خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

شاد باش ای عشق خوش سودای ما

سلام سحر بخیر 

سلام بر خودم و سلام بر خود خودم 


شاد باش ای عشق خوش سودای ما

ای طبیب جمله علتهای ما

ای دوای نخوت و ناموس ما

ای تو افلاطون و جالینوس ما

جسم خاک از عشق بر افلاک شد

کوه در رقص آمد و چالاک شد


ادامه اش چون مزاحمت برای استراحت عشقم هست 

بماند تا بعد 


خب عشق برای نماز شب بیدار شده و داره نماز می خونه 

الان می تونم ادامه ی سلام به خودم را داشته باشم 


داشتم می گفتم که خود خود تان را دریابید که همین خود خود همیشه با شماست 

منظورم این نیست که خودخواهی داشته باشید . حاشا و کلا 

منظورم این است از بدیها و مردم آزاری ها و پلشتی ها پیرایه اش بدارید 

منظورم این است که نگذارید از درون و برون گرد ظلم و تباهی روش بشینه 

منظورم این است که مراقبش باشید که نشکند و آلوده به خودخواهی و عجب و کبر و متجاوز به حقوق دیگران 

آبروی دیگران و شخصیت دیگران و حتی احساس دیگران نباشد و نشود 


منظورم این است که وقتی با مرگ به اون جهان ابدیت منتقل می شویم نگذاریم مدیون کسی باشیم که اون دنیا 

دنیای گدایی توشه هاست چون عملا در تولید توشه بسته شده است و چقدر این وحشتناک هست 

دیگه حق نداری برای خودت چیزی تولید کنی و پرونده ی ارزش های افزوده ی معنوی و توشه ای ات بسته می شود 


و چقدر گاهی این دنیا سخت می شود وقتی بخواهی به امتحان های سخت سرجلسه اش حاضر بشی 

و خوشا آنانکه دایم در نمازند 

و خوشا آنانکه بر معیار حق و حقیقت و عبودیت گام می گذارند 

آسان به خاطر خدا می بخشند و آسان و سبک بال با معشوق و محبوب عالم نجوا و درد و دل و رفتار می کنند 


و چقدر من در پیشگاه این همه لطف او، نعمت های، فضل او ، بخشیدنهای او و خوبان درگاهش ، کوچکترینم 

الهی العفو 

الهی من لی غیرک 

کاش اینها را بیشتر باور کنیم 

 و کاش با هم مهربانترین و با حق و حقیقت رفیق ترین و شفیق ترین باشیم 

فقط آمدم که بگویم 

دستانم برای آن دنیا فک می کنم خیلی خالی است 

و از نداشتن های آنجا و از حساب و کتابهای ریز و مثقالی آنجا می ترسم 


خدایا غفلت ها و جهالت ها و عجولی ها و بی صبری ها و تندروی ها و خودخواهی هایم را 

به حساب بی مبالاتی و ندیدنت و باور نداشتنت و دوست نداشتنت نگذار 

و می دانم که  اقرب من حبل الوریدی 

از رنگ گردن به ما نزدیکی و از همه اسرار و حال و احساس آگاهی 

 

دیگه خودت هم طبیبی و هم شفا بخش مرضهای درونم 

خودت بخشنده ی خطاهایم 

خودت همه چیز و همه هستی و هستی بخشی ام هستی 


ما را و عزیزان زندگی ام خوبان مهترانه های ناز و نابم را در پناه خودت هدایت و بخشش و 

عاقبت بخیری و بهرمندی از بهترین های خدایی ات عنایت فرما 


آمین یا رب العالمین 


ممنون نگاهتون 

یاعلی 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.