خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها
خدا   عشق    آرامش

خدا عشق آرامش

تک نگاشته ها و احساس های یک مرد از : زندگی و بندگی : خانواده سیاست آینده و خدا و زیبایی ها و دوستی ها

خدا عشق و آرامش را تقدیم تان

سلام صبح و قشنگتر از این دیگه نمیشه 

این همه لطف  و امید و نعمت و لذت و آرامش و البته امتحان و تلاش و تمرین برای بهتر بودن و آدم شدن و 

فرشته و خاص و بی نظیر و دلبند خدا شدن 

با همه ی قشنگیاش 

صبح و زندگی پر از مهربانی و امید و عشق و لذت و لطافت و مهر برای تان و برای عزیزانم آرزومند و از خدای خوبم خواهانم 

صدای قرآن و آیات پر از معنی و معنویت قرآن و هر چی می بینم ارامش بخشی و مهربانی و قشنگی هست مگر اینکه خودمون 

خنگول بشیم و بخواهیم که نخواهیم 

آخرین روز سال نود و هشت را شاهد هستیم 

و سالی که در پیش هست سال 99 و آخرین سال از قرن چهاردهم شمسی 

و وارد قرن پانزدهم هجری شمسی شدن هم قشنگی های خودشو داره 

نمی دانم تا آن وقت زنده ایم یا اینکه به لقای معبود و برزخ انتظار منتقل شده ایم ؟ 

اگر سال بعد همین موقع من نبودم و شماها بودین ، مخصوصا عزیزانی که دوستم دارند و دوستشان دارم 

و گلهای زندگی ام و اصل زندگی و خوبان خوبم این جا را بخوانند ، فاتحه ای نثار روح منتظرم کنند 

دارم فکر می کنم که اگر همین زلزله ی چند شب پیشی که در قم و اطرافش آمد و اگر چند ریشتر بیشتر بود 

الان اینجا نبودیم و 

دیشب در آمریکا زلزله آمده است و فامیل های آنجا تماس داشتند که از خانه بیرون شدند و تو ماشین قرار گرفته اند از ترس زلزله 

و پسر دایی طفلکی چند وقتی هست که آمریکا با خانواد ه مهاجرت کرده اند و پیام گذاشته که صحبت کنیم 

و چقدر همه چیز زود می گذرد و چقدر خوب است که ذخیره برای ماندگاری داشته باشیم 

و دو روز دنیا اینقدر به خاطر هیچ در هیچ نپیچیم و اصل ایمان و عمل صالح را رعایت کنیم 

داشتم می گفتم که بر اساس نظریه نسبیت انشتین که ای مساوی ام سی دو هست. که قانون بقای انرژی در جهان هست 

نظریه من هست که بر اساس این قانون فیزیکی و ماتریالیستی، می شود در سطح بالاتر و در عالم مجردات و معنویت 

قانون بقای ایمان ( نیت مساوی عمل قلبی) با عمل صالح را که با نیت خدایی صورت گرفته باشد، را ارائه کرد . 

همین طور در مورد اعمال بد که اثراتش می ماند ، هم همین قانون را ارائه داد که اثرات عمل بد روی روحیه و زندگی و سرنوشت ما 

می ماند و بما کسبت ایدی الناس می شود. 

این را هر کسی بعدا جای دیگر گفت با ارجاع منبع لطفا نشر دهد که خودم روش فکر کرده ام 

خب ممنون نگاهتون 

پیشاپیش سال نو تان پر از معنویت و نورانیت و آرامش و مهربانی و عشق 

و یاد خدا عشق و آرامش را تقدیم تان می کنم 

یاعلی 

نظرات 2 + ارسال نظر
نگار شنبه 2 فروردین 1399 ساعت 01:49

سلام
نحوه نظردادن این دوستتون برام جالب بود
خب اینقدر معذبن نخونن
احیانا ب طورعجیب علاقمندبه نوشته ها و پستهاتو ن هستن

سلام
خدا عاقبت همه مون را بخیر کند
آیه شریفه می فرماید:
إِنْ أَحْسَنْتُمْ أَحْسَنْتُمْ لِأَنْفُسِکُمْ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا (الإسراء/7)
اگر نیکی کنید، به خودتان نیکی می‌کنید؛ و اگر بدی کنید باز هم به خود می‌کنید.
کاش ما و ایشون همیشه از قسمت اول آیه پیروی کنیم و شاملش بشیم

مهرداد پنج‌شنبه 29 اسفند 1398 ساعت 11:24

وای که حالم بهم میخوره از وبلاگ و نوشته هات
ور از دروغ و ریا و ...
امسال سال نود و هشته، نه نود و شش

سلام
ممنونم که یاد آوری کردی که چی سالی هست
بابت اینکه نوشته هام خوشت نمیاد متاسفم
واقعا شرمنده
شما بفرمایید که چطوری بنویسم
من دارم حس و اوضاع و شرایطم رو می نویسم
سعی می کنم دروغ ننویسم
بعدشم اگر از خوبیا تبلیغ کنی و به بقیه برای اینکه این طوری هم میشه
فکر کرد و عمل کرد، ریا نیست. مستثنیات ریا را مطالعه بفرمایید.
مثلا گاهی از باب فاما بنعمت ربک فحدث ( از نعمت های پروردگارت بازگو کن )
سعی کرده ام بیشتر نعمت هایی که نصیبم هست را بازگو کنم.
اگر این ریا بفرمایید چطوری ریاست؟
و اگر گاهی ریا شده شرمنده خدا و شما هستم
مهرداد جان
ممنون که نظر دادی
یاعلی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.