 

و کار بد را تقبیح کنیم و آدم بد را راهنمایی کنیم که خوب بشن 

و هر کار بدی را با خوبی اصلاح کنیم 

روند اصلاحات خوبه 

و البته قبلش باید یه کار دیگه رو تموم کنم که حسابی .... فراری دهنده است چون خیلی در تخصصم نیست 

دیگه همینا 

راستی کتابخانه مدرسه گلپایگانی عجب با حال و با صفا و بزرگ و عالی بود 

انشاء الله عصرها حتما خواهم رفت که تمرکز و قطع از بازیگوشیها و انترنت لازم دارم 

ممنون نگاهتون 

یاعلی 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.